دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مایکروسافت و ارائه خدمات تازه موسیقی



 

مایکروسافت , خدمات مایکروسافت

 

مایکروسافت در حال گفت وگو با تعدادی از شرکت های بزرگ ضبط و پخش موسیقی است تا خدمات آنلاینی را در این زمینه ارائه دهد.

به گزارش فارس، این سرویس موسیقی از طریق پلتفورم بازی Xbox عرضه خواهد شد. یک روش دیگر دسترسی به این خدمات استفاده از گوشی های همراه مجهز به سیستم عامل ویندزو فون است.

مایکروسافت که شاهد عرضه خدمات درآمدزای موسیقی آنلاین از سوی رقبای بزرگ خود مانند اپل، نوکیا و ... است تلاش می کند از طریق ارائه سرویس های مشابه سود قابل توجهی به دست آورد. پیش از این مایکروسافت سرویس مشابهی به نام zune را راه اندازی کرده بود که با استقبال چندانی مواجه نشده بود و این شرکت با تغییر استراتژی امیدوار است این سرویس مورد توجه قرار بگیرد.

هنوز مشخص نیست این سرویس چه زمانی کار خود را آغاز خواهد کرد، اما برخی منابع نزدیک به مایکروسافت می گویند شروع به کار آن از اواسط سال ۲۰۱۲ خواهد بود. همچنین گفته می شود مایکروسافت برای بهینه سازی این سرویس با HTC و نوکیا همکاری خواهد کرد.

خدمات آنلاین مایکروسافت در جهان بیش از ۴۰ میلیون مشترک دارد و مایکروسافت امیدوار است این افراد به کاربران سرویس موسیقی این شرکت مبدل شوند.... /  خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
شهرسخت افزار: آبروریزی Cortana در ارائه زنده مایکروسافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایکروسافت موزیک کاور را برای شیفتگان موسیقی معرفی کرد



 مایکروسافت موزیک کاور را برای شیفتگان موسیقی معرفی کرد
مایکروسافت به تازگی تایپ‌کاور و تاچ‌کاور جدید خود را به‌همراه کاور باتری‌دار و داک‌استیشن برای تبلت‌های Surface 2 و Surface Pro 2 معرفی کرد. اما شاید بتوان حرکت بزرگ مایکروسافت را حضور در حوزه‌ی موسیقی نامید، چراکه این شرکت کاور جدیدی را موسوم به موزیک کاور معرفی کرد.

 

تاچ‌کاور,کاربرد های تایپ‌کاور مایکروسافت,موزیک کاور

 

این کاور با حذف کلید‌های سنتی و جایگزینی آن‌ها با کلیدهای و کنترلرهای مورد نیاز DJها یک کاور جدید را برای علاقمندان موسیقی طراحی کرده است. این کاور جدید دسترسی به تنظیمات موسیقی را به سادگی میسر می‌کند و کلیدهای آن همچون تاچ کاور، لمسی هستند.

 

آیپد اپل دارای اپلیکیشن‌هایی برای تنظیم موسیقی است اما مایکروسافت خود وارد این حوزه شده و با تولید این ابزار سعی در تغییر نگرش‌ها به تبلت‌ها به‌عنوان یک وسیله‌ی صرفا مصرفی داشته و در پی وارد کردن تبلت‌ها به چرخه‌ی تولید محصولات فرهنگی و هنری است.


برخلاف کاربرد متفاوت این کاور، مایکروسافت مشخصات کلی آن، همچون ضخامت را در اندازه‌ی ضخامت سایر کاورها نگه داشته است. کیت موسیقی سرفیس، قابلیت اتصال به سرفیس پرو ، سرفیس پرو 2 و سرفیس 2 را دارا بوده و به‌همراه سایر لوازم جانبی مایکروسافت در تاریخ 30 مهر به بازار عرضه خواهد شد هم‌اکنون مایکروسافت در این رقابت برای کسب موفقیت و اعتبار در میان اهالی موسیقی است.

 

اگر شما نیز در آرزوی خرید یکی از این کاورها هستید، می‌توانید با تولید یک رمیکس و منتشر نمودن آن در Vine شانس خود را برای برنده شدن یک سرفیس 2 به‌همراه موزیک کاور آزمایش کنید.

منبع:zoomit.ir