دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مایكروسافت از ویندوز 8 رونمایی كرد


استیون سینوفسكی، رییس بخش ویندوز در مایکروسافت در کالیفرنیا، در همایش D9 امسال از ویندوز 8 رونمایی کرد و درباره قابلیت‌های جدید ویندوز صحبت كرد.

مایکروسافت كه در همایش D9 به طور رسمی از نسخه بعدی ویندوز( ویندوز 8) پرده‌برداری کرد، در نمایشگاه Computex به معرفی بیش‌تر این ویندوز پرداخت. استیون سینوفسكی، رییس بخش ویندوز در مایکروسافت در کالیفرنیا، در همایش D9 امسال از ویندوز 8 رونمایی کرد و درباره قابلیت‌های جدید ویندوز صحبت كرد.



هم‌چنین مایکروسافت در Computex 2011 نمایشی از ویندوز جدیدش با تمام جزئیات برای مشترکانش برگزار كرد. در این کنفرانس قابلیت‌های واسط کاربری جدید مخصوص تبلت نمایش داده شد كه در این پیش نمایش، سخت‌افزارهای واقعی از سازندگان مختلف نمایش داده شد که برای مایکروسافت و ویندوزش آماده شده‌اند.

منبع : تابناک


ویدیو مرتبط :
ویندوز ۱۰ نسخه آینده ویندوز مایکروسافت رونمایی شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از اولین تبلت گیمینگ مبتنی بر ویندوز 10 با نام Exertis Linx Vision



تبلت,تبلت Exertis Linx Vision,تبلت گیمینگ

تبلت ویندوزی Exertis Linx Vision

 

اولین تبلت گیمینگ مبتنی بر ویندوز 10 با نام Exertis Linx Vision رونمایی شد
اگرچه طی یکی دو روز اخیر تمامی نگاه‌ها به ویژگی‌های جدید ویندوز 10 در کنفرانس بیلد 2016 دوخته شده است، با این حال مایکروسافت از این فرصت استفاده کرده و چند محصول بالا رده که قرار است با بهره‌گیری از این سیستم‌عامل در ماه‌های آینده راهی بازار شوند را به نمایش گذاشته است.

 

در حالی که در بین این محصولات گوشی‌های بالا رده ویندوزی Elite X3 و  ایسر Jade Primo نیز دیده می‌شوند که هریک ویژگی‌های منحصر به فردی را به ارمغان آورده‌اند، با این حال یک تبلت ویندوزی به نام Exertis Linx Vision توانسته نگاه هر بازدیدکننده‌ای را به سوی خود جلب کند.

 

تبلت Exertis Linx Vision,تبلت,ویژگیهای تبلت گیمینگ

تبلت ویندوزی Exertis Linx Vision دارای نمایشگر 8 اینچی است

 

ویژگی اصلی Exertis Linx Vision برخورداری یکپارچه از دو کنترلر در اطراف آن است که درواقع Exertis Linx Vision را به اولین تبلت گیمینگ مبتنی بر ویندوز 10 کرده است. کنترلرهای ایکس باکس تبعیه شده در Exertis Linx Vision به عنوان یک ابزار جانبی در ویندوز 10 شناخته شده است و این یعنی آنکه می‌توان به راحتی از طریق آن‌ها هر بازی سازگار با آخرین سیستم‌عامل ردموندی ها را اجرا کرد.

 

تبلت,تبلت Exertis Linx Vision,تبلت گیمینگ

تبلت Exertis Linx Vision دارای دوربین اصلی 2 مگا پیکسلی است

 

از جمله مشخصات تبلت Exertis Linx Vision می‌توان به نمایشگر 8 اینچی با کیفیت 720p،  پردازنده اتم اینتل، دو گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 32 گیگابایتی و دوربین اصلی 2 مگا پیکسلی اشاره کرد. تبلت Exertis Linx Vision قرار است صرفاً با قیمت 149.99 دلاری راهی بازار کشورهای اروپایی شود و تاکنون اطلاعاتی در رابطه با احتمال عرضه آن در سایر بازارها منتشر نشده است.
منبع : farnet.ir