دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


درصورتی‌که قصد خرید یک لپ‌تاپ جدید را دارید، انتخاب یک محصول مناسب از میان انبوهی از لپ‌تاپ‌ها از برندهای مختلف و با ویژگی‌های متفاوت کار دشواری است.

روزنامه شرق - بهزاد ایزدی: درصورتی‌که قصد خرید یک لپ‌تاپ جدید را دارید، انتخاب یک محصول مناسب از میان انبوهی از لپ‌تاپ‌ها از برندهای مختلف و با ویژگی‌های متفاوت کار دشواری است. در انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب، پارامترهای مختلفی از جمله اندازه صفحه ‌نمایش، وزن دستگاه و قدرت پردازش آن موردبررسی قرار می‌گیرد. به گزارش فارنت، در ابتدای امر این نکته را باید یادآور شویم که فهرست قیمت‌های ارائه‌شده براساس چندین منبع تهیه‌ شده و ممکن است با بازار شهری که شما در آن ساکن هستید کمی ‌اختلاف داشته باشد.

اپل مک‌بوک ۲۰۱۵

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت سه‌میلیون‌و ٨٣٠  تا چهارمیلیون‌و ٢٥٠ تومان در بازار به فروش می‌رسد. صفحه نمایش این دستگاه باریک‌ترین در بین همه مک‌بوک‌هایی است که تابه‌حال تولید شده و تنها ۰.۸۸ میلی‌متر ضخامت دارد.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


اپل مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت سه‌میلیون‌و ٩٥٠ تا چهارمیلیون‌و ١٥٠ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. نسل جدید MacBook Air در دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی تولید و عرضه شده‌اند.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


اچ‌پی اسپکتری ایکس ۳۶۰

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت دومیلیون‌و ٧٠٠ تا دومیلیون‌و ٩٠٠ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. در طراحی و ساخت این محصول از مهندسان مایکروسافت نیز کمک گرفته شده است.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


دل اکس‌پی‌اس ۱۳

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت چهارمیلیون‌و ٤٠٠ تا چهارمیلیون‌و ٦٠٠ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. کم‌کردن حاشیه صفحه ‌نمایش نهایتا منجر به کاهش سایز و وزن این دستگاه شده است. 

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


ام‌اس‌آی‌جی‌تی

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت حداکثر هفت‌میلیون‌و ٢٥٠ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. MSI  در لپ‌تاپ‌های سری G خود از طراحی Stealth استفاده کرده که از طراحی هواپیمای نظامی ‌F-١١٧ الهام گرفته شده است.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


ایسوس جی ٧٥٠

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت حداکثر  تا چهارمیلیون‌و ٦٥٠ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. لپ‌تاپ G٧٥٠JZ از لحاظ عملکرد سخت‌افزاری یک دستگاه قدرتمند شمرده می‌شود.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


الین ویر ام ۱۸

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت شش‌میلیون‌و ٨٥٠ هزار تا هفت‌میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. آنچه به این لپ‌تاپ تمایز می‌بخشد، تقویت‌کننده گرافیک آن است.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


ریزر بلید ۲۰۱۵

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت هفت‌میلیون‌و ٨٥٠ تا هشت‌میلیون‌و صد هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این محصول را می‌توان به‌راحتی یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دانست. پردازنده مرکزی اینتل Core i٧ و هشت گیگابایت ظرفیت RAM از نوع DDR٣، به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD با هم یک ابرلپ‌تاپ مخصوص بازی و پردازش‌های سنگین را خلق کرده‌اند.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


دل اکس پی ۱۳

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت دومیلیون‌و ٤٥٠ تا دومیلیون‌و ٨٠٠ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. در این دستگاه از پردازنده‌های نسل پنجم شرکت اینتل بهره گرفته شده است تا نهایتا بنابر گفته شرکت دل با یک ‌بار شارژ دستگاه، بتوانید تا ۱۵ ساعت از آن استفاده کنید.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


ایسر اسپایر اس ۷

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت سه‌میلیون‌و ٥٠٠ تا سه‌میلیون‌و ٨٩٦ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. همه ‌مدل‌های خانواده Aspire S٧ از نسل سوم پردازنده‌های دوهسته‌ای ولتاژپایین Intel Core i٧ به همراه پردازشگر گرافیکی Intel HD ٤٠٠٠ استفاده می‌کنند. این محصول دارای صفحه نمایشی لمسی IPS با دقت Full HD بوده که می‌تواند تا زاویه ۱۸۰ درجه‌ای به عقب برگردد.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


آتیوبوک ۹ پلاس

این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت چهارمیلیون‌و ٢٠٠ تا چهارمیلیون‌و ٥٠٠ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. لپ‌تاپ ایتیوبوک ۹ پلاس سامسونگ از نظر ظاهری بسیارزیبا و شکیل و کاملا شبیه لپ‌تاپ‌های سری بوک ۹ این شرکت است، پوشش خارجی آن از مفرغ آبی با لبه‌های نقره‌ای‌رنگ است. همچنین صفحه‌نمایش آن تا ۱۸۰ درجه قابل بازشدن است و شما می‌توانید در هر زاویه و وضعیتی از قابلیت لمسی آن استفاده کنید.

لپ‌تاپ‌های این روزهای بازار


ویدیو مرتبط :
ارزانترین لپ تاپ ها در بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چنددستگی قیمت در بازار لپ‌تاپ



 

 

چنددستگی قیمت در بازار لپ‌تاپ

 

 

بازار خرید و فروش لپ‌تاپ طی یك هفته اخیر، شاهد بروز پدیده چند دستگی قیمت بوده و طی این مدت برخی از فروشندگان برای به فروش رساندن كالاهای خود قیمت‌ها را به طور خودسرانه كاهش داده‌اند.

 


بر اساس اعلام فعالان بازار، اگر چه این موضوع باعث می‌شود نظم و تعادل بازار به هم خورده و بازار شاهد پدیده چنددستگی قیمت شود، اما فروشندگان چاره‌ای ندارند و برای به فروش رساندن كالاهای خود ناچار هستند قیمت‌ها را كاهش دهند و حتی با ضرر كالاها را به فروش برسانند.

 


برخی از فعالان بازار نیز از برگزاری جشنواره فروش بهاره خبر می‌دهند و می‌گویند، معمولا برگزاری این جشنواره‌ها در شرایطی كه بازار روزهای سختی را می‌گذراند كمك بزرگی به حساب می‌آید و امسال هم به احتمال زیاد جشنواره فروش بهاره برگزار خواهد شد.

 


روزبه امانی، یكی از فعالان بازار در این باره می‌گوید: از آنجا كه بازار كامپیوتر طی یك ماه اخیر با كاهش شدیدتر تقاضا مواجه شده است، امیدواریم راه‌اندازی چنین جشنواره‌ای بتواند به خاتمه ركود حاكم بر بازار كمك كند.

 


فعالان بازار همچنین از احتمال رشد قیمت‌ها طی دو هفته اخیر در بازار رایانه خبر دادند و می‌گویند، در شرایط فعلی قیمت‌ها در بازار بسیار متعادل است و بهترین زمان برای خرید به حساب می‌آید، زیرا ممكن است طی دو هفته آینده به دلیل آغاز تعطیلات سال نو چین میزان عرضه به بازار كاهش یابد و به تبع آن قیمت‌ها نیز رشد كند.