دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مدارس به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود



 

 

مدارس به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود

 

 

معاون وزیر آموزش و پرورش در مدارس غیردولتی و مشاركت‌های مردمی آموزش و پرورش گفت: واگذاری ۳۰۰ مدرسه به بخش غیردولتی منتفی شد.


علی باقرزاده در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت واگذاری مدارس به بخش خصوصی گفت: در پیشنهادهای اولیه قانون بودجه سال ۸۹، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های دولتی موظف به واگذاری ۵ درصد از تصدی‌های خود شدند و پیشنهاد شد كه آموزش و پرورش ۳۰۰ مدرسه را به بخش غیردولتی واگذار كند.


پیش از این باقرزاده عنوان كرده بود كه ۳۰۰ مدرسه به بخش خصوصی واگذار می‌شود.معاون مدارس غیردولتی و مشاركت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از بررسی بودجه در مجلس و اصلاح قانون، رقم ۳۰۰ مورد از پیشنهادات حذف شد و جای آن درصد قرار دادند.


به گفته او، اكنون آموزش و پرورش می‌تواند ۵ درصد از تصدی‌ها را در زمینه‌هایی كه امكان آن مهیاست واگذار كند و آن را محدود به مدرسه‌داری نكند.... /  جام‌جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
بنادر کوچک کشور به بخش خصوصی واگذار می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی واگذاری مدارس‌دولتی به بخش‌خصوصی



اخبار,اخبار اجتماعی , وزیر آموزش و پرورش

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از حضور فانی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای پاسخ‌گویی به سوالات برخی نمایندگان خبر داد و گفت: قاضی پور از توضیحات وزیر آموزش در خصوص مدارس روستا مرکزی قانع شد.

به گزارش خانه ملت٬ قاسم جعفری با یادآوری جزییات جلسه امروز سه‌شنبه (7 بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از حضور وزیر آموزش و پرورش مجلس در این کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخ‌گویی به سوال برخی نمایندگان مهمان امروز کمیسیون بود.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه برخی از نمایندگان سوال خود از وزیر آموزش و پرورش را به جلسات بعد موکول کردند٬ افزود: نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس سوالی مبنی بر ضرورت توجه به مدارس روستا مرکزی و تجمیع کلاس‌ها در این مناطق مطرح کرد که با توضیحات وزیر وی قانع شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون آموزش مجلس٬ گفت: بررسی طرح واگذاری مدارس به بخش خصوصی موضوع دیگر مورد بررسی در جلسه امروز این کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: در خصوص طرح واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی مقرر شد وزارت آموزش با در نظر داشتن نظرات مجلس اقدام عملیاتی انجام دهد
اخبار اجتماعی - خانه ملت