دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مازراتی جدید از چوب، چرم و رگه‌های طلا!


برای ساخت بخش‌های داخلی خودرو مانند داشبورد آن از چوب استفاده شده و از روی درها تا بخش‌هایی از دنده و ترمزها گرفته تا دوخت روی بخش‌هایی از صندلی‌ها، همه جا می‌توان رنگ زرد شناخته‌شده فندی را مشاهده کرد.

همکاری مازراتی و فندی برای تولید یک گرندکابریو تازه، به خلق خودروی فوق‌العاده‌ای انجامیده که توسط پوششی سه لایه از رنگ و رگه‌های طلا پوشیده شده و در بخش‌های داخلی آن از چوب و چرم استفاده شده است.

مازراتی گرندکابریو Fendi که توسط سیلویا ونتورینی فندی طراحی شده، حاصل همکاری دو گروه شناخته‌شده و قدیمی ایتالیایی است. این خودرو که می‌توان آنرا شاهکار طراحی و فناوری دانست، ماه آینده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد شد.



ویدیو مرتبط :
مازراتی با رینگ طلا در تهران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاک کردن لکه ازروی چوب,چرم,کاشی



 

 

 

لکه

 

 

• برای پاك كردن لكه جوهر از روی چوب، ابتدا كمی شیر و بعد كمی لیمو روی لكه بمالید تا لكه از بین برود.

 

• اگر روی مبلمان چرم شما خودكاری شده، كمی الكل صنعتی روی پنبه بریزید و روی خطوط بكشید. این كار را آرام و با حوصله انجام دهید. سپس با یك تكه پارچه آن را تمیز كنید.

 

• برای این‌كه كاشی و سرامیك خانه شما تمیز و براق باشد، می‌توانید یك پیمانه آمونیاك، یك‌دوم پیمانه سركه و یك‌چهارم پیمانه جوش‌شیرین را در یك سطل آب داغ بریزید و با آن كاشی و سرامیك‌های خانه خود را تمیز كنید.

 

• گاهی بچه‌ها در و دیوار خانه را با مدادرنگی خط‌خطی می‌كنند. اگر روی دیوارهای خانه شما هم با مداد رنگی خطی كشیده شد، با یك مسواك و كمی خمیردندان می‌توانید آن را تمیز كنید.


• اگر شمع روی كاغذ دیواری خانه شما چكید، اول شمع را با نوك كارد از دیوار بكنید. سپس با یك مداد پاك‌كن بقیه آن را خوب تمیز كنید.

منبع : jamejamonline.ir