دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

فردا، اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد



 

 

 

فردا، اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد

 

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان قطعی اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۹ گفت: تلاش می کنیم نتایج نهایی این آزمون را فردا چهارشنبه سوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار دهیم.

محمد حسین سرورالدین افزود: داوطلبان می توانند برای اطلاع از نتایج از روز چهارشنبه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

ابراهیم خدایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور نیز  درباره آزمون کارشناسی ارشد گفت: ۲۱۳ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۹ مجاز به انتخاب رشته شده بودند که با احتساب متقاضیانی که در دو رشته شرکت کرده بودند، بالغ بر ۲۲۲ هزار نفر در آزمون مجاز شدند.

وی اظهار داشت: از تعداد کل مجازین آزمون اسامی ۵۰ هزار نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام می شود که با احتساب استعدادهای درخشانی که با تأیید سازمان سنجش معرفی می شوند، این تعداد به بیش از ۵۵ هزار نفر خواهد رسید.

خدایی نسبت جنسیتی مجازین در این آزمون را تقریبا ۵۰ به ۵۰ عنوان کرد.

 امتحانات ۱۳۹ کد رشته امتحانی آزمون کارشناسی ارشد صبح و بعدازظهر روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۱۳۸۸ برگزار شد...../تحلیل:مهر


ویدیو مرتبط :
اعلام نتایج اهلیت متقاضیان خرید سرخابی ها؛ فردا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد در هفته دوم شهریورماه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مشاور سازمان سنجش؛

اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد در هفته دوم شهریورماه

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 91بین روزهای 11 تا 13 شهریور اعلام می شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سال 91 ششم خرداد بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.

وی ادامه داد: داوطلبانی که مجاز شده اند از روز دوشنبه 8 خرداد تا پنجشنبه 11 خرداد فرصت دارند ضمن مطالعه دفترچه که می توانند از باجه پستی هم آن را دریافت کنند کد رشته محل تحصیلی مورد علاقه شان را از میان کد رشته محل رشته امتحانی مجاز یا کد رشته های امتحانی مجاز انتخاب کند.

مشاور رئیس سازمان سنجش اموزش کشور تصریح کرد: داوطلبان می توانند  100 کد رشته محل را براساس علاقه در فرم الکترونیکی انتخاب رشته درج کنند.

وی یادآتورشد: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 91 بین روزهای 11 تا 13 شهریور ماه اعلام  می شود./مهر