دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

قوطی نوشابه ای که خودش را خنک می کند!



قوطی نوشابه ای که خودش را خنک می کند!

قوطی که به صورت خود به خود خنک می شود و می تواند دمای نوشیدنی را در عرض سه دقیقه تا 30 درجه فارنهایت کاهش دهد،‌ ساخته شد.

 این قوطی ها که چیل کن نام دارند از یک سیلندر پر از دی اکسید کربن پرفشار ساخته شده اند.

انتهای این سیلندر که در ارتفاع قوطی کشیده شده با درپوش و یک دکمه پوشانده شده است.

هنگامی که کاربر دکمه را فشار می دهد درپوش باز شده و دی اکسید کربن از انتهای قوطی خارج می شود. حین خروج گاز، گرمای نوشیدنی جذب گاز شده و دمای آن کاهش می یابد.

به گزارش پاپ ساینس، هر بطری نوشیدنی 10 اونس وزن داشته و 4 دلار به فروش می رسد. این بطری ها که فعلا در ایالت های آریزونا، نوادا و کالیفرنیای جنوبی توزیع شده و تا سال 2014 به فروش سراسری در آمریکا خواهند رسید./مهر


ویدیو مرتبط :
خنک کردن قوطی نوشیدنی در کمتر از 2 دقیقه!...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک قوطی نوشابه که برای رونالدینیو به قیمت لغو یک قرارداد تمام شد



یک قوطی نوشابه که برای رونالدینیو به قیمت لغو یک قرارداد تمام شد

رونالدینیو به خاطر نوشیدن پپسی، قراردادش با کوکا کولا را از دست داد

 

سایت گل- رونالدینیو، ستاره برزیلی باشگاه اتلتیکو مینیه رو، با مشکل جدیدی مواجه شده است  . انتشار تصاویری از او، در حالی که یک قوطی پپسی جلویش بود، برایش دردسرساز شده و باعث شد که قرارداد تبلیغاتی او با کوکاکولا لغو شود.

 

رونالدینیو, عکس رونالدینیو

 

 

این درحالی است که رونالدینیو در ازای قراردادی که با کوکاکولا داشت،  سالانه 742500 دلار از  این کمپانی دریافت می کرد ولی طبق گزارش منتشره در «او استادو د سائوپائولو»، انجام یک مصاحبه درحالی که یک قوطی پپسی جلویش بود، این قرارداد را برهم زد.

مارسلو پونتس، رئیس دپارتمان تبلیغات کوکاکولا در  صحبت هایی در این باره گفت:« اینکه این بازیکن با یک قوطی پپسی عکسی گرفته، به منزله قطره آبی بود که از لیوان سرریز شد . ولی این تنها انگیزه ما برای لغو این قرارداد نبود.»

 

تصویر رونالدینیو با قوطی پپسی در روز 4 ژوئن و در کنفرانس خبری و معارفه او در باشگاه اتلتیکو مینیه رو گرفته شد؛ که بلافاصله بعد از جدایی جنجالی اش از فلامنگو اتفاق افتاد.

طبق صحبته ای پونتس، فاکتور دیگری که از عوامل لغو قرارداد این کمپانی با رونالدینیو شد، این است که رونالدینیو دیگر  یک ستاره و یک چهره صاحب نام نیست و نام او بیشتر، حسی منفی را به همراه دارد:«  تصویر و وجهه رونالدینیو تدریجا شرم آور شده است.»

 

وجهه رونالدینیو از زمان بازگشتش به فوتبال برزیل بد و بدتر شد تا اینکه اکنون چهره ای منفی از او ارائه شده و کار به جایی کشید که کمپانی کوکاکولا، دیگر  دنبال بهانه ای برای لغو قرارداد او بود. در اوایل سال 2011 بود که او بعد از ترک اروپا،  به فلامنگو پیوست؛ یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال برزیل.که پیوستن او به این تیم با جنجال و هیجان و شادی فراوانی همراه بود.  

 

رونالدینیو در روزهای ابتدایی حضورش در فلامنگو، نمایش خوبی داشت ولی تدریجا، رفتارهای غیرقابل قبول او شروع شد. هیچ توجیهی برای این رفتارها وجود نداشت و بدون آنکه توضیحی دهد در تمرینات تیم حضور نمی یافت.میهمانی های شبانه او پایانی نداشت و همین ها باعث شد تا او در نهایت با توافقی دوگانه از فلامنگو جدا شود.

درنهایت رونالدو از فلامنگو جدا شد و به به اتلتیکو مینیه رو پیوست و الان به نظر می رسد که همان اولین روز حضورش در مراسم معارفه، به نحو دیگری برایش دردسرساز شده است...../سایت گل