دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مراسم ازدواج با روش های دیجیتالی!


ازدواج بزرگترین اتفاق در زندگی هر فرد محسوب می‌شود و برگزاری آن در بهترین شکل آرزوی هر دختر و پسری است. فناوری این روزها برنامه‌ریزی‌های گسترده برای مراسم ازدواج انجام داده است تا بتوانید بهترین خاطره را از این شب به‌یادماندنی در ذهن داشته باشید.

وب سایت برسام: ازدواج بزرگترین اتفاق در زندگی هر فرد محسوب می‌شود و برگزاری آن در بهترین شکل آرزوی هر دختر و پسری است. فناوری‌های دیجیتالی این روزها کار را برای برگزاری یک مراسم ازدواج باشکوه آسان کرده‌اند. فناوری این روزها برنامه‌ریزی‌های گسترده برای مراسم ازدواج انجام داده است تا بتوانید بهترین خاطره را از این شب به‌یادماندنی در ذهن داشته باشید. در اینجا ۷ روش دیجیتالی برای برگزاری مراسم ازدواج به بهترین شکل آورده شده است که با استفاده از آنها می‌توانید این اتفاق را به بهترین شکل محقق کنید.

برگزاری بهترین شکل مراسم ازدواج با روش های دیجیتالی !

استفاده از سایت‌های مخصوص ازدواج

یک سایت اینترنتی که به صورت ویژه برای مراسم ازدواج طراحی شده است، روش‌های کارآمد و ارزان را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید از آنها استفاده کنید. در این سایت‌ها اطلاعات مفید و کارآمد فراوانی ارایه شده است و از مرحله ارسال کارت دعوت گرفته تا برگزاری بخش‌های مختلف مراسم، می‌توانید از این سایت‌ها کمک بگیرید.

برگزاری بهترین شکل مراسم ازدواج با روش های دیجیتالی !



کارت دعوت دیجیتالی

اگر مهمانان درگیری زیادی با دنیای فناوری دارند یا در شهرها و کشورهای مختلف زندگی می‌کنند، می‌توانید کارت دعوت برای حضور در مراسم ازدواج را به صورت دیجیتالی برای آنها ارسال کنید. سایت‌های اینترنتی فراوانی وجود دارند که این کارت‌ها را به صورت رایگان یا با هزینه اندک در اختیار شما می‌گذارند.

برگزاری بهترین شکل مراسم ازدواج با روش های دیجیتالی !



گروه‌های ارسال پیام

برنامه‌ریزی برای مراسم ازدواج بسیار گسترده است و برای آن می‌بایست علاوه بر صحبت کردن با افراد مختلف، مشاورات فراوانی را در اختیار بگیرید. در این زمینه‌ ابزارهای پیام‌رسان اینترنتی از جمله تلگرام و وایبر می‌توانند به شما کمک کنند. در این ابزارها می‌توانید گروه‌هایی را تشکیل دهید و افرادی در آن عضو شوند که به شما کمک کنند.

برگزاری بهترین شکل مراسم ازدواج با روش های دیجیتالی !



پهپادهای مخصوص فیلمبرداری

روز عروسی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که هرگز در زندگی تکرار نمی‌شود. به همین خاطر تصاویری که از این روز تهیه می‌کنید اهمیت زیادی دارند. پهپادهای مختلف طراحی شده‌اند تا بهترین تصاویر از این روز گرفته شود. اگر شما مکان زیبایی را برای این مراسم در نظر گرفته‌اید،‌ پهپاد تصویربردار بیشترین کمک را می‌کند.

برگزاری بهترین شکل مراسم ازدواج با روش های دیجیتالی !



سیستم آنلاین دریافت هدیه

یک سیستم ثبت آنلاین هدایا به شما کمک‌های فراوانی می‌کند تا اقوام و آشنایان از طریق آن متوجه شوند به چه اقلامی نیازمند هستید و همان هدایا را برای شما تهیه کنند. مهمانان از طریق این سیستم به راحتی می‌توانند هدایای مورد نیاز شما را انتخاب کنند.

برگزاری بهترین شکل مراسم ازدواج با روش های دیجیتالی !



سیستم‌های ویرایش تصویر

اگر گروه فیلمبرداری شما بتواند این کار را انجام دهد، ویرایش و نمایش دو تا سه دقیقه از اتفاقات همان روز در پایان مراسم مهمانان را شگفت‌زده می‌کند. برای این کار انواع نرم‌افزارها و سرویس‌های اینترنتی ارایه شده است که می‌توانید با هزینه کم آنها را به کار برید.

برگزاری بهترین شکل مراسم ازدواج با روش های دیجیتالی !



سفارشات آنلاین

برای آنکه ملزومات مربوط به مراسم ازدواج را تهیه کنید نیاز نیست به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهند و به کمک آنها می‌توانید خریدهای خود را روی اینترنت انجام دهید.

برگزاری بهترین شکل مراسم ازدواج با روش های دیجیتالی !


ویدیو مرتبط :
خلاقیت دیجیتالی در اجاره محل اقامت به روش AIRBNB

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش غیر عادی در مراسم ازدواج +عکس


اکثر عروس و دامادها بعد از پایان مراسم ازدواج با ماشینهای تزیین شده و یا کالسکه های زیبا کلیسا را ترک میکنند اما این عروس و داماد اسکاتلندی راهی جالب و غیر عادی برای این امر انتخاب کردند که باعث شهرت آنان شد.

بوتانیوز: اکثر عروس و دامادها بعد از پایان مراسم ازدواج با ماشینهای تزیین شده و یا کالسکه های زیبا کلیسا را ترک میکنند اما این عروس و داماد اسکاتلندی راهی جالب و غیر عادی برای این امر انتخاب کردند که باعث شهرت آنان شد.



آنها بعد از پایان مراسم به همراه میهمانانشان از قطار مترو استفاده کردند تا به محل برگزاری مجلس شام بروند. این عروس و داماد خلاق ابتدا مراسم عقد را در کلیسا برگزار کردند و سپس برای عکس برداری از عروس و داماد به پارکی نزدیک کلیسا رفتند و سپس عروس و داماد به همراه ۴۰ میهمان راهی ایستگاه مترو شدند.

کارکنان ایستگاه مترو گلاسکو با دیدن این عروس و داماد حیرت زده شده بودند و زمانیکه داماد جوان ۲۹ ساله پشت باجه بلیط فروشی درخواست ۴۲ بلیط کرد همه با شگفتی به آنها نگاه میکردند.



مدیر این ایستگاه مترو میگوید: استفاده از مترو به عنوان وسیله حمل عروس و داماد مسئله ای غیر عادی است اما ما خوشحال هستیم که توانستیم در برگزاری بهترین روز این عروس و داماد به آنها کمک کنیم و گوشه ای از این مراسم باشیم.

بعد از ورود این عروس و داماد و همراهانشان به واگن های قطار جشن و پایکوبی ادامه پیدا کرد و حتی تعدادی از مسافران حاضر در واگن نیز در این جشن و سرور شرکت کردند.