دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شکار اعجوبه ها در آپارات!



 

شکار اعجوبه ها در آپارات!
فرصتی برای کشف استعدادهای ایرانی

به گزارش خبرنگار صبح بخیر، آپارات بزرگترین وب سایت اشتراک ویدئو در ایران و جزو 3 وب سایت پربیننده ی کشور است به طوری که میلیون ها کاربر از طیف های گوناگون جامعه ویدئوهای این وب سایت را مشاهده نموده و اقدام به آپلود و دانلود ویدئو و نظردهی در آن می کنند. 

 

شکار اعجوبه ها در آپارات

 

به جهت اقبال و تقاضای عمومی، آپارات با حمایت ویژه رایتل تصمیم گرفته است برای نخستین بار در کشور به اجرای مسابقه ویدیویی «اعجوبه های ایرانی» بپردازد تا گامی بلند در جهت کشف استعدادهای گوناگون بردارد.


 در این مسابقه افراد از استعداد خود فیلمبرداری نموده و آن را در وب سایت آپارات آپلود می نمایند؛ سپس برندگان به داوری هنرمندان و چهره های محبوب و سرشناس هر حوزه  انتخاب می شوند.

 

  • برترین استعدادهای بازیگری: جناب آقای فرهاد اصلانی
  • برترین استعدادهای خوانندگی: جناب آقای سالار عقیلی
  • برترین استعدادهای حرکات ورزشی: جناب آقای مزدک میرزایی
  • برترین استعدادهای طنز و شیرین کاری: جناب آقای سروش صحت
  • برترین استعدادهای عجیب: جناب آقای احسان علیخانی


این ویدیو ها از سمت مردم نیز داوری خواهند شد و در انتها به با استعداد ترین های هر زمینه  و شرکت کنندگان در نظرخواهی مردمی نیز هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.
علاقه مندان می توانند به www.aparat.com مراجعه کنند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ویدئوی شکار جمعی کبک با دام گذاری/ شکار با ذکر نام خدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار پنجمین شکار از چنگ قاتلان سریالی



 

مدیر یك معدن در اطراف كرمان پنجمین قربانی قاتلان سریالی راننده‌های مسافربر بود كه با هوشیاری كارآگاهان پلیس از مرگ نجات یافت.



رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: ۲۰ فروردین امسال مأموران پلیس آگاهی هرمزگان در جریان ناپدید شدن مرموز راننده تاكسی ۵۰ ساله‌ای در بندرعباس قرار گرفتند.



براساس شكایت خانواده این مرد، او ساعت ۱۴ روز حادثه برای كار از خانه خارج و پس از آن ناپدید شده بود. مأموران در ادامه ردیابی خودروی مرد گمشده را در دستور كار قرار دادند.



۲۴ ساعت بعد نیز تاكسی مورد نظر را در حالی كه آثار خون روی صندلی‌اش دیده می‌شد در ساحل بوستان «سورو» كشف كردند.پس از تحقیقات مقدماتی و در حالی كه هیچ ردی از مرد راننده در دست نبود، موضوع به مأموران پلیس آگاهی سایر استان‌ها اعلام شد كه كارآگاهان در بررسی‌ها دریافتند دو خودروی مسافربر دیگر نیز روزهای ۱۷ و ۱۸ فروردین در حوالی شهرستان خوی كشف شده است. راننده این خودروها نیز ناپدید شده و لكه‌های خون در خودروهایشان مشاهده شده بود.



در حالی كه احتمال می‌رفت سه ماجرا به هم مرتبط باشد، كارآگاهان پلیس شهرستان خوی دو پسر ۱۸ و ۲۱ ساله را در همین‌ رابطه، حوالی كرمان دستگیر كردند كه آنها در بازجویی‌ها به قتل سه راننده مسافربر با انگیزه سرقت اعتراف كردند.



از سوی دیگر كارآگاهان كه احتمال می‌دادند متهمان مرتكب قتل‌های دیگر شده باشند به بازجویی‌ها ادامه دادند كه دو پسر جنایتكار از قتل راننده دیگری در شیراز پرده برداشتند.



سرهنگ قطب‌زاده با اشاره به اعتراف‌های عاملان جنایت‌ها گفت: قاتلان سریالی راننده‌های مسافربر كه اهل شهرستان مرند هستند، ابتدا راننده مسافربری را در شهرستان خوی كشته و پس از سرقت پول و طلاهایش به مرند رفته و در آنجا نیز مرتكب قتل مشابه دیگری شدند، پس از این قتل، جنایتكاران برای فرار از دام پلیس به بندرعباس آمده و برای سرقت ۲۰ هزار تومان، راننده تاكسی ۵۰ ساله‌ای را كشته و جسدش را دفن كردند.



آنها در ادامه با هویت‌های جعلی به شیراز رفته و در آنجا چهارمین جنایت‌شان را رقم زدند. دو پسر جنایتكار مدتی در یكی از معدن‌های اطراف كرمان مشغول به كار بودند تا این‌كه تصمیم‌ گرفتند مدیر معدن را نیز بكشند كه قبل از اجرای نقشه، دستگیر شدند.



رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تأكید كرد: مجرمان پس از دستگیری مدعی شدند فقط با انگیزه سرقت دست به جنایت‌ زده‌اند. حال آن‌كه در جریان این چهار قتل، كمتر از ۱۰۰ هزار تومان بدست آورده‌اند.

سرهنگ اصغر قطب‌زاده.../ روزنامه ايران