دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شیوه‌ای عجیب برای پخت غذا در خلاء + تصاویر



دستگاه‌های هوشمند مخصوص آشپزی می‌توانند به نگرانی دیرینه افراد برای پخت غذا خاتمه ببخشند.

یک مبتکر خلاق یک ابزار آشپزی هوشمند به قیمت 400 دلار ساخته است که اجازه می‌دهد غذاها در شرایط خلاء و بی وزنی تنها با یک اشاره بر روی صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند شروع به پخت و آماده سازی برای مصرف شوند.

 شیوه‌ای عجیب برای پخت غذا در خلاء + تصاویر

گفتنی است، این دستگاه در واقع نوعی حمام آب روبوتیک برای پخت غذا است که می‌تواند توسط تلفن همراه کنترل شود.

 شیوه‌ای عجیب برای پخت غذا در خلاء + تصاویر

بررسی‌ها نشان می‌دهند، نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراه علاوه بر تنظیمات دستگاه به کاربر شیوه آشپزی با این دستگاه را می‌آموزد.

 شیوه‌ای عجیب برای پخت غذا در خلاء + تصاویر

این دستگاه از دو محفظه تشکیل شده است که در اولی مواد غذایی به صورت خام در یک کیسه در حالت معلق قرار می‌گیرند و آنگاه پس از دریافت دستور شروع طبخ وارد محفظه دوم می شوند که در آن آب وجود دارد و اجازه می‌دهد غذا به آرامی در دمای 90 درجه سانتیگراد آب داخل آن بپزد.

این دستگاه نیاز به حجم آبی معادل 4 و نیم لیتر برای پخت غذا دارد و حتی به کاربر در خصوص انتخاب غذاهای متنوع پیشنهاد می‌دهد.

کارشناسان علاوه بر کاهش استرس برای پخت غذای خانگی توسط افراد خانواده استفاده از این دستگاه را باعث تنظیم رژیم غذایی سالم بدون روغن و یا حالت سرخ کردنی معرفی کرده‌‌اند.

از این دستگاه به نام FNV تا به حال 1000 مورد به فروش رفته و کارشناسان فروش جهانی موفقی را برای آن انتظار دارند.
اخبارعلمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تاثیر شیوه پخت غذا بر سلامت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیوه عجیب یک زن برای جدایی از همسرش +تصاویر



اخبارگوناگون - شیوه عجیب یک زن برای جدایی از همسرش +تصاویر
شاید افرادی که از زندگی زناشویی خود رضایت ندارند راحترین روش برای جدایی مراجعه به دادگاه و پر نمودن فرم درخواست طلاق باشد.اما خانم لوئیس لینی روش تازه ای را برای جدا شدن از شوهرش برگزید.خانم 37 ساله می گوید با خوردن زیاد توانسته است از شوهرش جدا شود.خانم علاقه به شوهرش نداشت ولی در عین حال جرات بر زبان اوردن کلمه طلاق را نداشت به همین خاطر تصمیم گرفت خود را انقدر چاق نماید تا شوهرش از قیافه زشت او به جدایی رضایت دهد.

اخبار,اخبارگوناگون,جدایی از همسر

خانم لوئیس می گوید هنگامی که 20 ساله بودم بدنی لاغراندام داشتم.اما اکنون وزن من پس از جدایی از شوهرم به 114 کیلو رسیده است.وزن زیاد برایم عذاب اور شده است.گاهی اوقات با خود فکر می کنم ایا این همه وزن ارزش جدایی را داشت. با این همه وزن روی بیرون رفتن از خانه را ندارم. هنگامی که دوستانم را می بینم حسرت بدن لاغر انها را می خورم.ولی در این مورد به اطمینان رسیده ام که در ازدواج مجدد در انتخاب همسر دقت بیشتری خواهم نمود.


خانم لوئیس می افزاید پس از جدایی تصمیم گرفتم به هر صورت شده از وزن خود بکاهم.خیلی مشکل بود.دست به دامن روشهای لاغری متعدد شدم.از گن لاغری گرفته تا پوشیدن لباسهای مردانه.با هر سختی که بود 50 کیلو از وزن خود را کاهش دادم.این کاهش وزن برای بسیاری از دوستانم جالب بود.انها بارها به من می گفتند تو دیگر قادر به کاهش وزن نخواهی بود.تا حدی راست می گفتند.صبح و شام کار من خوردن شده بود.خانم در ژایان می گوید من به خوردن زیاد اعتیاد پیدا کرده بودم.اما امید به زندگی ،اعتماد به نفس و اراده از پارامترهای اساسی بودند که در کاهش وزن کمک زیادی نمودند.

اخبار,اخبارگوناگون,جدایی از همسر

اخبارگوناگون - پارس ناز