دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مردی در محاصره زگیل درختی!



مردی در محاصره زگیل درختی!

مرد 35 ساله‌ اندونزیایی به بیماری زگیل درختی مبتلاست به گونه‌ای كه بیشتر سطح بدنش پوشیده از زگیل‌هایی شبیه به تنه درخت است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 این مرد گفت: از زمانی نوجوانی زگیل‌های كوچكی روی دست و پاهایم رشد كرد اما به مرور زمان تمام بدنم را گرفت.

این مرد ماهی‌گیر همچنین گفت: رشد این زگیل‌ها به حدی بود كه دیگر توانایی استفاده از دستانم را نداشتم و هیچ‌كاری نمی‌توانستم با آنان انجام دهم.

پزشكان محلی پس از معاینه این مرد نتوانستند برای درمان او راهی را در نظر بگیرند. اما یك پزشك آمریكایی پس از گرفتن آزمایش خون از این مرد متوجه شد وجود یك ویروس در بدن او باعث رشد زگیل‌ها روی بدن وی شده و سیستم ایمنی‌اش در مقابل آن تضعیف شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی Oddity central، پزشكان به این بیمار توصیه كردند با مصرف مواد حاوی ویتامین A می‌تواند از رشد زگیل‌ها جلوگیری كند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
زگیل ماران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاصره مخفیگاه مردی با اسکناس‌های جعلی



اخبار,اخبار حوادث , اسکناس‌های تقلبی

 

عامل توزیع اسکناس‌های تقلبی در جویبار از سوی پلیس بازداشت شد. 

عملیات مأموران برای به‌دست آوردن ردی از این مرد جاعل به دنبال گزارش‌هایی از توزیع اسکناس‌های 100 هزار ریالی در سطح شهر در دستور کار مأموران قرار گرفت.


در حالی‌که هر روز گزارش‌هایی از اقدامات خلافکارانه عامل توزیع اسکناس‌های جعلی به پلیس ارائه می‌شد، مأموران به‌طور نامحسوس مناطق مختلف شهر را تحت‌نظر قرار دادند.


در همین راستا پلیس در شاخه دیگری از تحقیقات خود فروشندگانی که اسکناس‌های تقلبی را دریافت کرده بودند تحت تحقیق قرار داد تا مشخصات ظاهری مرد جاعل را به‌دست آورد. در ادامه این اقدامات مأموران با تماس تلفنی یکی از فروشندگان شهر متوجه حضور متهم به جعل در آن فروشگاه شدند اما مرد جاعل پیش از حضور پلیس پا به فرار گذاشته بود.


این در حالی بود که مأموران با اطلاعات دریافتی از این فروشنده در مدت زمان کوتاهی محل پنهان شدن او را به‌دست آورده و آنجا را به محاصره خود در آوردند.


در حالی‌که مرد جاعل تصور می‌کرد از دام پلیس گریخته است ناگهان سردی دستبند مأموران را دور مچ خود حس کرد.


سرهنگ «سیدرحمان رضازاده» فرمانده پلیس جویبار با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی شخصی شدند که اقدام به جعل پول می‌کرد، در تشریح جزئیات خبر گفت: مأموران پس از ورود به مخفیگاه مرد جاعل وی را دستگیر و در بازرسی خانه‌اش 100 اسکناس 10 هزار تومانی جعلی کشف کردند.


با توجه به اعترافات متهم پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.


فرمانده پلیس جویبار در پایان خاطر نشان کرد: مردم مراقب دام کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت اطلاع از کسانی که درصدد انجام اعمال مجرمانه هستند، موارد را به مرکز 110 اطلاع دهند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران