دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

طرح‌های مخفیانه‌ی ناسا افشا شد + تصاویر



اخبار علمی - طرح‌های مخفیانه‌ی ناسا افشا شد + تصاویر

صرف هزینه‌های کلان توسط ناسا بخشی از اجرای پروژه‌های مخفیانه این سازمان برای صنعت فضانوردی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان حوزه‌‌ی فضایی در موسسه‌ی ناسا به تازگی لیست ماموریت‌های فضایی خود را در سال‌های آتی منتشر کرده‌اند.

 

اخبار,اخبار علمی ,موسسه‌ی ناسا

 

گفتنی است، بر این اساس قرار است در سال‌های آتی با محوریت ایستگاه فضایی بین المللی ISS اقداماتی مانند ساخت قمر مصنوعی، طرح بازگشت مجدد فضانوردان به کره‌ی ماه، ارسال انسان به سیاره‌ی مریخ، ماموریت‌های کشف سیارک‌های جدید و ناشناخته و همینطور ساخت سفینه‌ها و موشک‌های عظیم الجثه با سوخت اتمی و قدرت حمل حجم بالایی از کالا و فضانورد در راس این تصمیمات قرار دارد.

 

اخبار,اخبار علمی ,موسسه‌ی ناسا

 

ناسا اعلام نموده برای اجرای ماموریت ساخت سفاین غول آسا و همینطور راه اندازی سیستم پرتاب فضایی موسوم به ISI در سال 2021 بودجه‌ای معادل 1.8 میلیارد دلار مورد نیاز است.

 

اخبار,اخبار علمی ,موسسه‌ی ناسا

 

کارشناسان ناسا حتی اعلام نموده‌اند در سال‌های آتی ایستگاه‌ فضایی بین المللی از رده خارج و یک ایستگاه جدید با قابلیت‌های شگفت انگیز و قدرت جابجایی بالا راه اندازی خواهد شد. 

اخبار علمی -  باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تصاویر مخفیانه از مراسم فراماسون ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح مفهومی فضاپیمای ناسا+تصاویر



اخبار علمی - طرح مفهومی فضاپیمای ناسا+تصاویر

«اِی لیش» طرح مفهومی یک سفینه فضایی برای حمل فضانوردان ناسا در ماموریت به مریخ یا ماه است.

Sunghoon Park، یک سفینه فضایی برای مأموریت‌های فضانوردان ناسا به نام Ailish «اِی لیش» طراحی کرده است؛ در حال حاضر این طرح فقط یک طرح بر روی کاغذ است که طراح آن را به ناسا ارائه داده است.

این کپسول فضایی برای حمل فضانوردان در مأموریت خود به مریخ یا ماه طراحی شده است و این طراحی نمایش یک سرعت آوانگارد (پیشتاز) است که با الهام از دنیای ترون و بدن موزون یک ژیمناستیک کار به منظور توسعه خطوط و ساختار فضاپیما طراحی شده است.

 اخبار,اخبار علمی,طرح مفهومی فضاپیمای ناسا

  اخبار,اخبار علمی,طرح مفهومی فضاپیمای ناسا

  اخبار,اخبار علمی,طرح مفهومی فضاپیمای ناسا

  اخبار,اخبار علمی,طرح مفهومی فضاپیمای ناسا

 اخبار علمی - فارس