دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

طلوع اندرومدا بر فراز کلمبیا / عکس روز ناسا



عکس روز ناسا به تصویری خارق‌العاده از کهکشان اندرومدا اختصاص پیدا کرده است. این کهکشان نزدیک‌ترین کهکشان به راه‌شیری است.

اخبارعلمی,خبرهای علمی,ناسا

 

اخبار علمی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
طلوع بی نظیر آفتاب از فراز ابرها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاج رنگارنگ خورشیدی بر فراز هیمالیا/عکس روز ناسا



تاج رنگارنگ خورشیدی بر فراز هیمالیا

تاکنون توانسته‌اید حلقه‌های رنگارنگ دور خورشید را ببینید؟ به این پدیده «تاج خورشیدی» (Solar Corona) گفته می‌شود و اگر در زمان لازم در جایی مناسب باشید شانس دیدن آن را دارید.

تاج رنگارنگ خورشیدی بر فراز هیمالیا

 

عکس روز ناسا به تصوری خارق‌العاده به تاج خورشیدی بر فراز رشته کوه هیمالیا اختصاص دارد. . این تاج خورشیدی اما یادتا باشد که پدیده‌ای متفاوت با آن تاج خورشیدی است که به هنگام کسوف دیده می‌شود. این پدیده‌ گاهی اوقات زمانی دیده می‌شود که در آسمان ابرهایی نازک قرار دارند. وقتی نور خورشید از قطرات خیلی ریز آب موجود در ابر عبور می‌کند، قطره‌ها مثل منشور عمل می‌کنند و چنین رنگ‌هایی ایجاد می‌شود.

 

اخبارگوناگون - خبرآنلاین