دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

طرز تهیه مفید ترین نوشیدنی جهان



 

 

مفیدترین نوشیدنی

 

 

هیچ‌كدام از نوشیدنی ها جواب صحیح نیست؛ اگر كنجكاو شده‌اید و می خواهید بدانید جواب این معما چیست، پس متن زیر رابه دقت بخوانید:

 

طی تحقیقات پروفسور بردیشیف روسی راز طول عمر رهبران اتحاد جماهیر شوروی سابق، هند و كره شمالی نوشیدن، این آب است. این پروفسور روسی كه 82 سال سن دارد، درباره چگونگی تهیه این آب دستور زیر را ارائه داده است:

 

آب معمولی شیر را منجمد و سپس آن را از یخچال خارج كرده و اجازه دهید تا دوباره ذوب شود به اندازه ای كه درون ظرف فقط قطعه یخی به حجم یك تخم مرغ باقی بماند. این قطعه یخ تمام ناخالصی های آب را ازجمله موادی كه سلول‌های بدن را از بین می‌برد، به خود جذب می‌كند. با خارج كردن این قطعه یخ یك لیوان آب سبك به دست می‌آید كه مفیدترین نوشیدنی دنیاست و همچنین در طولانی كردن عمر انسان نیز موثراست.

 


ویدیو مرتبط :
‫طرز تهیه نوشیدنی خوشمزه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه ی نوشیدنی گلابی و نارگیل



طرز تهیه نوشیدنی گلابی و نارگیل,تهیه نوشیدنی با گلابی


مواد لازم برای چهار نفر:

 

 شیر 250 میلی لیتر
 كمپوت گلابی  250 گرم
 ماست چكیده  250 میلی لیتر
 عسل  2 قاشق چای خوری
 نارگیل برشته  4 قاشق چای خوری
آب كمپوت گلابی 2 قاشق چای خوری
وانیل 1 پینچ
یخ در صورت دلخواه 6 تكه


روش تهیه :
گلابی ها را خرد كنید وبه همراه شیر،ماست،عسل،نارگیل،آب كمپوت و وانیل داخل پارچ دستگاه مخلوط كن بریزید و دستگاه را روشن نمائید تا مخلوط،صاف ویكدست شود.آن گاه یخ را بیفزائید و دوباره دستگاه را روشن كنید تا یخ كاملا خرد شود.اكنون نوشیدنی را درون لیوان های مخصوص پذیرایی بریزید وروی هر یك را با اندكی ماست چكیده و نارگیل برشته تزئین نمائید.

 

منبع : sooran.com