دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مرسدس بنزی با طراحی رویایی +عکس



اخبار علمی - مرسدس بنزی با طراحی رویایی +عکس

"لنا ناب" یک طراح مرسدس بنز است که به تازگی خودرویی را از روی خواب و رویاهایش ساخته است. این خودرو قرار است وسیله ای برای عاشقان خودروهای لوکس باشد.

حتما تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که در خواب خودرویی خاص را دیده باشید که نمونه واقعی ان در دنیای واقعی وجود ندارد و تنها خودرویی است که از ضمیر ناخودآگاه شما ساخته شده است.

 

طراحان بزرگ و خودروسازان شاید بیش از افراد دیگر از این خواب های عجیب می بینند و البته برخی این خواب ها را قصد دارند در دنیا واقعی نیز به ساخته و در دست انسان های دیگر قرار دهند. نتیجه آن نیز کاملا مشخص است زیرا خودروهایی ساخته می شود که بسیار عجیب و غریب هستند.

 

اخبار , اخبار علمی , مرسدس بنز

 

"لنا ناب" یک طراح مرسدس بنز است که چندی پیش طرحی بسیار عجیب را رونمایی کرد. این طراح جوان خودرویی کشیده است که به گفته خودش از دل رویاها و خواب هایش بیرون آمده است و البته متوجه شدن این قضیه زیاد هم سخت نیست زیرا تنها کافی است به عکس های آن نگاه کنید.

 

این خودروی مرسدس به گفته طراحش از جنسی بسیار سبک ساخته شده است که شاید وزن کل خودرو را به کمتر از 500 کیلوگرم برساند. همچنین سبک ساخت و البته بدنه عجیبش کاملا مخصوص افرادی است که دوست دارند خودروهای شیک و گران سوار شوند.

 

این خودرو به صورت چهار نفره ساخته خواهد شد و سیستم حرکتی آن نیز با استفاده از مغناطیس است. این مورد باعث می شود تا خودرو روی هوا معلق بوده و حس شناوری به سرنشینان آن دست دهد. در مورد سال ساخت این خودرو 2025 ذکر شده است.

 

اخبار , اخبار علمی , مرسدس بنز

 

اخبار , اخبار علمی , مرسدس بنز

 

اخبار , اخبار علمی , مرسدس بنز

 

اخبار , اخبار علمی , مرسدس بنز

 

اخبار , اخبار علمی , مرسدس بنز

 

اخبار , اخبار علمی , مرسدس بنز

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مرسدس بنزی از طلا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرسدس بنزی که برای دیدنش در ایرانی باید 4 میلیارد تومان پول داشته باشید! +عکس



اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز

اخبار گوناگون - مرسدس بنزی که برای دیدنش در ایرانی باید 4 میلیارد تومان پول داشته باشید! +عکس

در یکی از سایت های فروش خودرو در کشور یک آگهی خاص جلب توجه می کند. یک دستگاه از مدل افسانه ای مرسدس gullwing به فروش می‌رسد...

در یکی از سایت های فروش خودرو در کشور یک آگهی خاص جلب توجه می کند.
یک دستگاه از مدل افسانه ای مرسدس gullwing به فروش می‌رسد. در وضعیت بسیار بسیار عالی. برای بازدید ارائه یک فقره چک بانکی به مبلغ 4 میلیارد تومان الزامی است! مدل این خودرو 1963 بوده و جزء خودروهای نایاب کلاسیک به شمار می رود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز

 

اخبار گوناگون - 24 آنلاین نیوز