دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مایکروویو هوشمند زمان پخت غذا را اطلاع میدهد + عکس



مایکروویو هوشمند قادر است زمانی که غذای قرار داده شده در آن به طور کامل پخته شده است، به کاربر اطلاع رسانی نماید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ مهندسان ناسا سیستمی برای مایکروویو ها اختراع کرده اند که از این پس خود مایکروویو زمانی که غذا پخته باشد به صاحب خانه اطلاع رسانی میکند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,مایکروویو هوشمند

 
بنا به گفته این محققان، تکنولوژی infrared هم ارزان است و هم در دسترس همگان قرار دارد تا با استفاده از آن زمان پخت غذا را مطلع شده و غذا در بهترین کیفیت آن قابل خوردن خواهد بود.

تکنولوژی infrared به نحوی در دستگاه مایکروویو تعبیه شده است که میتواند زمان پخته شدن انواع گوشتها، و سایر غذا ها را تشخیص دهد و به کاربر اطلاع رسانی نماید که در مایکرویو را باز نماید.

روش کار آن به این صورت است که همچنان که غذا از حالت سرد به حالت گرم انتقال پیدا میکند، رنگ infrared  نیز از رنگ آبی به سمت قرمز عوض میشود تا به رنگ سفید میرسد که زمان بیرون آوردن غذا فرا میرسد.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
Pantelligent ظرفی هوشمند برای پخت هوشمندانه ی غذا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوهرکشی با تبر پایان دعوا بر سر پخت غذا + عکس



زن سنگدلی که شوهرش را به طرز وحشیانه ای با تبر به قتل رساند، دستگیر شد.

 وندی لوپر زن 45 ساله ایست که صرف تقاضای همسرش برای پخت غذا، او را به طرز وحشیانه و هولناکی به قتل می رساند.تفریح آنها در پارک جنگلی فلوریدا در آخر هفته رنگ جنایت خونین گرفت.

 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز


بر اساس گزارش پلیس؛ دعوای جنجال بر انگیز وندی لوپر با همسرش مابکل با بحث راجع به طبخ غذای مورد علاقه شروع می شود، و با مرگ خونین شوهرش تمام می شود و او به دلیل اختلالات افسردگی، مدتی را در بیمارستان روانی بستری بود.

پلیس فلوریدا در پایان خاطر نشان کرد: مرگ مایکل بسیار دلخراش و وحشتناک بود و او بی هیچ دلیلی اینطور وحشیانه به قتل رسید.لوپر در حال حاضر دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد و این در حالیست که او بیشتر به روانپزشک و بیمارستان روانی نیاز دارد تا زندان و محاکمه. قاضی پرونده برای سرنوشت او تصمیم خواهد گرفت.


 اخبارحوادث  - باشگاه  خبر نگاران