دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لپ‌تاپ های سری Gram 15 ال‌جی معرفی شدند



لپ‌تاپ,ویژگی لپ‌تاپ های سری Gram 15,لپ‌تاپ های سری Gram 15 ال جی

لپ تاپ های سری Gram 15 ال جی

 

 لپ‌تاپ های سری Gram 15 ال‌جی معرفی شدند؛ مدل هایی سبک اما قدرتمند

کمپانی ال جی از دو لپ تاپ جدید سری Gram 15 رونمایی کرد. محصولاتی که از نمایشگرهای 15 اینچی بهره می برند و به گفته این شرکت، می توانند گزینه ای ایده آل برای آن هایی باشند که به دنبال لپ تاپ هایی با مشخصات فنی قدرتمند، وزنی سبک و طراحی بدنه چشم نواز هستند.

 

مشخصات لپ تاپ جدید سری Gram 15

لپ تاپ جدید سری Gram 15 از نمایشگرهای فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1020 و نسبت ابعاد 16:9 بهره می برند که قادرند به لطف این ویژگی ها، لذت تماشای فیلم های ویدیویی را برای کاربران دوچندان کنند. همچنین، قابلیت In-Pane Switching و تکنولوژی IPS به کار رفته در لپ تاپ های جدید سری Gram 15 می توانند رنگ هایی با بالاترین وضوح و همچنین کنتراستی بالا را به ارمغان بیاورند.

 

این دو مدل جدید لپ تاپ سری Gram 15 به قابلیت Instant Boot (بوت فوری) ال جی نیز مجهز شده اند که به محض باز شدن صفحه لپ تاپ، سیستم عامل به صورت خودکار روشن می شود حتی اگر دستگاه به طور کامل خاموش و یا در حالت خاموشی موقت قرار گرفته باشد.

 

ویژگی لپ‌تاپ های سری Gram 15,لپ‌تاپ,لپ‌تاپ های سری Gram 15 ال جی

لپ تاپ های سری Gram 15 از نمایشگرهای 15 اینچی بهره می برند

 

در خصوص سایر مشخصات فنی این دو دستگاه نیز باید گفت که مدل اول از پردازنده Core i5 اینتل، فضای رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و مدل دوم نیز از پردازنده Core i7، فضای رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی برخوردار خواهند بود.

 

گفتنی است این دو مدل لپ تاپ های سری Gram 15 به ترتیب با قیمت های 1099 و 1499 دلار روانه بازار خواهند شد و هر دو از درگاه USB نوع C بهره می برند که امکان جابجایی اطلاعات و شارژ سریع لپ تاپ را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

منبع : techshot.ir


ویدیو مرتبط :
آموزش تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ تعویض ال سی دی لپ تاپ مدل Acer

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

Gram Ultra PC، لپ تاپ فوق سبک ال جی



لپ تاپ,لپ تاپ Gram Ultra PC,ویژگیهای لپ تاپ Gram ال جی

لپ تاپ 14 اینچیGram ال جی

 

Gram Ultra PC، لپ تاپ فوق سبک ال جی
لپ‌تاپ های فوق سبک جدید ال جی که مجهز به ویندوز 10 هستند از امروز برای اولین بار در آمریکا عرضه می شوند.

ال جی بیشتر به خاطر عرضه لوازم خانگی ، تلویزیون و گوشی های هوشمند شهرت دارد، اما Gram Ultra PC توسط این شرکت با هدف خودنمایی در بازار لپ تاپ عرضه شده است. در این لپ تاپ ها به جای تمرکز بر استفاده از امکانات لمسی جدید ویندوز 10 یا دستیار صوتی آن بر ارتقای ویژگی های کلاسیک لپ تاپ ها مانند کاهش ابعاد و افزایش زیبایی ظاهر ونمایشگر تاکید شده است.


لپ تاپ 14 اینچی Gram که بزرگتر از رقبایش مانند MacBook Air سیزده اینچی و Lenovo Yoga 3 Pro نیست از دقت و وضوح تصویری 1080p IPS برخوردار بوده و وزن آن کمتر از یک کیلوگرم است. قیمت لپ تاپ Gram زیر هزار دلار است.
چنانچه بیان شد وزن Gram حتی از MacBook Air یازده اینچی اپل هم کمتر است. این شرکت برای افزایش توان رقابت مدل 13 اینچی این محصول با پردازنده Core i5 اینتل، 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت RAM به قیمت 899 دلار روانه بازار کرده است.


قیمت مدل 14 اینچی لپ تاپ Gram با پردازنده Core i5 plus ، 128 گیگابایت حافظه و برخی امکانات جانبی دیگر 999 دلار و با پردازنده Core i7 و 256 گیگابایت حافظه 1399 دلار خواهد بود. ظاهرا ال جی برای پایین نگهداشتن قیمت تمام شده لپ تاپ های مذکور از تازه ترین تراشه های اینتل موسوم به  Skylake در آنها استفاده نکرده است.
عمر باتری این لپ تاپ ها 7.5 ساعت است. بهره مندی از پرت HDMI و کارتخوان اس دی یکی دیگر از مزایای Gram است.

منبع : farsnews.com