دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لوکس ترین خودروهای زیر 40 هزار دلار


سدان‌های لوکس همواره جزو خودروهای پرطرفدار بازار بوده اند. در این مقاله ۱۰ سدان لوکس برتری را معرفی خواهیم کرد که همگی دارای برچسب قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار هستند.

zoomit.ir - حسین ریاحی: سدان‌های لوکس همواره جزو خودروهای پرطرفدار بازار بوده اند. در این مقاله ۱۰ سدان لوکس برتری را معرفی خواهیم کرد که همگی دارای برچسب قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار هستند.

لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

سدان‌های لوکس فول سایزی مانند رولزرویس فانتوم دارای جایگاه بسیار ویژه و سطح بالایی در بازار خودرو هستند. اما تنها قشر کوچکی از جامعه توانایی خریداری اینگونه خودروها را دارند. اما آیا نبود پول کافی می‌تواند مانع دسترسی به یک خودروی لوکس و بهره بردن از امکانات رفاهی شود؟ هرگز!. ما در این لیست به شما نشان خواهیم داد که با بودجه ای کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز می توان مالک یک خودروی لوکس شد. خودروهای این لیست همگی دارای قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار هستند و لوکس بودن را در کنار یک طراحی معقول و زیبا به مشتری عرضه می کنند.

شاید به اعتقاد برخی قیمت ۴۰ هزار دلار برای یک خودرو زیاد است. اما در نظر داشته باشید امکاناتی که خودروهای لیست زیر از آن بهره می‌برند پیش از این تنها در سدان‌های سوپرلوکس و ۱۰۰ هزار دلاری موجود بودند. قطعا لیست آپشن‌ها و امکانات خودروهای پایین، شما را تعجب‌زده خواهد کرد که چگونه خودروسازان امکان تجاری‌سازی با قیمت اندک را یافته‌اند.

لینکلن MKZ

لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

لینکلن MKZ مدل ۲۰۱۷ در طراحی ظاهری به برادر گران‌تر و سطح بالاتر خود، کانتیننتال نزدیک شده است. قیمت این خودرو ۳۵ هزار و ۹۳۵ دلار است و جالب است بدانید که با چنین قیمت مناسبی این خودرو مجهز به چراغ خوشامد گویی است تا در هنگام نزدیک شدن سرنشینان به خودرو، به آنها خوشامد گویی گرمی را ارائه دهد. همچنین در MKZ دیگر از اهرم دنده نیز خبری نیست و انتخاب وضعیت جعبه‌دنده در ‌آن تنها با فشار کلید صورت می‌پذیرد، امکانی که MKZ را بیشتر به خودروهای گران قیمت شبیه می‌کند. طراحی داخلی این مدل نیز بسیار زیبا است و در کل می‌توان لینکلن را خودروی لوکسی نامید که می‌توان بدون خالی کردن حساب بانکی نیز صاحب آن شد.



هیوندای جنسیس

لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

هیوندای جنسیس که حیات خود را با مدل سدان آغاز کرد حالا دیگر تبدیل به برندی لوکس و مستقل از هیوندای شده است. همین حالا شما می‌توانید با پرداخت تنها ۳۹ هزار و ۷۰۰ دلار این سدان فول سایز دیفرانسیل عقب را با یک پیشرانه‌ی شش سیلندر وی شکل خریداری کنید. البته اگر جنسیس را با کاملترین لیست امکانات رفاهی و ایمنی بخواهید خریداری کنید قیمت آن به فراتر از ۴۰ هزار دلار خواهد رسید اما به هر حال مدل پایه‌ی جنسیس نیز به عنوان یک سدان فول سایز دارای ارزش در برابر قیمت بسیار مناسبی است.



لکسس ES350


لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

لکسس ES واقعا خودروی خارق العاده‌ای است. فضای پای سرنشینان عقب این خودرو معادل یک متر است که آن را در وضعیت بهتری حتی نسبت به گران‌ترین مدل لکسس یعنی LS قرار می‌دهد. مدل ES که جزو ارزانترین تولیدات لکسس است، در داخل کابین خود از نوعی چرم مصنوعی با نام NuLuxe استفاده می کند که البته دارای کیفیت مناسبی است. این مدل به پیشرانه‌ی شش سیلندر وی شکل با ۳.۵ لیتر حجم مجهز است و قیمتی برابر با ۳۹ هزار و ۹۵۰ دلار دارد که برای یک سدان لوکس و جادار بسیار مناسب است.



کیا کادنزا


لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

کادنزا یکی از بهترین گزینه‌ها در این کلاس خودرویی است. کادنزا یک سدان فول سایز دیفرانسیل جلو است که قیمت پایه‌ی آن از ۳۳ هزار و ۸۴۰ دلار آغاز می‌شود. مدل فول این خودرو مجهز به امکاناتی چون سنسور پارک عقب، سقف پانوراما، سیستم صوتی حرفه‌ای، گرمکن و سردکن صندلی و ... است. مدل ۲۰۱۷ کادنزا نیز که بزودی وارد بازار خواهد شد، از طراحی داخلی و خارجی دگرگون شده بهره مند است که آن را بیشتر به پرچمدار کیا یعنی K900 نزدیک کرده است.



کرایسلر 300 لیمیتد


لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

کرایسلر یکی از بهترین انتخاب‌ها در کلاس سدان‌های فول سایز است. قیمت مدل پایه‌ی این خودرو که دارای پیشرانه‌ی شش سیلندر وی شکل است، تنها ۳۳ هزار دلار است و با پرداخت تنها ۳۹ هزار و ۴۶۵ دلار نیز می توانید مدل قوی‌تر هشت سیلندر را خریداری کنید. اگر به بیصدایی رولزرویس علاقه ندارید و دوست دارید خودروتان هنگام فشردن پدال گاز غرش کند، قطعا مدل V8 کرایسلر 300 با داشتن ۳۶۳ اسب بخار قدرت و ۵۳۴ نیوتون‌متر گشتاور می‌تواند شما را راضی کند. در این رده‌ی قیمتی کمتر خودروی سدانی با ظاهر زیبای کرایسلر 300S با رینگ‌های ۲۰ اینچی وجود دارد. نسخه‌‌ای که تصویر آن در اینجا به نمایش گذاشته شده است نیز مدل ۲۰۱۶ کرایسلر 300 Alloy Edition است.



نیسان ماکسیما


لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

نیسان ماکسیمای جدید دارای ظاهری بسیار متفاوت و خاص در کلاس خود است. در ماکسیما هیچ اثری از مشخصات و ظاهر خسته‌کننده‌ی آلتیما وجود ندارد. این مدل از پیشرانه‌ی V6 با ۳.۵ لیتر حجم بهره‌مند است که تا ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید کرده و در هماهنگی با جعبه‌دنده‌ی ضریب متغیر CVT، ماکسیما را به یکی از سریع‌ترین خودروهای محرک جلو تبدیل کرده است. ماکسیما هرچند دارای بزرگ‌ترین اتاق در کلاس خود نیست اما یکی از اسپرت‌ترین انتخاب‌های موجود به شمار می‌آید. قیمت پایه‌ی نیسان ماکسیما از رقم ۳۳ هزارو ۳۴۵ دلار آغاز می شود.



آکورا TLX


لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

بارزترین نکته‌ی ظاهری آکورا TLX قطعا چراغ‌های جلوی آن هستند که از نوع LED بوده و طراحی داخلی آن‌ها به سنگ‌های قیمتی شبیه است. این خودرو از لحاظ سواری نیز یکی از راحت ترین خودروهایی است که می‌توان خریداری کرد. آکورا TLX با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری قیمتی معادل ۳۲ هزار و ۶۳۵ دلار دارد، این پیشرانه ۲۰۶ اسب بخار قدرت و ۲۴۷ نیوتون متر گشتاور دارد. کسانی که خواهان قدرت بیشتری باشند می‌توانند مدل پایه‌ی شش سیلندر را با قیمت حدود ۴۰ هزار دلار خریداری کنند، مدل شش سیلندر از پیشرانه‌ی وی شکل ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۹۰ اسب بخار و ۳۶۹ نیوتون‌متر گشتاور بهره می‌برد.



فولکس واگن CC


لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

اگر در حساب بانکی خود پول کافی برای خریداری کوپه‌ی چهار در زیبای مرسدس بنز یعنی CLS را ندارید و از طرفی مدل CLA نیز برایتان کوچک است، می‌توانید یکراست به سراغ فولکس واگن CC بروید. این فولکس واگن زیبا را می توانید با قیمت ۳۲ هزار و ۴۳۵ دلار خریداری کنید و مجهز به امکاناتی چون سقف بازشوی برقی، تودوزی چرم و چراغ های زنون از نوع HID است.



بیوک لاکراس


لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

مدل لاکراس در حال حاضر بزرگترین و لوکس ترین سدان بیوک است. همانطور که از یک بیوک انتظار می‌رود، این مدل نیز دارای طراحی داخلی و خارجی بسیار مناسب است و البته سواری راحتی ارایه می‌دهد. شاید این خودرو در مقایسه با رقبایش کمی کندتر باشد اما خریداران بیوک لاکراس، آن را به خاطر قابلیت‌های حرکتی اش خریداری نمی‌کنند. بیوک با داشتن قیمتی معادل ۳۱ هزار و ۹۹۰ دلار رقیبی جدی و خطرناک برای شورولت محسوب می‌شود.



شورولت ایمپالا


لوکس ترین خودروهای زیر ۴۰ هزار دلار

شورولت ایمپالا در تیپ 2LT دارای فضای داخلی جادار، رینگ‌های ۱۸ اینچی استاندارد (امکان سفارش رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز وجود دارد) و پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری تنفس طبیعی  V6 به قدرت ۳۰۵ اسب بخار است. شورولت ایمپالا همانند بیوک از شیشه‌های آکوستیک (عایق صوتی) استفاده می‌کند که باعث شده کابین آن بسیار ساکت و بی‌صدا باشد. شورولت ایمپالا مدلی است که نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفت بسیاری کرده است و از گزینه‌های بسیار مطلوب در این کلاس محسوب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
خروج 2 میلیارد دلار ارز برای واردات خودروی لوکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدرتمندترین خودروهای کمتر از 30 هزار دلار


علاقه‌مندان به خودرو، خواسته‌های چندان زیادی ندارند؛ آنها قدرت می‌خواهند، آن هم به مقدار فراوان.