دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

محققان بهترین مسکن برای آرتروز را معرفی کردند



آرتروز,درمان آرتروز,راههای کاهش درد آرتروز,بهترین مسکن برای آرتروز

محققان بهترین مسکن برای آرتروز را معرفی کردند
پژوهشگران دانشگاه بوستون اظهار کردند: مصرف هم زمان روغن ماهی و آسپرین، بهترین مسکن برای کاهش درد مبتلایان به آرتروز است.
براساس مطالعات جدید در دانشگاه بوستون، ترکیب روغن ماهی و آسپرین برای بهبود ورم مفصل و التهابات ناشی از بیماری آرتروز مفید است.
خاصیت ضد التهاب روغن ماهی و آسپرین، پیش از این نیز توسط محققان آمریکایی ثابت شده بود، اما ترکیب این دو، تاثیر مضاعفی در کاهش درد ناشی از بیماری‌های مزمنی مانند آرتروز یا آرتریت روماتوئید دارد.
آزمایشات نشان می‌دهد آسپرین تولید ماده پروستاگلاندین را که باعث ایجاد تورم در مفاصل می شود، متوقف می‌کند و برای درمان بیماری روماتیسم نیز مفید است.
اسیدهای چرب و امگا3 موجود در روغن ماهی نیز به تنهایی انعطاف پذیری مفاصل را افزایش می دهد، اما مصرف آن به طور همزمان با داروی آسپرین، باعث آفزایش تولید مولکولی می شود که در کاهش درد مفاصل موثر است..../isna.ir

 

 


ویدیو مرتبط :
معرفی مسکن ویژه توسط آقای واحدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی ارزان ترین‌های بازار مسکن(+جدول)



اخبار اقتصادی - معرفی ارزان ترین‌های بازار مسکن

یک واحد مسکونی نوساز به متراژ 105 متر مربع در خیابان تهران نو متری 3 میلیون و200 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، پارکینگ و آسانسور هم جزو امکانات واحد مذکور هستند.

این قیمت پیشنهادی فروش در بازار مسکن تهران به عنوان نرخ ارزان‌قیمت معرفی شده است، چرا که بنگاهداران املاک قیمت واقعی هر متر مربع واحد مشابه را بین 3 میلیون و540 هزار تا 3 میلیون و 960 هزار تومان اعلام می‌کنند.


از طرف دیگر در خیابان گلاب واقع در خیابان صادقیه فروشنده‌ای واحد 60 متری نوساز خود را با قیمت متری4 میلیون و 500 هزار تومان به بازار فروش عرضه کرده است.


انباری، پارکینگ و آسانسور به عنوان امکانات این واحد معرفی شده‌اند، اما قیمت منصفانه هر متر مربع از واحد مذکور از 4 میلیون و 640 هزار تا 5 میلیون و 40 هزار تومان برآورد شده است.


گاهی اوقات بازار مسکن به‌دلیل بدرفتاری مالکان به اندازه‌ای آشفته می‌شود که اگر واحدی متری 160 هزار تومان کمتر از قیمت واقعی به خریداران اعلام شود جزو ارزان‌ترین واحدها به حساب می‌آید.


این دو واحد مسکونی همان‌طور که اشاره شد به‌دلیل پایین بودن قیمت فروش‌شان در رده ارزان ترین‌های واحدهای مسکونی در بازار مسکن قرار دارند و در ادامه، ستون امروز نبض بازار به معرفی تعداد دیگری واحد مسکونی ارزان‌قیمت پرداخته است که به این شرح است:
3 میلیون و700 هزار تومان قیمت هر متر مربع از یک واحد مسکونی 30 سال ساخت به متراژ 165 متر مربع در نظر گرفته شده است. این واحد مسکونی در محدوده بزرگراه رسالت واقع شده است و طبق گفته مشاوران املاک ارزش حقیقی هر متر مربع چنین واحدی بین 3 میلیون و 900 هزار تومان تا 4 میلیون و 240 هزار تومان است.


علاوه براین بازه قیمتی از 7 میلیون و 760 هزار تومان تا 9 میلیون و 630 هزار تومان در ازای هر متر مربع، برای واحدی با این مشخصات در نظر گرفته شده است:
یک واحد مسکونی 107 متری 13 سال ساخت در خیابان بهارستان در محله پاسداران. اما مالک تصمیم گرفته است واحدش را زیر قیمت یعنی متری 6 میلیون و 500 هزار تومان به خریدار تحویل دهد.


واحد مسکونی ارزان‌قیمت دیگری در بازار مسکن خیابان دیباجی جنوبی عرضه شده است.
این واحد مسکونی نوساز و 158 متر مربع است که قیمت فروش هر متر مربع آن 7 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است، درحالی که قیمت فروش واقعی هر متر مربع بین
7 میلیون و 620 هزار تا 8 میلیون و 880 هزار تومان است.

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,ارزان ترین‌های بازار مسکن

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد