دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عرضه اندروید 1/ 5 برای گوشی‏های نکسوس



گوشی‏ های نکسوس,اندروید 1/ 5 برای گوشی‏ های نکسوس,سیستم‌عامل اندروید

عرضه اندروید 1/ 5 برای گوشی‏ های نکسوس

تازه‏ ترین به‌روزرسانی برای اندروید 5 یا لالی پاپ در راه است.
در این نسخه به روزشده برخی مشکلات بزرگ نسخه 5 اندروید برطرف شده است. یکی از این مشکلات مربوط به حفره‌هایی در تنظیمات و همین‌طور رابط کاربری اندروید است. علاوه‌بر این با نصب این به‌روزرسانی‌ها عملکرد کلی سیستم عامل به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابد. پیش از این گفته می‌شد که اندروید 1/ 5 قرار است در ماه فوریه عرضه شود، اما این کار عملا یک ماه به تاخیر افتاد.


اگرچه گوگل هنوز رسما در این زمینه اطلاع‌رسانی نکرده، اما با تایید موضوع ازسوی منابع خبری نزدیک به آن تردیدی در این زمینه باقی نمانده است. سیستم‌عامل اندروید پرطرفدارترین سیستم‌عامل در میان کاربران گوشی‌ها و تبلت‌ها است.
منبع : farsnews.com


ویدیو مرتبط :
نکسوس 6، جدیدترین گوشی موبایل گوگل با اندروید Lollipop

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه گوشی نکسوس 6P هوآوی +عکس


شرکت گوگل با همکاری شرکت هوآوی گوشی تماما فلزی نکسوس 6P را معرفی کرد.

وب‌سایت دیجی کالا: گوگل برای اولین‌بار نسل جدید گوشی‌های نکسوس را با همکاری شرکت هوآوی راهی بازار می‌کند. درباره این گوشی شایعات بسیار زیادی منتشر شده بود و تقریبا می‌دانستیم که قرار است با چه محصولی مواجه شویم. این گوشی سرانجام معرفی شد. نکسوس شرکت هوآوی 6P نام دارد و از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی در بدنه‌ای تماما فلزی، برای آن استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی از کیفیت QHD بهره می‌برد که دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را به همراه دارد. این دقت تصویر باعث شده که کاربران با تراکم پیکسلی ۵۵۰ پیکسل بر هر اینچ روبه‌رو شوند. همچنین مشخص شد که این محصول از Gorilla Glass 4 بهره می‌برد که باعث می‌شود صفحه نمایش در برابر ضربه و خب و خش مقاوم باشد.

گوشی نکسوس 6P هوآوی عرضه شد.

برای این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 430 هم روی آن دیده می‌شود تا کاربران بتوانند بازی‌های مختلف را به راحتی روی این گوشی اجرا کنند. گوشی نکسوس 6P از سه گیگابایت رم LPDDR4 بهره می‌برد. این گوشی در مدل‌های مختلف با حافظه داخلی‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت راهی بازار می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین‌های آن اشاره کرد. بهبودهای زیادی در دوربین‌های نکسوس‌های جدید صورت گرفته تا کاربران بتوانند تصاویر باکیفیتی با این گوشی‌ها ثبت کنند. یک دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی 6P قرار گرفته که به فلش دوگانه و فوکووس خودکار مجهز شده است. دوربین نکسوس هوآوی می‌تواند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند. یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده که یک فلش هم در کنار آن دیده می‌شود تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی بهتری تهیه کنند.

این گوشی یک باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت که نمی‌توان آن‌را تعویض کرد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی از حسگر اثر انگشت و USB Type-C بهره می‌برد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی با اندروید 6.0 یا مارشمالو راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

گوشی نکسوس 6P هوآوی عرضه شد.

گوشی نکسوس 6P هوآوی عرضه شد.

گوشی نکسوس 6P هوآوی عرضه شد.

گوشی نکسوس 6P هوآوی عرضه شد.