دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عیبی بزرگ ماشین هوشمند گوگل را غیر استفاده کرد + تصاویر



اخبار علمی - عیبی بزرگ ماشین هوشمند گوگل را غیر استفاده کرد + تصاویر

ماشین هوشمند شرکت گوگل دچار مشکلی بزرگ است که می‌تواند باعث عدم موفقیت این پروژه با سرمایه گذاری سنگین از سوی شرکت گوگل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ کارکنان شرکت گوگل در راستای یک طرح ماشین هوشمند ساخت این شرکت را در اطراف زمین‌های اطراف دانشگاه کالیفرنیا به حرکت درآوردند.

اخبار,اخبار علمی ,ماشین هوشمند گوگل


گفتنی است، ماشین هوشمند گوگل با استفاده از مختصات جغرافیایی و فناوری gps به مسیریابی می‌پردازد و یک خودروی برقی است که با باتری شارژ می‌شود و می‌تواند تا سرعت۱۰۰ مایل در هر بار شارژ باتری به حرکت بپردازد.

 

اخبار,اخبار علمی ,ماشین هوشمند گوگل

 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، منتقدان و کار‌شناسان افت کیفیت حرکت و ناتوانی ماشین بدون راننده گوگل در هوای بارانی را یکی از نقاط ضعف می‌دانند و به همین دلیل اعتقاد دارند استفاده از این خودرو در حال حاظر در جاده و در کنار سایر خودروهای دارای راننده مجاز نیست.

 

اخبار,اخبار علمی ,ماشین هوشمند گوگل


این خودرو دارای سنسور‌ها و دوربین‌های متعددی است که می‌تواند از برخورد با سایر خودرو‌ها جلوگیری کند. 
 
کار‌شناسان هشدار داده‌اند با وجود رانندگی خودروی گوگل توسط روبات در این خودرو باید فرمان برای راننده تعبیه شود.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
ماشین تمام هوشمند گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نحوه استفاده از ماشین حساب مخفی گوگل



 

ماشین حساب, آموزش اینترنت, ترفند گوگل

 موتور جستجوی گوگل علاوه بر امکان جستجوی صفحات اینترنتی امکانات و قابلیت‌های کاربردی دیگری نیز دارد. یکی از این قابلیت‌ها، ماشین حساب گوگل است که بسیاری از کاربران از وجود آن بی‌اطلاع هستند. جالب این که این ماشین حساب، یک ماشین حساب ساده نیست و علاوه بر امکان محاسبه 4 عمل اصلی، امکان محاسبه نسبت‌های مثلثاتی و عملیات دیگر را نیز دارا می‌باشد. در این ترفند به نحوه کار با این ماشین حساب خواهیم پرداخت.

برای دسترسی به این ماشین حساب:
ابتدا وارد موتور جستجوی گوگل به نشانی www.google.com شوید.
سپس عبارت calculator (به معنای ماشین حساب) را جستجو کنید.
خواهید دید که در بالای لیست نتایج یک ماشین حساب ظاهر می‌شود که می‌توانید به راحتی با آن کار کنید.
لازم به ذکر است شما نیازمند این نیستید که برای محاسبه عملیات ریاضی خود حتماً وارد ماشین حساب شوید. بلکه می‌توانید عملیات مورد نظر خود را در قسمت جستجو، جستجو کرده و نتیجه را در ماشین حساب بببینید. به عنوان مثال با جستجوی 2+2، نتیجه که عدد 4 خواهد بود را در ماشین حساب خواهید دید. همچنین با جستجوی عبارت cos 90 نیز معادل کسینوس 90 درجه را مشاهده خواهید کرد.

منبع:tarfandstan.com