دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لوکس سواری با بودجه 100 میلیون تومانی


خودروهای لوکس مدل 1380 تا 1390 در زمان خود بسیار چشم نواز بودند. اگر یک نمونه سالم کم کارکردشان را سراغ داشتید، حتی یک لحظه در خریدشان شک نکنید.


ویدیو مرتبط :
گوشی های لوکس 40 میلیون تومانی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واریز بنزین 100 تومانی از امشب



 

 

بنزین

 

 

 

ایران: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که از اول دی‌ماه سهمیه 50 لیتری حمایتی بنزین فعال خواهد شد، گفت: کارت گازوئیل جایگاه‌داران صادر شده و از روزگذشته در اختیار آنها قرار گرفت.

عامری اظهار داشت: در حدود 1400 جایگاه امکان پرداخت آنلاین و در حدود 2400 جایگاه نیز امکان پرداخت آفلاین به وجود آمده است؛ بانک عامل نیز با 3 بانک دیگر برای پرداخت آنلاین توافق کرده‌ است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر این‌که فعلاً امکان سهمیه‌بندی و عرضه کارت سی.ان.جی در جایگاه‌ها وجود ندارد، گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبودی برای تأمین سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف در کشور وجود ندارد.

عامری درباره آخرین اقدامات انجام شده در سطح وزارت نفت برای اجرای مرحله اول قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: به منظور تأمین سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنایع و نیروگاه‌ها روزانه یک میلیون لیتر گازوئیل در اختیار وزارت کشور قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر این‌که در حال حاضر هیچگونه کمبودی برای تأمین سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف وجود ندارد، تصریح کرد: برای تأمین گاز مایع و نفت سفید برخی از مشترکان توزیع کوپنی این فرآورده‌های نفتی آغاز شده است.