دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

لامبورگینی آونتادور 4.8 میلیون دلاری/ عکس


معمولا اسباب بازی های ساخته شده از یک مدل ماشین محبوب قیمتی به مراتب پایین تر از مدل واقعی آن دارد اما همیشه این رابطه صحیح نمی باشد و یک طراح آلمانی این محاسبات را برهم زده است .

معمولا اسباب بازی های ساخته شده از یک مدل ماشین محبوب قیمتی به مراتب پایین تر از مدل واقعی آن دارد اما همیشه این رابطه صحیح نمی باشد و یک طراح آلمانی این محاسبات را برهم زده است.رابرت گولپن (Robert Gülpen ) آلمانی یک ماشین اسباب بازی ساخته که قیمت آن بیش از ده برابر مدل واقعی آن است.وی بر روی ساخت یک مدل لامبورگینی Aventador با الیاف کربن بیش از ۵۰۰ ساعت وقت گذاشته است و پس از تکمیل برای تزیین آن از فلزات گرانبها مانند طلا، پلاتین و سنگ های گرانبها استفاده نموده است. در چراغ های این اسباب بازی الماس بکار رفته است همچنین در تزیین رینگ های آن.



ویدیو مرتبط :
لامبورگینی گالاردو در مقابل لامبورگینی آونتادور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی لامبورگینی از هایپر کار 1.2 میلیون دلاری (+عکس)



اخبار,اخبار اقتصادی,لامبورگینی

انتظار می رود قیمت هایپر اتومبیل جدید لامبورگینی 1.2 میلیون دلاری باشد و این درحالی است که اتومبیل وننو کوپه قیمتی 3.8 میلیون دلاری و مدل رودستر آن قیمتی 4.5 میلیون دلاری داشته است.

بنقل از یاهو شرکت لامبورگینی قصد دارد در نمایشگاه ژنو ماه مارس 2016 از هایپراتومبیل قدرتمند و گران قیمت خود رونمایی کند. شایعات قبل نام این خودرو را هایپرولوچه با خروجی 800 اسب بخاری بیان کردند.

اما سپس گزارشات دیگر این نام را نقض کرده و خبر از خودرویی جدید و با مشخصاتی نامعلوم دادند. در حقیقت لامبورگینی اطلاعات مربوط به این خودروی خود را به صورت یک راز نگه داشته و نمی خواهد جزئیات آن تا مارس 2016 به بیرون درز کند.

گفته می شود لامبورگینی تنها 20 دستگاه از آن را تولید خواهد کرد و گزارشی دیگر اعلام کرد 30 دستگاه بوده که 20 دستگاه آن کوپه و 10 دستگاه رودستر خواهد بود.


انتظار می رود قیمت هایپر اتومبیل جدید لامبورگینی 1.2 میلیون دلاری باشد و این درحالی است که اتومبیل وننو کوپه قیمتی 3.8 میلیون دلاری و مدل رودستر آن قیمتی 4.5 میلیون دلاری داشته است.

اخبار اقتصادی - نو اندیش