دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مخفی‌سازی عکس و ویدئو در ویندوزفون



مخفی‌سازی عکس‌ها و فیلم‌ها, سیستم عامل ویندوز فون

آموزش مخفی سازی عکس ها در ویندوز فون

 

Media Locker Pro اپلیکیشنی در زمینه‌ی مخفی‌سازی عکس‌ها و فیلم‌ها در گوشی‌های ویندوزفون است که با استفاده از آن می‌توانید در محیطی فوق‌العاده زیبا، عکس‌ها و ویدئوهای شخصی خود را مخفی کنید.

 

مخفی‌سازی عکس‌ها و فیلم‌ها, سیستم عامل ویندوز فون

 

مسلما هر کاربری عکس‌ها یا ویدئوهایی در گوشی خود دارد که ترجیح می‌دهد توسط افراد دیگر دیده نشوند. برای این امر تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی ساخته و منتشر شده که قادر به رمزگذاری روی اپلیکیشن گالری عکس یا اپلیکیشن پخش ویدئو بوده و از دسترسی کاربران دیگر به این بخش‌ها جلوگیری می‌کردند.

 

اما نکته‌ای که در این روش‌ها چندان خوشایند نبود از دسترس خارج شدن تمامی عکس‌ها و ویدئوها بود، به این معنا که با قرار دادن رمز عبور روی گالری تصاویر، این اپلیکیشن به طور کامل رمزنگاری می‌شد و حتی اگر صد‌ها عکس غیر خصوصی نیز در گوشی شما موجود بود، امکان مشاهده‌ی آن‌ها وجود نداشت. از همین رو اپلیکیشن Media Locker Pro روش بهتر و جدیدتری ارائه می‌دهد و به جای رمزگذاری روی اپلیکیشن گالری عکس، تنها عکس‌ها و ویدئوهای مورد نظر شما را در خود وارد کرده و آن‌ها را از دید دیگران پنهان می‌کند.

 

مخفی‌سازی عکس‌ها و فیلم‌ها, سیستم عامل ویندوز فون

قرار دادن رمز عبور روی گالری تصاویر

 

درواقع شما به کمک این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای شخصی خود را به طور کامل پنهان کنید و گالری عکس و ویدئوی خود را با خیال آسوده آزاد گذاشته یا به دیگران اجازه‌ی مشاهده‌ی عکس‌ها و فیلم‌های موجود در گوشی را بدهید چراکه تمامی عکس‌ها و ویدئوهای مورد نظر شما، به داخل اپلیکیشن Media Locker Pro منتقل شده و به طور کامل از گالری‌های دیگر گوشی پنهان خواهد شد.

 

البته کارکرد صحیح و کامل این اپلیکیشن در رابطه با فایل‌های موجود در حافظه‌ی خارجی فعلا با خطاها و ایراد‌های مختلفی رو به رو است و در حال حاضر تنها می‌توان عکس‌ها و فیلم‌های موجود در حافظه‌ی داخلی گوشی را به طور صد در صد و بدون خطا پنهان سازی کرد که البته نمی‌توان از آن به عنوان یک ایراد بزرگ یاد کرد و به احتمال زیاد در نسخه‌های بعدی، این امکان نیز به این اپلیکیشن کاربردی اضافه خواهد شد.
منبع: asriran.com


ویدیو مرتبط :
نرم افزار جدید و مخفی People Sense برای ویندوزفون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک نمایشگاه هنری مخفی در تهران! +عکس


دیوارنگارهایی بر جداره ی آبراهی در شمال غربی تهران.