دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مانیتور جدید 23 اینچی فول اچ دی AOC عرضه شد



 

 

مانیتور فول اچ دی , مانیتور های جدید

 

 

مانیتور Aire iPlay دارای یک رابط کاربری +Screen است که می تواند صفحه نمایش را به چهار بخش تقسیم کند تا به انجام کارهای مختلف کمک نماید.

AOC مانیتور جدید Aire iPlay خود را عرضه کرد، مانیتوری که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2012 معرفی شد. این مانیتور ۲۳ اینچی دارای یک داک اسپیکر مخصوص آیفون یا آیپاد می باشد که بطور مستقیم می تواند این دستگاه را در جلو چشمان کاربر شارژ نماید و حتی کاربر می تواند به موسیقی مورد نظر خود گوش کند.

این مانیتور ۲۳ اینچی Aire iPlay که فوق العاده باریک است دارای ضخامت ۱۲.۹ میلیمتر می باشد. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به نسبت ابعاد ۱۶:۹ و رزولوشن Full HD 1080p به همراه نسبت کنتراست دینامیک ۵۰,۰۰۰,۰۰۰:۱ اشاره کرد. زمان پاسخگویی صفحه نمایش نیز ۲ms است.

همچنین این مانیتور جدید دارای ورودی HDMI و اسپیکرهای ۱۰ واتی است که دارای سیستم صوتی SRS Premium sound می باشد. مانیتور Aire iPlay دارای یک رابط کاربری +Screen است که می تواند صفحه نمایش را به چهار بخش تقسیم کند تا به انجام کارهای مختلف کمک نماید.

مانیتور جدید AOC دارای یک منو OSD گرافیکی است که می توان با استفاده از یک نرم افزار iMenu یکپارچه بطور مستقیم از طریق ماوس با آن کار کرد. این محصول از دیروز برای فروش و با قیمتی ۲۷۹ دلاری در دسترس می باشد، اما از طریق آمازون می توان آن را با قیمت ۲۲۹ دلار تهیه نمود.

منبع: پی سی وار


ویدیو مرتبط :
تفاوت تصویر فول اچ دی و اولترا اچ دی 4K

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین موبایل جهان با دو نمایشگر 4 اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی را ببینید



اخبارتکنولوژی - اولین موبایل جهان با دو نمایشگر 4 اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی را ببینید

موبایلی که می‌بینید نامش Gionee W900 بوده و در هر اینچ نمایشگر آن 550 پیکسل تعریف‌شده است که در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود.

این موبایل که ظاهراً چینی است دو نمایشگر 4 اینچی دارد و برای اولین بار است که یک موبایل مجهز به دو نمایشگر آن هم از نوع فول اچ دی راهی بازار می‌شود.

کمپانی چینی Gionee که قبلاً باعرضه ظریف‌ترین موبایل جهان (Elife S5.5 و Elife E5.1) نام خود را شهره عام و خاص کرد، اینک باعرضه موبایل با دو نمایشگر فول اچ دی ، بار دیگر نام خود را رسانه‌ای کرد.

این موبایل به صورت فیلیپ (تاشو) درست شبیه آنچه سامسونگ اخیراً عرضه کرده، ساخته‌شده است. این گوشی اندرویدی بوده و اندروید کیت کت 4.4 روی آن نصب است.

وزن گوشی 172 گرم بوده و وقتی بسته است 14.8 میلی‌متر ضخامت پیدا می‌کند.

پردازنده گوشی 4 هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز بوده و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین دوم نیز 5 مگاپیکسل تعریف‌شده است.

مجهز به LTE و شبکه نسل چهارم تلفن همراه بوده و ضمن داشتن 2 گیگ رم، حافظه 16 گیگی با قابلیت افزایش تا 128 گیگ را نیز دارد.

باطری دستگاه 2050 میلی‌آمپر تعریف‌شده است.
هنوز قیمت و زمان عرضه بین‌المللی این گوشی مشخص نشده است.

اخبار,اخبارتکنولوژی,اولین موبایل جهان با دو نمایشگر

اخبارتکنولوژی - خبرآنلاین