دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ماشینی که،بادیدن کف دست جنس می فروشد.



 

 

ماشین هیتاچی

 

 

این روزها ماشینهای فروشنده زیادی را در انواع فست فوده و يا سالن های ورزشی می بینید که با بلعيدن سکه و یا اسکناس به شما اجناسی نظير آب معدنی, نوشابه, قهوه, شکلات و ... می فروشند. اين بار شرکت هیتاچی با ابداع فن آوری جديدش می کوشد تا تغییری در روند سکه خوری و اسکناس خوری اين ماشینها ايجاد کند.

 

 

ماشین هوشمند جدید هيتاچی, با دريافت پارامترهای بیومتریک قادر است هويت شخص را از روی اثر انگشت و عروق خونی دست وی تشخيص داده و مبلغ خريد وی را از حساب بانکی اش کسر کند.

 

 

تنه کافی است که کف دست خود را بر روی پنل حساس به شناسایی هويت این ماشين گذاشته و منتظر بمانيد که ماشين شما را بشناسد و به شما جنس را تحویل بدهد.

 

 

هنوز از زمان دقيق ورود اين محصول هيتاچی به بازار خبری در دسترس نيست. اما اميدوارم که سيستم عامل آن به گونه ای نباشد که گاهی مانند ويندوز هنگ کند و در زمان خرید تحويلمان نگیرد! قرار شده تا انتهای امسال تعدادی از این ماشین ها در ساختمان های بعضی شرکت ها در ژاپن نصب شوند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
این مرد با دست های آهنی اش کنار خیابان آبمیوه می فروشد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقه عجیب چسباندن کف دست برای مدت طولانی به بدنه خودرو +تصاویر



در رقابتی عجیب در چین شرکت‌کنندگان برای بدست‌آوردن خودرو BMW باید کف دستانشان را برای مدت زمانی طولانی به بدنه خودرو بچسبانند تا این خودرو را بدست آورند.

 

مسابقه عجیب,بدست‌آوردن خودرو BMW

 

در این رقابت که با شرکت ۱۲۰ رقیب ۱۸ و ۴۰ ساله برگزار شد، تنها «سانگ چانگ جیانگ» مرد ۲۷ ساله چینی توانست به مدت چهار روز و سه شب دستانش را بدون وقفه به بدنه خودرو بچسباند.

 

مسئولان برگزارکننده این رقابت برچسب‌هایی به شکل کف‌دست روی بدنه خودرو قرار دادند. شرکت‌کنندگان نیز باید دستان خود را روی این برچسب‌ها قرار می‌دادند و هر فردی که مدت طولانی‌تری این کار را انجام می‌داد، به عنوان پیروز معرفی می‌شد.

 

مسابقه عجیب,بدست‌آوردن خودرو BMW

 

۱۲۰ رقیب در مدت برگزاری رقابت تنها هر چهار ساعت یکبار ۱۵ دقیقه وقت استراحت داشتند که غذا بخورند، استراحت کنند، دستشویی بروند اما هیچ‌کدام طاقت «سانگ چانگ جیانگ» را نداشتند.

 

مسابقه عجیب,بدست‌آوردن خودرو BMW

 

«سانگ» پس از اتمام مسابقه و درحالی‌که پاهایش ورم کرده بود، گفت: واقعا ارزش ندارد تنها برای پنج سال در اختیار داشتن خودرو BMW خود را به این همه زحمت انداخت./فان پاتوق