دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

فیلم: تست جالب هیوندای برای جلب اعتماد مشتریانش


شرکت هیوندای توانسته با تولید خودروهای با کیفیت برای خود نام و نشانی در مقیاس جهانی کسب کند. اما به نظر می‌‌رسد که این شرکت در جلب اعتماد مردم کره‌ی جنوبی آن طور که باید موفق عمل نکرده است.

zoomit.ir: شرکت هیوندای از جمله‌ خودروسازان کره‌ای است که توانسته با تولید خودروهای با کیفیت و عرضه‌ی آن‌ها با قیمتی مناسب برای خود نام و نشانی در مقیاس جهانی کسب کند. اما به نظر می‌‌رسد که این شرکت در جلب اعتماد مردم کره‌ی جنوبی آن طور که باید موفق عمل نکرده است.

شرکت هیوندای با یک باور غلط در بین مشتریان بومی خود مواجه است: به اعتقاد مردم کره‌ی جنوبی محصولات تولیدی این شرکت برای بازار ایالات متحده ایمن‌تر از نمونه‌های مشابه تولیدی برای بازار کره‌ی جنوبی است. به عنوان مثال مشتریان بومی این تصور را دارند که سیستم ایربگ به کار رفته در خودروهای تولید شده در آمریکا، بسیار پیشرفته‌تر از نمونه‌ی داخلی است.

به تازگی هیوندای با هدف مقابله با این باور، نمایش زنده‌ا‌ی را برپا کرده که طی آن دو خودروی سوناتا ۲.۰ توربو مدل ۲۰۱۵ با سرعت ۵۴.۴ کیلومتربرساعت در حضور مردم با یکدیگر برخورد می‌کنند. با توجه به ویدئوی منتشر شده از این نمایش، هیوندای با همکاری یکی از دانشگاه‌های کره‌ی جنوبی، یک دستگاه سوناتای آبی رنگ تولید شده در کره‌ی جنوبی را با یک دستگاه سوناتای قرمز رنگ تولید شده در آمریکا برخورد می‌دهد.

این شرکت خریداران سوناتای 30th Anniversary و تعدادی از اعضای رسانه‌‌ی داخلی را برای تماشای این نمایش دعوت کرده بود. لازم به ذکر است که خودروها به صورت خودکار با یکدیگر برخورد داده می‌شوند. در جریان نمایش از حضار در مورد خوروی برتر پرسش می‌شود و ۷۴ درصد از آن‌ها خودروی تولید شده در آمریکا را انتخاب می‌کنند. در مصاحبه‌هایی نیز که از مردم این کشور به عمل آمده، ۸۱ درصد از آنها خودروهای تولیدی در آمریکا را ایمن‌تر دانسته‌اند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
‫چگونه اعتماد مشتریان را جلب کنیم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رخشان بنی‌اعتماد موافق حضور فیلم‌اش در



 

 

 

در حال حاضر رخشان بنی‌اعتماد؛ موافق شركت فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» در جشنواره فیلم فجر امسال نیست. یكی از تهیه‌كنندگان این فیلم نیز اعلام كرد‎ حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر به اطلاع كارگردان نرسیده بود.


پیرو سخنان علی‌اكبر قاضی‌نظام (مدیر بخش سینما و تلویزیون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) درباره حضور قطعی فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» در جشنواره فیلم فجر؛ این بار؛‌ سعید رشتیان (مجری طرح و یكی از تهیه‌كنندگان این فیلم) اعلام كرد: خانم بنی‌اعتماد موافق حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر نیست.

 


سعید رشتیان در گفت و گو با ایلنا؛ با اشاره به نحوه حضور فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» در جشنواره فیلم فجر گفت: پیگیری مسائل مربوط به ارسال فیلم به جشنواره فیلم فجر به مسوولان شهرداری محول شده بود اما ارسال فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» ساخته رخشان بنی‌اعتماد به جشنواره فیلم فجر؛ به اطلاع كارگردان نرسیده بود.

 


رشتیان افزود: در اواسط دی‌‌ماه؛ آقای قاضی‌نظام (مدیر بخش سینما و تلویزیون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) درخصوص ارسال فیلم به جشنواره فجر با من تماس گرفتند. در آن مقطع مهلت ارسال فیلم به جشنواره سپری شده بود ولی من هر نوع پیگیری در این زمینه را به خود ایشان كه سفارش‌دهنده‌ اصلی فیلم هستند، محول نمودم.



رشتیان تاكید كرد: امسال پنج فیلم دیگر ما در بخش مسابقه فیلم مستند كوتاه و نیمه بلند جشنواره فجر شركت دارد. اگر از قبل؛ قصد ارسال این فیلم به جشنواره را داشتیم، همانند دیگر فیلم‌های‌مان در موعد مقرر این كار را انجام می‌دادیم. البته باید موضوع این تماس را به اطلاع خانم بنی‌اعتماد و آقای كلانتری می‌رساندم كه متاسفانه چنین نشد. درحال حاضر خانم بنی‌اعتماد موافق شركت فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» در جشنواره فیلم فجر امسال نیستند و این مساله به اطلاع مسوولان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز رسیده است.