دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لیوان خود را به کتری سیار تبدیل کنید + تصاویر



اخبار علمی - لیوان خود را به کتری سیار تبدیل کنید + تصاویر

با روشی حیرت انگیز دیگر درکسری از ثانیه افراد می‌توانند یک لیوان آب سرد را تبدیل به آب جوش کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کارشناسان و متخصصان جدیدترین وسیله برای به جوش آوردن آب برای مصارفی مانند تهیه چای و یا قهوه را تولید کرده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است.

گفتنی است،‌ این دستگاه که توسط متخصصان انگلیسی ابداع شده، 80 پوند قیمت دارد و یک میله فلزی است که دارای یک صفحه القایی است و با باردار شدن میدان الکترومغناطیس اطراف میله آب در هر لیوانی که وجود داشته باشد، شروع به گرم شدن و رسیدن به نقطه جوش می‌کند.

با استفاده از این دستگاه افراد می‌توانند به سرعت به آب جوش مورد نظر خود دست پیدا کنند.

برای استفاده از این فناوری افراد باید لیوان خود را بر روی یک صفحه خاص قرار دهند که میله داخل لیوان با آن میدان مغناطیسی بسازد.

 

اخبار,اخبار علمی ,تبدیل لیوان به کتری

 

اخبار,اخبار علمی ,تبدیل لیوان به کتری

 

اخبار,اخبار علمی ,تبدیل لیوان به کتری

 اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
جمع شدن و تبدیل شدن خانه های سیار به تریلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگراهی که به قتلگاه زنان تبدیل شده است +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: بزرگراه اسرار آمیز به طول 800 مایل که تا کنون 43 زن طی 30 سال در آن مفقود شده اند خبر ساز شد.

 

 

قتلگاه زنان,اخبارحوادث,حوادث روز

 

این بزرگراه در کانادا قرار دارد که به قتلگاه زنان و بزرگراه اشک معروف شده است. طی 30 سال در این بزرگراه حدود 50 زن ناپدید شده اند که به نظر میرسد چیزی شبیه یک قتل زنجیره ای باشد.

 

تازه ترین زن مفقود شده در این بزرگراه " مدیسن اسکات" 20 ساله است که در تاریخ 28 می سال گذشته ناپدید شد و تا کنون تلاش های پلیس برای یافتن وی بی ثمر بوده است. خانواده او برای یافتن و یا حتی خبری از او مبلغ 100 هزار دلار مژدگانی در نظر گرفته اند.

 

ناپدید شدن این خانم 20 ساله موجی از وحشت در این منطقه برپا کرده استو همه به دنبال یافتن پاسخی جهت سوالات پیرامون مفقودی وی هستند.

 

پلیس از خانمهای ساکن این منطقه خواسته است به هیچ وجه سوار ماشینهای شخصی و مشکوک نشوند  تا زمانیکه معمای مفقود شدن این خانم حل شود . مردم این منطقه یک بازرس خصوصی استخدام کرده اند تا این مسئله هرچه سریعتر روشن شود. آنها معتقدند پلیس در این زمینه کوتاهی میکند.

 

قتلگاه زنان,اخبارحوادث,حوادث روز

 

 

قتلگاه زنان,اخبارحوادث,حوادث روز

 

 

قتلگاه زنان,اخبارحوادث,حوادث روز

 


تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد