دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مرسدس بنز الکتریکی هم به بازار آمد


مرسدس بنز اعلام کرد که مدل تمام الکتریکی SLS AMG E-Cell برای تولید آماده است.

مرسدس بنز اعلام کرد که مدل تمام الکتریکی SLS AMG E-Cell برای تولید آماده است.

این خودروساز آلمانی سال گذشته این خودرو را به عنوان مدل مفهومی معرفی کرده بود.


ویدیو مرتبط :
مرسدس بنز SLS AMG الکتریکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آئودی بازار را از مرسدس بنز گرفت



اخبار,اخباراقتصادی , مدل‌ها جدید ائودی

در ماه فوریه برای دومین ماه، فروش آئودی از رقیب خود مرسدس بنز پیشی گرفت و این برند متعلق به فولکس‌واگن از طراحی جدید مدل‌های خود سود برد.

به گزارش رویترز، شرکت آئودی اعلام کرد در ماه فوریه فروش خودروهای لوکس و شاسی‌بلندهای این شرکت با رشد 2/ 4 درصدی روبه‌رو شده و به 122 هزار و 550 دستگاه رسیده است که یک رکورد برای فروش در ماه فوریه محسوب می‌شود. آئودی علت این افزایش فروش را رشد تقاضا برای نسل جدید ای‌3 کامپکت و طراحی جدید ای‌6 عنوان کرده است. 

 

این شرکت همچنین اعلام کرد درپی تقاضای خوب از طرف چین، آلمان و ایالات‌متحده، سه بازار اصلی آئودی، مجموع فروش در دو ماه ژانویه و فوریه 4/ 7 درصد افزایش یافته و به رکورد 260 هزار و 250 دستگاه خودرو رسیده است. این در شرایطی است که فروش مرسدس بنز در ماه فوریه 6/ 14 درصد رشد کرده و به 120 هزار و 270 دستگاه خودرو رسیده است. مجموع فروش مرسدس در ماه‌های ژانویه و فوریه هم 246 هزار و 135 دستگاه خودرو بوده است.


 اخباراقتصادی  -  دنیای  اقتصاد