دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

قلم هوشمندی که به کودکان خواندن و نوشتن یاد می‌دهد



قلم هوشمند,قلم LeapReader,کاربردهای قلم هوشمند

قلم هوشمندی که به کودکان خواندن و نوشتن یاد می‌دهد
قلم LeapReader علاوه بر افزایش مهارت های شناخت و تلفظ کلمات، به کودکان در بهبود توانایی نوشتاری نیز کمک می کند.
این دستگاه کوچک ظاهری شبیه یک قلم داشته و بر روی بیش از 150 کتاب مخصوص قابل استفاده است که به ارتقاء سطح خواندن و نوشتن کودکان چهار تا هشت ساله کمک می کند.قلم هوشمند LeapReader دارای یک بلندگوی داخلی است که با کشیده شدن بر روی حروف و کلمات در کتاب های صوتی، نحوه تلفظ آنها را پخش می کند.
این قلم علاوه بر افزایش توانایی آوایی و شناخت کلمات، در بهبود مهارت های نوشتاری نیز موثر است؛ زمانیکه حرف یا کلمه ای بدرستی ادا می شود، قلم هوشمند با زدن نور فلش یا پخش آهنگ کودک را تشویق می کند.

قلم هوشمند,قلم LeapReader,کاربردهای قلم هوشمند

این قلم از حافظه کافی برای ذخیره سازی 40 کتاب صوتی یا 175 شعر و آهنگ آموزشی برخوردار است و از طریق پورت USB به رایانه متصل می شود.
در حال حاضر 150 موضوع آموزشی شامل کتاب، کتاب صوتی، فلش کارت، نقشه و آلبوم موسیقی وجود دارد که قابلیت استفاده از این قلم هوشمند را دارند.فروش این محصول از ماه ژوئن (خرداد ماه) با قیمت 50 دلار آغاز می شود.
منبع:isna.ir


ویدیو مرتبط :
ساخت رباتی که به کودکان خواندن و نوشتن می آموزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در یک کودکستان با iPad2 خواندن و نوشتن یاد می‌دهند!


به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل ،در مدرسه Auburn در آمریکا ،به نظر میرسد که دیگر تب iPad2 بسیار فراگیرتر شده و مدیران این مدرسه می‌خواهند که با تبلت نسل دوم اپل به کودکان خواندن و نوشتن یاد بدهند.

به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل ،در مدرسه Auburn  در آمریکا ،به نظر میرسد که دیگر تب iPad2 بسیار فراگیرتر شده و مدیران این مدرسه می‌خواهند که با تبلت نسل دوم اپل به کودکان خواندن و نوشتن یاد بدهند.

کمیته این مدرسه در روز چهارشنبه تصمیم گرفت که با اختصاص یک بودجه ۲۰۰ هزار دلاری در حدود ۲۸۵ دیوایس iPad2 را برای کودکان و معلمان تهیه و خریداری کنند.



قرار است طی یک طرح پایلوت ، تعدادی از دانش اموزان در ماه می ،به این تبلت مجهز شوند  و طبق وعده مسئولان ، این برنامه به صورت کامل در تمامی ۶ مدرسه ابتدایی این موسسه از پاییز به صورت کامل اجرا خواهد شد.

تام موریل سرپرست این طرح در این مورد گفت:”یکی از محاسن iPad که ما را مجاب به خرید ان کرد که دارای نرم افزارهای فراوان و کاربردهای بسیار مفید آموزشی این دیوایس است و دانش اموزان ما می توانند به راحتی به خواندن و کشیدن نقاشی فقط با انگشتان خود بپردازند و این برای ما بسیار با اهمیت است”.



مقامات این مدرسه امیدوارند که بتوانند با این پرش فن آوری و آموزشی ،نرخ سواد را در منطقه از ۶۲ درصد به ۹۰ درصد در طی دوسال برسانند.

منبع : Farnet.ir