دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لوگوی گوگل در سالگرد «دکتر هو» +عکس



لوگوی گوگل در سالگرد «دکتر هو» +عکس

لوگوی گوگل دیروز به مناسبت پنجاهمین سال نمایش مجموعه علمی تخیلی "دکتر هو" تغییر کرد.

دیروز جمعه (22 دسامبر) لوگوی گوگل در بریتانیا، به مناسبت گرامی داشتن پنجاهمین سال نمایش مجموعه تلویزیونی "دکتر هو" تغییر کرد.

 

لوگوی گوگل در سالگرد دکتر هو,علت تغییر لوگوی گوگل

 

در بالای لوگوی گوگل تصویری کارتونی از شخصیت های متفاوتی که در این مجموعه ظاهر شدند جای گرفته و در عین حال این امکان به وجود آمده بود که در صورت تمایل با کلیک کردن روی یک گزینه بتوانید وارد یک بازی درباره این مجموعه شوید.

 

هر چند این بازی بسیار ساده طراحی شده بود اما علاقه‌مندان به تجربه کردن آن باید وقت کافی برای وارد شدن به این بازی را کنار می گذاشتند. 

 

برای گرامیداشت این مجوعه تلویزیونی، بی بی سی یک قسمت ویژه ساخته است که عنوان آن "روز دكتر" است و امروز (بیست و سوم نوامبر) در بریتانیا و ایالات متحده نمایش داده می شود. پوستر مجموعه جدید "دکتر هو" نیز از اول شهریور رونمایی شده بود تا همه دوستداران این مجموعه بدانند که با پنجاه ساله شدن این مجموعه، فصل جدیدی از آن با حضور یک بازیگر جدید به نمایش درمی‌آید.

 

قرار است در فصل جدید این مجموعه پیتر كاپالدی بازیگر بریتانیایی جایگزین اسمیت در نقش دكتر هو شود. مجموعه جدید "دکتر هو" پس از نمایش قسمت ویژه با عنوان "روز دکتر"، پس از کریسمس  پخش می شود.

 

لوگوی گوگل در سالگرد دکتر هو,علت تغییر لوگوی گوگل

 

پیتر کاپالدی دوازدهمین بازیگری است که در نقش دکتر هو ظاهر می شود. در جدیدترین سری از مجموعه تلویزیونی "دکتر هو" که از سال 2005 شروع شد، ابتدا کریستوفر اکلستون در این نقش به کار گرفته شد و در ادامه از بازیگرانی جوانتر مانند دیوید تننت و مت اسمیت استفاده شد.

 

مجموعه تلویزیونی "دکتر هو" که یک مجموعه علمی تخیلی است، اولین بار 23 نوامبر 1963 در تلویزیون به نمایش درآمد و به تدریج در کشورهای دیگر هم پخش شد.

 

این مجموعه را بی.بی.سی بنگاه خبری بریتانیا، بنگاه خبری کانادا و کانال علمی-فنی تهیه کرده اند و ماجراهای آن توسط نویسندگان مختلف نوشته شده است. دکتر هو که با ماشین زمان خود به نام تاردیس مسافرت می کند و با ماجراهای عجیبی روبه رو می شود، قهرمان اصلی این مجموعه است.

 

از آغاز سال 2013 برنامه های مختلفی برای گرامیداشت پنجاهمین سال نمایش این مجموعه اجرا شد که انتشار کتابی درباره این مجموعه و نیز انتشار یک کتاب الکترونیک در هر ماه از جمله آنها بوده است..... / خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
تغییر لوگوی گوگل به یک بازی به مناسبت سالگرد تاسیس پونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوگوی ویژه گوگل به مناسبت کریسمس+عکس


اکنون در شب کریسمس، گوگل هدیه دیگری را به کاربران خود ارائه کرده است. در این عملکرد جدید، زمانی که کاربر وارد سایت گوگل می شود در زیر لوگو تعدادی کلید رنگی مشاهده می کند.

هفته گذشته گوگل در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان امکانی را فراهم کرده بود که به محض اینکه کاربر عبارت " Let it snow" را بر روی این سایت جستجو می کرد، دانه های درشت برف بر روی نمایشگر شروع به باریدن می کردند و این بارش به حدی ادامه می یافت که کل صفحه سفید می شد.

اکنون در شب کریسمس، گوگل هدیه دیگری را به کاربران خود ارائه کرده است. در این عملکرد جدید، زمانی که کاربر وارد سایت گوگل می شود در زیر لوگو تعدادی کلید رنگی مشاهده می کند.

با کلیک بر روی کلیدها به ترتیب از چپ به راست نت های موسیقی نواخته می شوند و همزمان حروف لوگو به شکلهای دانه برف، آدمکی با کلاه قرمز کریسمس، ناقوس، آدم برفی و هدیه شب عید تبدیل می شوند. در ادامه کاربر می تواند از شنیدن آهنگ "جینگل بل" لذت ببرد.