دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لکسوس LX 570، تانک لوکس تویوتا


هفته گذشته بود که عکس‌های منتشر شده از جاسوسان صنعتی نشان می‌دهد عالی‌ترین محصول برند لکسوس قرار است به‌زودی با یک تغییر قیافه جدی، به بازار معرفی گردد.


ویدیو مرتبط :
مقایسه تویوتا لندکروز 2013 با لکسوس LX 570 2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه تویوتا و لکسوس 2015 در بازار خودرو



اخبار ,اخبار اقتصادی ,خودروهای تویوتا و لکسوس مدل 2015

 

اخبار اقتصادی - عرضه تویوتا و لکسوس 2015 در بازار خودرو

نماینده رسمی تویوتا در ایران از آغاز پیش فروش مدل های 2015 تویوتا و لکسوس خبر داد.

به گزارش ایسنا، به گفته معاونت بازرگانی شرکت اریتا، نمایندگی مرکزی ایرتویا، فروش مشارکتی خودروهای تویوتا و لکسوس مدل 2015 در شرایط تحویل 90 و 120 روزه با سود مشارکت 24 درصد صورت می گیرد.

جمشید حسینی اضافه کرد: فروش مشارکتی خودروهای مذکور در شرایط تحویل 180 روزه با سود مشارکتی 26 درصد خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: زمان تحویل خودروها برای فروش نقدی در دو دوره کوتاه مدت 20 یا 30 روزه و در میان مدت 60 روز کاری تعریف شده است. همچنین فروش اقساطی نیز جهت رفاه حال خریداران در نظر گرفته شده که دوره زمانی اقساط آن یکساله است.

حسینی اضافه کرد: ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻟﮑﺴﻮس ﺑﺎ ﮔﺎراﻧﺘﯽ 5 ﺳﺎﻟﻪ و ﯾﺎ 200 ﻫﺰار ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ و ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺑﺎ ﮔﺎراﻧﺘﯽ 5 ﺳﺎﻟﻪ ﯾﺎ 150ﻫﺰار ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ اﯾﺮﺗﻮﯾﺎ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﯽ شود.

در میان خودروهای مدل 2015عرضه شده می توان به تویوتا کرولای 2000 سی سی مدل GLI و به قیمت 135 میلیون تومان و تویوتا یاریس 1500 سی سی هاچ بک با طراحی جدید، به قیمت 102 میلیون تومان اشاره کرد.

لیست قیمت و شرایط فروش نقدی، مشارکتی و اقساطی محصولات تویوتا و لکسوس در سایت رسمی شرکت ایرتویا در دسترس کاربران و خریداران است. 

اخبار اقتصادی - ایسنا