دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عجیب‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید ایرانی



اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌

اخبار تکنولوژی - عجیب‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید ایرانی

«اینجا همه چیز درهم است.» اصطلاحی که شاید بتوان به راحتی آن را درباره سایت های ارائه اپلیکیشن به کار برد!

سایت های زیادی برای فروش و ارائه اپلیکیشن های ایرانی یا همان افزونه های اندورید طراحی شده است. در این سایت ها همه چیز درهم است. برخی از این افزونه‌ها در نوع خود متفاوت و جالب هستند!

 

آفتابه
آفتابه، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها است. این برنامه که ابتکار سه دانشجوی رشته‌های فنی است، خیلی سریع به یک بازی پرطرفدار تبدیل و بیش از یک‌ونیم میلیون بار دانلود شد. ایده طراحی این افزونه برگرفته از صفحه غلط‌نامه دهخدا در فضای مجازی است.  طراحان این افزونه درباره اسم متفاوت این برنامه هم استدلال جالبی دارند: «پس زمینه بازی طرح یک خورشید است و آفتابه یعنی این‌که آفتاب هست! عکس آفتابه توی لوگو هم برای فان بودن برنامه بود!» شیوه این بازی به گونه‌ای است که در مرحله از آن باید عبارتی تقریبا بی‌ربط از روی عکس هر مرحله حدس زده شود.


درتوضیحات این برنامه آمده است: «با خرید سکه می‌توانید در مراحل راهنمایی بگیرید و راحت‌تر بازی کنید. همچنین با خرید سکه‌ درون بازی از سه دانشجوی پر انگیزه‌ی تازه‌کار حمایت می‌کنید.»
گرچه دانلود این افزونه ابتدا رایگان بوده و هیچ منفعتی برای سازندگان آن نداشته است؛ با گسترش سریع آن و درواقع خریداری شدن سکه‌های بیشتر، اوضاع این دانشجویان هم کم کم بهتر شد!

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌

 

گلاب به روتون!
این افزونه هم به‌صورت جی‌پی‌اس، آدرس نزدیکترین محل سرویس بهداشتی را به مشتریان خود نشان می‌دهد!

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌

 

سوت بزن عکس می‌گیره!
این برنامه هم ترفندی برای راحت‌تر شدن فرآیند عکس سلفی گرفتن است! با این افزونه افراد می‌توانند به واسطه تنها سوت زدن از خود و دیگران عکس بگیرند. این افزونه امکانات جالب دیگری مثل انتخاب محل ذخیره‌‌سازی عکس، امکان عکسبرداری با دوربین جلو و عقب، داشتن کادر تشخیص چهره، امکان تغییر کیفیت و رزولیشن عکس و ... را هم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌


اخبار مذاکرات هسته‌ای
آنقدر موضوع هسته ای حساس و شاید جذاب شده است که در کنار افزونه‌های تفریحی، افزونه های خبری هم در این سایت یافت می‌شود. افراد با نصب این برنامه می‌توانند، هر لحظه اخبار مذاکرات هسته‌ای را دنبال کنند. این برنامه اخبار مرتبط به مذاکرات هسته‌ای را استخراج و طبقه‌بندی می‌کند و در اختیار افراد می‌گذارد. البته این افزونه تولید کننده اخبار نیست و از مطالب سایر منابع و خبرگزاری استفاده می‌کند. 

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌

 

روح یاب
این اپلیکیشن که هم صرفا تفریحی است، روحهای اطراف فرد شناسایی می‌کند!

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌

 

نذری یاب
در توضیحات این افزونه آمده است: «با اپلیکیشن تلفن همراه نذری یاب می توانید نذری های شهر خود را ببینید و با استفاده از جست‌وجوی پیشرفته و موقعیت یاب به نزدیک ترین محلی که در آن نذری می‌دهند مراجعه کنید»
این افزونه هدف خود را خدمت به عزاداران حسینی می‌داند و از بقیه هم می‌خواهد تا با ثبت اماکن نذری‌هایی که می‌شناسند، آن‌ها را یاری کنند!

 

 اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌

 

همسر یاب
این افزونه هم دراستای کمک به پیدا کردن همسر مناسب و علاقه‌مند ساختن وی به خود طراحی شده است!
این اپلیکیشن دارای دو بخش است:
بخش اول یک تست کاملا رایگان است که به افراد می‌گوید که آمادگی ازدواج دارند یا خیر؟
بخش دوم هم شامل 21 مقاله در خصوص ازدواج است که افراد را راهنمایی می کند چگونه همسر مورد نظر خود را بیابند و حتی او را به خود علاقه‌مند سازند!

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌

 

موجودی به نام مادر شوهر
این افزونه جالب هم در جهت بهبود روابط عروس و مادرشوهر طراحی شده است. آرمان این افونه برقراری صلح و صفا در خانواده هاست. این افزونه برای رسیدن به این آرمانش شامل بخش‌های مختلفی است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌

 
دعای جلب محبت معشوق
این افزونه هم از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شود. این افزونه به‌وسیله جمع‌آوری ادعیه، با هدف جلب محبت و توجه  معشوق طراحی شده است!  این افزونه هم ادعا می‌کند که با استفاده از آن افراد می‌توانند به راحتی دلربا باشند و مورد توجه معشوق قرار بگیرند!



 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن‌

 

اخبار تکنولوژی - مهر


ویدیو مرتبط :
‫ساخت اپلیکیشن fake sms در اندروید استودیو - آموزش برنامه نویسی اندروید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین اپلیکیشن های اندروید برای کودکان



 

 

برترین اپلیکیشن های اندروید برای کودکان

 

امروزه تلفن های هوشمند به جنبه های بسیاری از زندگیمان وارد شده اند. در کنار تمام ویژگی هایی که این تلفن ها دارند؛ کمکشان به امر یادگیری را نمی توان نادیده گرفت. تلفن های هوشمند می توانند ابزار های آموزشی و یا کمک آموزشی قوی و خلاقانه ای برای کودک شما باشند. در ادامه مطلب به طور مختصر و مفید به معرفی 10 اپلیکیشنی می پردازیم که می توانند برای کودک شما مفید باشند.

 

0-10 Numbers

آموزش اعداد انگلیسی از یک تا ده، آن هم به کمک عدد های مهربانی که صحبت می کنند.

 

AniWorld

AniWorld اپلیکیشنی است که کودک شما را با حیوانات مختلف آشنا خواهد کرد. یک برنامه تعاملی که در آن می توانید به حیوانات غذا دهید و رشدشان را شاهد باشید.

 

Kid Mode

این برنامه تلفن شما را به دنیای رنگارنگ و زیبایی برای کودکان تبدیل می کند. محیطی جذاب و پر از بازی ها و امکانات مختلف برای سرگرم کردن کودک شما.

 

Kids Piano

اپلیکیشنی برای یادگیری مقدماتی پیانو و نت های موسیقی. از دیگر امکانات آن می توان به امکان ضبط و پخش موسیقی نواخته شده اشاره کرد.

 

MagicMarker

لمس کردن صفحه لمسی گوشی های هوشمند، به خودی خود برای کودکان جذاب هست. این اپلیکیشن امکان ایجاد خطوطی نورانی و براق را به کودک شما می دهد.

 

Math Attack

دوست داری ریاضی را برای کودکان جذاب تر کنید؟ Math Attack می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. با بازی های ریاضی و محاسبات ساده، کودک خود را سرگرم کنید.

 

Pop Math

این یکی هم اپلیکیشن پولی مربوط به ریاضیات است که در آن کودک می تواند با ترکاندن بادکنک ها محاسبات ریاضی را هم انجام دهد.

 

Shape Builder Preschool Puzzle

ساختن پازل هم یکی دیگر از سرگرمی های کودکان است. این اپلیکیشن به کمک افکت های صوتی بسیار جذاب، کودک شما را به ساخت پازل ترقیب می کند.

 

Steamy Window

نظرتان درباره نقاشی روی شیشه های بخار گرفته چیست؟ Steamy Window اینجاست تا کار را برای کودکتان ساده کند. این بار بخار گرفتن شیشه، فقط به سادگی یک فوت است.

 

Talking Tom Cat

یک گربه با مزه و بازی گوش که هر چه می شنود را تکرار می کند. با تام بازی کنید، به او غذا دهید و حسابی سرگرم شوید.

منبع:narenji.ir