دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

علت استفاده از گلاب در مراسم عزا



 

علت استفاده از گلاب در مراسم عزا

 

میدونید چرا در مراسم عزا گلاب زیاد استفاده میشه اما در عروسی‌ها نه؟!

 

 

چرا توی مراسم عروسی این گلاب استفاده نمیشه؟ چرا وقتی شاد هستیم کسی دست به گلاب نمیزنه؟ ...

 

میدونید چرا توی مراسم عزا گلاب زیاد استفاده میشه؟


چرا واسه عزادارا گلاب میریزند روی لباس و بدن عزادارها؟


چرا توی مراسم عروسی این گلاب استفاده نمیشه؟


چرا وقتی شاد هستیم کسی دست به گلاب نمیزنه؟


به خاطر اینکه گلاب غم زدا است. ترشح ئیدروفین و اندروفین را در مغز متعادل میکنه و احساس آرامش و آسودگی به آدم میده.


شب اگه فکرای بد توی کله‌ات میاد! اگه هی اینور و اونور میشی و نمیتونی بخوابی کافیه یک پارچه سفید برداری و روش گلاب بریزی و بگذاری زیر سرت.


تا صبح مثل یک دسته گل میتونی بخوابی.

 


ویدیو مرتبط :
مراسم عزا داری امام موسی کاظم ع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری در مراسم عزا و عروسی



کلاهبرداری در مراسم عزا و عروسی

مردی كه به بهانه سرمایه‌گذاری در راه اندازی پروژه منوریل منطقه صادقیه تهران و احداث مجتمع‌های مسكونی در خارج از كشور، صدها میلیون تومان از مردم كلاهبرداری و فرار كرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

متهم فراری با حضور در مراسم عروسی و عزا، افراد را برای سرمایه‌گذاری شناسایی كرده و فریبشان می‌داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

حوادث - به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه 12 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران، علیه مردی به اتهام كلاهبرداری یكصد میلیون تومانی شكایت كرد.

شاكی گفت: در مراسم ختم در خانه یكی از اقوامم در تهران با مردی آشنا شدم كه با معرفی خود به عنوان فردی پولدار و برج‌ساز، ادعا می‌كرد در زمینه احداث مجتمع‌های مسكونی در ایران و خارج از كشور فعالیت دارد. قرار است در یكی از كشورهای اروپایی نیز برجی احداث كند.

شاكی اضافه كرد: در ادامه این گفت‌وگو او مدعی شد در احداث این پروژه افراد خارجی مبالغی به دلار در شركتش سرمایه‌گذاری كرده‌اند و او با سفر به ایران درصدد است سرمایه‌گذاران را از میان هموطنان خود انتخاب كند تا سود بیشتر آن نصیب آنها شود تا سرمایه‌گذاران خارجی بنابراین پس از جلب اعتمادم نسبت به این مرد، صد میلیون تومان برای سرمایه‌گذاری به وی دادم و قرار شد دو هفته بعد برای عقد قرار داد نهایی با من ملاقات كند، اما دیگر از وی خبری نشد.

ردپای شاكیان دیگر در پرونده مرد كلاهبردار

شاكی یادآور شد: در جستجوی او بودم تا این كه متوجه شدم وی از تعدادی از اقوامشان نیز كلاهبرداری كرده و متواری شده است.

در حالی كه تحقیقات برای دستگیری مرد شیاد آغاز شده بود، زنی با حضور در مركز پلیس علیه یك مرد شیاد به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد.

سرمایه‌گذاری واهی

زن شاكی گفت: از طریق یكی از اقوام مطلع شدم یكی از آشنایان كه پیش از این در زمینه احداث مجتمع‌های مسكونی فعالیت می‌كرده، به ایران بازگشته و قرار است در یك پروژه مهم شهرداری كه در زمینه راه‌اندازی منوریل منطقه صادقیه تهران است، فعالیت خود را آغاز كند و من هم تصمیم گرفتم در این پروژه سرمایه‌گذاری كنم.

وی اضافه كرد: او به من اطمینان داد اگر در این پروژه سرمایه‌گذاری كنم و افراد دیگری را هم برای سرمایه‌گذاری در این كار تشویق كنم، سود بیشتری به من تعلق می‌گیرد بنابراین اعتمادم به وی جلب شد و 70 میلیون تومان سرمایه خودم و چند صد میلیون دیگر را كه متعلق به دوست و اقوامم بود، در حضور خود سرمایه‌گذاران به این مرد تحویل دادم و قراردادهایی میانمان منعقد و قرار شد او هر ماه مبالغی را به عنوان سود به حسابمان واریز كند و علاوه بر آن بخشی از پول سرمایه‌گذاریمان را هم در پروژه‌های ساختمانی سرمایه‌گذاری و سودی را هم بابت این كار به ما پرداخت كند.

در این مرحله با اطلاعات به دست آمده چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری انجام و معلوم شد تصویر وی با همان متهم فراری كه پلیس پیش از این در تعقیبش بوده مطابقت دارد و متهم هر دو شاكی را به دام انداخته است.

در حالی كه پلیس در جستجوی متهم فراری بود، افراد دیگری هم با حضور در مركز پلیس، از مرد شیاد به اتهام كلاهبرداری میلیونی شكایت كردند.

در مرحله بعدی مشخص شد كلاهبردار فراری، در مجالس عروسی و عزای مردم و اقوام خود مردم را فریب داده و به دام انداخته و به بهانه سرمایه‌گذاری، صدها میلیون تومان از آنها كلاهبرداری كرده است.

بنابراین گزارش، ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاكیان و خانواده متهم فراری، جستجوی گسترده را برای دستگیری متهم آغاز كردند./جام جم آنلاین