دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

فراری 458 ایتالیا، فراتر از یک سوپر ماشین


در طراحی این سوپر اتومبیل از ماشینهای فرمول 1 بشکل ویژه ای الهام گرفته شده و در واقع تولید این شاهکار ، تجزیه و تحلیل دقیق نتایج رانندگی با یک اتومبیل فرمول 1 هست که باعث شده 458 ایتالیا در زمینه طراحی کنسول وسط و فرمان و همچنین چرخها تفاوتهای زیادی نسبت به سایر رقبا داشته باشد.

نحوه قرارگیری موتور اتومبیل مثل سایر همنوعان در قسمت وسط و مایل به عقب می باشد  که اصطلاحا "mid-rear engined" گفته میشود . در طراحی و تولید این اتومبیل تمرکز سازنده بشکل ویژه ای برای کاهش اصطکاک بوده که نتیجه ای جز مصرف سوخت کمتر و افزایش بازدهی و سرعت نداشته و از این حیث از F430 یک سر و گردن بالاتر  از رقبا  قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
مقایسه لامبورگینی گالاردو سوپر ااگرا با فراری 458 ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراری 488 GTB جانشینی برای 458 ایتالیا



اسب وحشی جدید فراری تنها طی 3 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت رسانده و طی 8 ثانیه نیز از مرز 200 کیلومتر در ساعت عبور می کند.

خودرو دوست داشتنی فراری 458 ایتالیا طی سال جاری میلادی به پایان راه خود می رسد و بر همین اساس جانشین آن از سوی فراری معرفی شده است: فراری 488 GTB مدل 2016.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودرو فراری

 
به گزارش عصرایران، فراری488 GTB به پیشرانه 3.9 لیتری توربوشارژردار 8 سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید 660 اسب بخار نیرو و 560 پوندفوت گشتاور را دارد. یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه نیروی پیشرانه را به چرخ ها منتقل می کند. بر همین اساس، اسب وحشی جدید فراری تنها طی 3 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت رسانده و طی 8 ثانیه نیز از مرز 200 کیلومتر در ساعت عبور می کند. در نهایت، فراری 488 GTB توانایی دستیابی به بیشینه سرعت 334 کیلومتر در ساعت را دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودرو فراری

 
فراری با ارتقا سامانه کنترل لغزش جانبی امکان عبور هرچه بهتر از پیچ ها و فرمان پذیری دقیق‌تر خودرو را فراهم کرده است. فراری 488 GTB از طراحی آیرودینامیک‌تری سود می برد که از ویژگی های آن می توان به چراغ های جلو جدید، ورودی هوای بزرگ سه قسمتی و دو ورودی هوا یکپارچه شده روی درپوش پیشرانه اشاره کرد. ورودی های هوایی که پشت درها قرار گرفته اند به خنک سازی پیشرانه فراری 488 GTB کمک می کنند و در قسمت عقب شاهد به روز رسانی هایی مانند چراغ های LED جدید و سپر جدید هستیم.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودرو فراری

 
تغییرات صورت گرفته در داخل فراری 488 GTB محدود بوده و می توان به صندلی های باز طراحی شده، سوئیچ های جدید و سیستم سرگرمی‌اطلاعاتی بهبود یافته اشاره کرد.

فراری 488 GTB به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو ژنو که در ماه مارس برگزار می شود، معرفی خواهد شد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودرو فراری

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودرو فراری

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودرو فراری

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودرو فراری

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودرو فراری

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودرو فراری

 اخبار گوناگون - عصرایران