دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عکستان را بک گراند گوگل کنید!



 

عکستان را بک گراند گوگل کنید!

 

گوگل ویژگی جدیدی را اضافه کرده که برای عکاسان بسیار جذاب خواهد بود. در این ویژگی جدید شما می‌توانید صفحه اصلی گوگل را با عکسهای خودتان بعنوان پس زمینه تغییر دهید.


با مراجعه صفحه اصلی گوگل، لینکی با عنوان تغییر عکس بکگراند (Change background image) در گوشه پایین سمت چپ صفحه خواهید دید. اگر این لینک را نمی‌بینید از اکانت گوگل خود خارج شوید و مجددا تلاش کنید.


شما می‌‌توانید عکسی از مجموعه از پیش تعیین شده گوگل، گالری‌های عمومی، اکانت پیکاسا خودتان یا از عکسهایی که در کامپیوتر دارید را انتخاب کنید.


از قرار دادن عکسهایتان در بکگراند گوگل لذت ببرید!... /  سایت خبری تحلیلی تابناک

 



ویدیو مرتبط :
آموزش سریع ساخت بک گراند برای مسابقه ی بک گراند طلایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس زیبایی که بک‌گراند آی‌فون 6 شد


دسامبر سال پیش «اسپن هاگنسن» تصمیم گرفت که برای سفر و اسکی به Demmevass برود، بعد از پنج- شش ساعت او و گروهش به کلبه زیبایی در ارتفاعات رسیدند.

یک پزشک: دسامبر سال پیش «اسپن هاگنسن» تصمیم گرفت که برای سفر و اسکی به Demmevass برود، بعد از پنج- شش ساعت او و گروهش به کلبه زیبایی در ارتفاعات رسیدند.

عکس زیبایی که بک‌گراند آی‌فون ۶ شد

آقای هاگنسن، علاقه زیادی به عکاسی از ستارگان و کهکشان راه شیری دارد، اما در این سفر برای نخستین بار او لنز مناسب و سه‌پایه خوبی با خود برده بود. بدشانسی او این بود که ماه کامل در آسمان بود، اما در نیمه شب ماه ناپدید شد و او توانست عکس بسیار زیبایی بگیرد و در اکانت سایت ۵۰۰px خود آپلود کند.

عکس زیبایی که بک‌گراند آی‌فون ۶ شد

این عکس به سرعت محبوب شد، اما شگفتی بزرگ وقتی رخ داد که اپل با هاگنسن تماس گرفت و عکس را خرید. ابتدا اپل عکس را بدون مجوز انتشار خریده بود، اما بعدا در ماه جولای مجوز انتشار عکس را هم خرید.

با این همه هاگنسن نمی‌دانست کی و کجا این عکس توسط اپل استفاده خواهد شد.

سه‌شنبه هفته پیش، زمان غافلگیری هاگنسن فرارسید، چون مطلع شد که اپل از عکس به عنوان بک‌گراند آی‌فون ۶ استفاده کرد.

عکس زیبایی که بک‌گراند آی‌فون ۶ شد

البته در این عکس، تصویر کلبه از عکس برداشته شده است.

عکس زیبایی که بک‌گراند آی‌فون ۶ شد

حالا آقای هاگنسن بسیار مشهور شده است، ما نمی‌دانیم که او چقدر بابت این عکس دریافت کرده است، اما عکس به زودی به عنوان یکی از عکس‌های پیشفرض بک‌گراند آی‌فون ۶ خواهد بود.

توصیه می‌کنم بقیه عکس‌های زیبای هاگنسن را هم ببینید.