دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

فیس بوك یك شركت را به سرقت كلیك متهم كرد



 

 

فیس بوک,شرکت فیس بوک

 

فیس بوك یك شركت بازاریابی را مورد تعقیب قانونی قرار داده و آن را به انتشار اسپم از طریق شیوه های گمراه كننده و فریبنده متهم كرده است.

به گزارش انجمن دانشجویان خبرنگار ایسنا، فیس بوك مدعی شده است كه شركت Adscend Media به سرقت كلیك های كاربران این شبكه اجتماعی مبادرت ورزیده است.

این اقدام شامل قرار دادن پست هایی برروی فیس بوك است كه این پست ها باعث می شوند تا لینك هایی برروی صفحات اصلی كاربران ظاهر شود كه به ظاهر مورد پسند آن ها هستند.

این لینك ها برای هدایت كاربران به سایت های دیگر طراحی شده اند، اما شركت Adscend Media این ادعاهای دروغین را به شدت تكذیب كرده است..... /  خبرگزارى ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«فیس بوك» باعث جدایی یك زوج جوان شد!



 

«فیس بوك» باعث جدایی یك زوج جوان شد!

 

مرد جوان با حضور در دادگاه خانواده اظهار كرد: تصور می كردم فیس بوك شیوه بی ضرری برای برقراری ارتباط همسرم با دوستان و اقوام است، اما سخت در اشتباه بودم.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، زوج جوانی با حضور در دادگاه خانواده یك، عامل طلاق خود را فیس بوك معرفی و دادخواست طلاق شان را به رییس دادگاه ارائه كردند.

مرد جوان در دادگاه گفت: همسرم كارمند است و نیمی از وقت روزانه خود را در اداره می گذارند و از زمانی كه به منزل باز می گردد تا آخر شب در فیس بوك است و كار منزل را به طور كامل كنار گذاشته است و زمانی كه من به این مساله اعتراض می كنم، می گوید چون وقت كافی برای دیدن دوستان و و اقوام ندارد از این طریق از احوال آنها باخبر می شود اما او شئونات اخلاقی زندگی مشترك مان را زیر پا گذاشته و با افراد مختلفی غیر از دوستان و اقوام ارتباط دارد.

زن جوان كه در دادگاه حضور داشت، گفت: من از انجام كارهای روزانه برای زندگی مان شانه خالی نكرده ام، نمی دانم چرا شوهرم بهانه گیری می كند. او مانند مردهای دوران قاجار است و نمی تواند فكر باز و آزادی داشته باشد و با كوچكترین مساله بهانه تراسی می كند.

مرد در ادامه گفت: من هرگز قصد ندارم با بهانه تراسی زندگی مشترك مان را خراب كنم اما همسر من به واسطه فیس بوك زندگی اش را خراب كرده و خودش متوجه این مساله نیست.

این زن جوان گفت: من با كسی رابطه ندارم و شوهرم این حرف را طبق افكار قدیمی كه دارد می زند.

براساس این گزارش، مرد جوان با ارائه مداركی برای قاضی دادگاه از جمله یك شاهد و عكس هایی از همسرش با مردان دیگر، حرف خود را ثابت كرد و قاضی بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان، حكم طلاق را صادر كرد.... / خبرگزارى ایسنا