دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

قدرتمندترین خودروهای کمتر از 30 هزار دلار


علاقه‌مندان به خودرو، خواسته‌های چندان زیادی ندارند؛ آنها قدرت می‌خواهند، آن هم به مقدار فراوان.


ویدیو مرتبط :
80 هزار دلار در 4 ماه صرف واردات پورشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صالحی به مرسی: در ازای اعطای تولیت مساجد فاطمیه در مصر و ارسال 20 هزار طلبه به قم، 30 میلیارد دلار کمک می کنیم و ...



صالحی و مرسی,ارسال طلبه به مصر

محتوای دیدار وزیر خارجه ایران و رییس جمهور مصر به روایت یک نماینده ضدایرانی

صالحی به مرسی: در ازای اعطای تولیت مساجد فاطمیه در مصر و ارسال 20 هزار طلبه به قم، 30 میلیارد دلار کمک می کنیم و 2 هزار کارخانه راه اندازی می کنیم

مسئولان ایرانی سعی کرده اند که با رهبر اخوان المسلمین دیدار کنند اما او قبول نکرده است!...این عجیب است چراکه ایران از کاندیدای مقابل مرسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کرد که همگان هم نامش را می دانند!

انتخاب  : عبدالله النفیسی نماینده ی سابق پارلمان کویت در گفتگو با "الانبا" از محتوای مذاکرات علی اکبر صالحی وزیر خارجه ایران و محمد مرسی رئیس جمهور مصر سخن گفت.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این کارشناس مسائل ایران ادعا کرد: صالحی در دیدار با مرسی گفته است که تهران آماده ی کمک فوری 30 میلیارد دلار و راه اندازی 2 هزار کارخانه و ارسال سالانه 5 میلیون توریست به مصر است.

النفیسی در ادامه مدعی شد: صالحی از مرسی در ازای آن خواستار انجام این موارد از سوی مصر شده است: بازگشایی سفارت در دو کشور، اعطای تولیت تمام مساجد فاطمیه در مصر به ایران، اجازه ی افتتاح دو روزنامه به زبان فارسی در مصر و مدیریت و ارسال سالانه 20 هزار طلبه مصری به ایران برای تحصیل در قم.

این فرد که از او به عنوان کارشناس مسائل ایران یاد شده، اساساً اشاره ای به منبع گزارش ادعایی خود نکرده است و توضیح نداده محتوای به قول او محرمانه ی این جلسه، چگونه به او رسیده است؟!

دروغ است / ایرانی ها سعی کردند با رهبر اخوان دیدار کنند، اما او قبول نکرد!

در همین حال، عصام العریان نائب رئیس حزب آزادی و عدالت اخوان المسلمین در واکنش به این خبر اظهار داشت: این سخنان حقیقت ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی مدعی شد: این عجیب است چراکه ایران از کاندیدای مقابل مرسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کرد که همگان هم نامش را می دانند!

العریان گفت: مصر در خصوص برقراری رابطه با ایران محتاط است.

این مقام ارشد اخوان المسلمین در پایان مدعی شد: مسئولان ایرانی سعی کرده اند که با رهبر اخوان المسلمین دیدار کنند اما او قبول نکرده است!/انتخاب