دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مردی که سالانه فقط 10 بار غذا می خورد! +عکس



ما اگر روزانه سه وعده غذا نخوریم و روزی هشت لیوان آب ننوشیم ممکن است به آخر شب نرسیده راهی بیمارستان شویم. اما انسان هایی در دنیا هستند که تنها از هوا برای زنده ماندن استفاده می کنند.
هر انسانی برای ادامه زندگی نیاز به خوردن آب و غذا دارد. بدن ما برای آنکه بتواند حیاتش را ادامه دهد باید ویتامین های لازم را از طریق غذا دریافت کرده و به انرژی تبدیل کند. از طرفی دیگر انسان ها به دسته های مختلف مانند گوشت خوار یا سبزی خوار تبدیل می شوند.

"کاربای لانرول" با همه انسان ها متفاوت است چرا که یک انسان هوازی است. او می تواند از باد و هوا تغذیه کرده و انرژی لازم برای زندگی را دریافت کند. این مرد سالانه شاید کمتر از 10 بار غذا بخورد و به گفته خودش از آن لذتی نمی برد.

رژیم عجیب ,خبرهای خواندنی

تا به حال انسان های بسیاری بوده اند که قصد زندگی هوازی را کرده اند و از غذا دست کشیده اند اما جانشان را در این راه از دست داده اند . ولی "کاربای" می گوید با همین حالت نزدیک به 5 سال است که زندگی می کند.

این مرد سریلانکایی می گوید در 16 سالگی به مواد مخدر دچار شده است اما توانست با همه مشکلات مواد را ترک کند و حال صاحب چندین مدال در رشته های ورزشی متفاوت شده است. او همیشه می گوید تمام پیشرفت های زندگی اش را مدیون رژیم غذایی عجیبش است.

او تنها کسی است که می تواند برای مدت 40 روز حتی آب هم ننوشد و تنها از هوا تغذیه کند. او همچنین توانسته است تنها با استفاده از آب، دوی ماراتن 31 کیلومتری را به پایان برساند. او در طول این مسابقه حتی لحظه ای استراحت هم نکرد.

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
مردی که لامپ می خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که ۴۳ سال گازوئیل می‌خورد/ عکس



مردی که ۴۳ سال گازوئیل می‌خورد/ عکس

یک مرد چینی چندین دهه است که با خوردن گازوئیل قصد دارد تا ثابت کند مصرف این ماده برای بدن انسان مفید است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این مرد که حدود 72 سال دارد نزدیک به 43 سال است از گازوئیل به عنوان دارویی شفابخش یاد می‌کند و ماهانه مقدار سه تا 3/5 لیتر گازوئیل مصرف می‌کند. «چن ججون» که به تنهایی در مناطق دورافتاده چین زندگی می‌کند، عادت به نوشیدن گازوئیل دارد تا بدین وسیله خود را از دردهای جسمانی دور کند.

او اولین بار در سال 1969 میلادی زمانی که دردی در قفسه سینه‌اش احساس کرد، برای تسکین دردش انواع مختلفی از داروها را مصرف کرد که بی‌فایده بود. اما پس از نوشیدن اولین فنجان گازوئیل متوجه شد که درد قفسه سینه‌اش به حدی زیادی کاهش یافته است.

پزشکان پس از معاینه «چن» اظهار داشتند بدن او نسبت به گازوئیل ایمنی پیدا کرده است که در غیر این صورت تاکنون کشته شده بود./ایسنا