دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شما به این فناوری ها نیاز دارید، ولی نمی‌دانید! (2)


سالانه محصولات زیادی در دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند که برخی از آنها به تولید انبوه می‌رسند و برخی دیگر در حد یک طرح مفهومی باقی می‌مانند. بی‌تردید بسیاری از این محصولات با هدف تسهیل زندگی ما روانه بازار می‌شوند.

zoomit.ir - حامی غفاری: سالانه محصولات زیادی در دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند که برخی از آنها به تولید انبوه می‌رسند و برخی دیگر در حد یک طرح مفهومی باقی می‌مانند. بی‌تردید بسیاری از این محصولات با هدف تسهیل زندگی ما روانه بازار می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا ۵۲ محصول فناورانه‌ای را به شما معرفی کنیم که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید.

هر سال با پیشرفت علم و تکنولوژی، محصولات متنوع زیادی با اهداف مختلف وارد بازار می‌شوند که برخی از آنها با موفقیت زیادی همراه هستند و برخی دیگر نمی‌توانند از عهده‌ی انتظارات برآیند و با شکست روبرو می‌شوند. اما در حالی که تصور می‌کنید میان انبوهی از گجت‌ها گم شده‌اید، پیدا کردن آن چیزی که مطلوب شما است، کار سختی خواهد بود. در ادامه قصد داریم به معرفی قسمت دوم ۵۲ محصول فناورانه‌ای بپردازیم که شاید تا کنون نمی‌دانستید به آنها نیاز دارید.

۱۴- Salsa Barcelet for Up Move by Jawbone

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

شاید نام دستبند سلامتی Up Move که توسط کمپانی Jawbone تولید شده را کمتر شنیده باشید. حالا این کمپانی با همکاری BaubleBar دستبند کریستالی زیبایی را به عنوان کیس مخصوص مچ‌بند سلامتی آپ‌موو تولید کرده که باعث می‌شود با محصولی زیبا روبرو باشیم. این مچ‌بند سلامتی به گام‌شمار مجهز شده و می‌تواند میزان کالری سوزانده شده و الگوی خواب شما را ثبت کند. دیگران در نگاه اول تصور می‌کنند ساعتی طلایی را به دست خود بسته‌اید.



۱۵- FujiFilm instax mini 8 Instant Film Camera

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

دوباره به سراغ دوربین‌ها و این بار محصولی از کمپانی مشهور فوجی‌فیلم می‌رویم. این دوربین که شبیه یک اسباب‌بازی است  از جمله معروف‌ترین نمونه‌های عکس فوری به شمار می‌رود. مینی ۸ فوجی‌فیلم به کمک فیلمی که سازنده‌ی آن در نظر گرفته، می‌تواند تصاویر شما را روی کاغذ مخصوص و در اندازه‌ی کارت‌های اعتباری چاپ کند. منظره‌یاب اپتیکال، حالت دریافت نور خودکار و فلاش داخلی از دیگر مزایای این دوربین جذاب است که تنها به دو باتری قلمی AA نیاز دارد.



۱۶- Microsoft Band 2 Fitness Tracker

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

ابزارهای پوشیدنی به ویژه مچ‌بندهای سلامتی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. مایکروسافت بند ۲ یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین مدل‌هایی است که تا کنون تولید شده و طرفداران زیادی دارد. این مچ‌بند هوشمند به ۱۱ سنسور شامل GPS، فشار سنج و سنسور تشخیص اشعه ماورابنفش مجهز شده و اطلاعات کاملی از سبک زندگی روزانه شما در اختیارتان می‌گذارد.

 مایکروسافت بند ۲ علاوه بر اینکه یک مچ‌بند سلامتی جذاب و کاربردی است، همچنین سازگاری خوبی با گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آی‌او‌اس دارد و می‌تواند هشدارهای مختلف را نمایش دهد. این محصول ردموندی‌ها به راحتی با گوشی‌های ویندوزی نیز همگام‌ می‌شود.


 
۱۷- Anker PowerCore+ mini Battery Charger

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

در این قسمت با یک پاور بانک یا شارژر جالب روبرو هستیم که اندازه‌ی یک رژ لب است. Anker PowerCore+ mini یکی از پرفروش‌ترین محصولات آمازون است که از بدنه‌ی فلزی تشکیل شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. این پاوربانک سبک قابلیت حمل ساده‌ای دارد و به یک باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی ساخت پاناسونیک مجهز شده که علاوه بر شارژ کامل آیفون ۶ اس پلاس اپل، می‌تواند اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی را شارژ کند. این پاوربانک در رنگ‌بندی جذاب به فروش می‌رسد و تقریبا با تمامی گوشی‌های هوشمند فعلی سازگاری دارد.



۱۸- TAG Heuer Connected Smartwatch

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

نام‌های زیادی در دنیای ساعت‌های هوشمند شنیده می‌شود. از برندها مشهوری چون اپل، سامسونگ، هواوی، ال‌جی، موتورولا و ایسوس گرفته تا انواع شرکت‌های کوچک و بزرگ چینی در این بخش فعال هستند. اما مدتی است تولیدکنندگان ساعت‌های کلاسیک به ویژه‌ی کمپانی‌های سوئیسی و فعالان دنیای مد، با همکاری کمپانی‌های فعال در دنیای دیجیتال، تصمیم به عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند گرفته‌اند.

تگ‌هوئر یکی از برندهای مشهور در زمینه‌ی تولید ساعت‌های لوکس سوئیسی است که با همکاری گوگل و اینتل، اولین ساعت هوشمند خود را مجهز به سیستم عامل اندروید ور معرفی کرده است. این ساعت لوکس و جذاب ظاهری مشابه ساعت‌های کلاسیک و آنالوگ دارد که بدنه‌ی آن از تیتانیوم و یاقوت کبود ساخته شده است. شاید قیمت آن بالا باشد، ولی ساعت Tag Heuer Connected بی‌شک یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های فعلی است که می‌توانید بخرید. ضمن اینکه تگ‌هوئر این امکان را فراهم کرده تا بعد از گذشت دو سال این ساعت هوشمند ۱۵۰۰ دلاری را با یک ساعت تمام مکانیکی تعویض کنید.



۱۹- Galaxy S6 & S6 Edge

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، پرچمداران سال ۲۰۱۵ سامسونگ هستند که نیازی به تعریف ندارند. هر دو گوشی در کنار گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، جزو بهترین دستگاه‌های سال به شمار می‌روند. پیشرفت طراحی سامسونگ را می‌توان در این دو گوشی شیشه‌ای فلزی مشاهده کرد. گلکسی اس ۶ نه تنها سخت‌افزار قدرتمندی دارد، بلکه از نظر نرم‌افزاری محصولی جذاب است که باعث می‌شود ارزش خرید بالایی داشته باشد.

گلکسی اس ۶ اج نیز با دولبه‌ی خمیده در کناره‌های نمایشگر یکی از گوشی‌های نوآورانه‌ای به شمار می‌رود که علاقمندان زیادی دارد. به جز سبک طراحی، تقریبا هر دو گوشی مشخصات یکسانی دارند و حالا می‌توان آنها را با قیمت معقولی خریداری کرد.



۲۰- Twelve South HiRise iPhone Dock

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)


تا کنون لوازم جانبی زیادی برای گوشی‌های آیفون عرضه شده است. Twelve South HiRise یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های تولید شده برای آیفون است. این داک فلزی به کمک طراحی هوشمندانه خود این اجازه را به کاربر می‌دهد که علاوه بر آیفون از آیپد نیز بتواند استفاده کند. داخل بسته‌بندی شکیل این محصول می‌توان کابل لایتنینگ و میکرو یو‌اس‌بی را مشاهده کرد. زمانی که بخواهید از باتری جانبی برای گوشی آیفون استفاده کنید، کابل میکرو یو‌اس‌بی به دردتان می‌خورد.



۲۱- Apple iPad Air 2

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

تبلت‌ها همچنان طرفداران خودشان را دارند. با اینکه بسیاری از کمپانی‌ها مانند مایکروسافت، اپل و گوگل تلاش کرده‌اند با تلفیق تبلت و کیبورد، محصولی تولید کنند که قابلیت تبدیل شدن به لپ‌تاپ را داشته باشد، ولی همچنان بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از تبلت‌ها استفاده کنند. آیپد ایر ۲ اپل یکی از بهترین تبلت‌های موجود در دنیا است که علاوه بر طراحی زیبا و جذاب، قدرت بسیار خوبی دارد و بهترین اپلیکیشن‌ها و لوازم جانبی برای آن عرضه شده است. تا زمانی که نسل بعدی این تبلت معرفی نشده می‌توان آیپد ایر ۲ را یکی از بهترین گزینه‌های موجود بازار دانست.



۲۲- ION Audio IT45DX Record Player

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

شاید تا کنون با دستگاه‌های ضبط و پخش زیادی روبرو شده باشید که تلاش کرده‌اند حس نوستالژی دستگاه‌های قدیمی مانند گرامافون را به شما القا کنند. اما ION Audio IT45DX یکی از بهترین نمونه‌هایی است که به نظر می‌رسد دقیقا از دهه ۶۰ میلادی ظهور کرده باشد. این دستگاه علاوه بر امکان تبدیل فایل‌های ضبط شده به فایل‌های دیجیتال، از خروجی USB نیز بهره می‌برد. این دستگاه به اسپیکرهای داخلی، تسمه محرک و باتری قابل تعویض مجهز شده که از جمله قابلیت‌های کلیدی یک دستگاه پخش به شمار می‌روند. این محصول بیشتر از کاربران حرفه‌ای، مناسب کاربران عادی است که برای طراحی و جنبه‌های ظاهری اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.



۲۳- Lexar JumpDrive M20c

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

لکسار از جمله کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی تولید حافظه‌های جانبی است که تا کنون محصولات جالبی را معرفی کرده است. این شرکت چندی پیش محصول خود به نام JumpDrive M20c را وارد بازار کرد که علاوه بر پشتیبانی از پورت USB از رابط USB Type C نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از این فلش‌درایو روی انواع نوت‌بوک، گوشی‌هوشمند، تبلت و مک‌بوک‌های اپل که اخیرا معرفی شده‌اند، استفاده کنید. این محصول کاربردی قیمت بسیار مناسبی دارد و امکان اتصال به پورت USB 3.0 و خواندن اطلاعات تا ۱۳۰ مگابیت بر ثانیه وجود دارد. گرچه با توجه به برچسب قیمتی جامپ‌درایو لکسار، نمی‌توان انتظار سیستم کدگذاری فایل‌ها را داشت.



۲۴- Acer Chromebook 15

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

کروم‌بوک‌ها با توجه به قیمت و کارایی خود در بین کاربران معمولی یا سطوح آموزشی جامعه‌ی هدف خوبی دارند. کروم‌بوک ۱۵ ایسر از جمله جدیدترین دستگاه‌های تولید شده این کمپانی است که جزو بهترین نمونه‌های بازار به شمار می‌رود. این دستگاه با توجه به نمایشگر ۱۵ اینچی خود با رزولوشن فول‌اچ‌دی و ۴ گیگابایت رم قیمت مناسبی دارد و در بازارهای جهانی با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد.



۲۵- Mopihe Juice Pack Reserve

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

موفی از جمله برندهایی است که در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی فعال است. Juice Pack Reserve یک کیس باتری با رنگ‌بندی جذاب است که برای آیفون ۶ اس تولید شده و جزو باریک‌ترین نمونه‌های تولید شده به شمار می‌رود. به لطف باتری ۱۸۴۰ میلی آمپر ساعتی این کیس، میزان شارژدهی گوشی تقریبا دو برابر می‌شود که نیاز اکثرا کاربران را برآورده می‌سازد.



۲۶- Everpurse x Kate Spade New York Quentin Stripe Wristlet Pouch

۵۲ محصول فناورانه‌ که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت دوم)

این کیف دستی با اسم عجیب و طولانی خود یکی از با کیفیت‌ترین کیف‌های دستی برای گوشی‌ آیفون ۵ و نسل‌های بعد از آن است که از همکاری Everpurse و Kate Spade تولید شده است. این کیف یکی از ۴ نمونه‌ای است که با شارژر داخلی طراحی شده و شاید جذاب‌ترین مدلی است که می‌تواند خریداری کنید.


ویدیو مرتبط :
چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شما به این فناوری ها نیاز دارید، ولی نمی‌دانید! (1)


سالانه محصولات زیادی در دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند که برخی از آنها به تولید انبوه می‌رسند و برخی دیگر در حد یک طرح مفهومی باقی می‌مانند. بی‌تردید بسیاری از این محصولات با هدف تسهیل زندگی ما روانه بازار می‌شوند.

zoomit.ir - حامی غفاری: سالانه محصولات زیادی در دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند که برخی از آنها به تولید انبوه می‌رسند و برخی دیگر در حد یک طرح مفهومی باقی می‌مانند. بی‌تردید بسیاری از این محصولات با هدف تسهیل زندگی ما روانه بازار می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا ۵۲ محصول فناورانه‌ای را به شما معرفی کنیم که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید.

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

هر ساله با پیشرفت علم و تکنولوژی، محصولات متنوع زیادی با اهداف مختلف وارد بازار می‌شوند که برخی از آنها با موفقیت زیادی همراه هستند و برخی دیگر نمی‌توانند از عهده‌ی انتظارات برآیند و با شکست روبرو می‌شوند. اما در حالی که تصور می‌کنید میان انبوهی از گجت‌ها گم شده‌اید، پیدا کردن آن چیزی که مطلوب شما است، کاری سخت خواهد بود. در ادامه قصد داریم به معرفی ۵۲ محصول فناورانه‌ای بپردازیم که شاید تا الان نمی‌دانستید به آنها نیاز دارید.

۱- Polaroid Cube Action Camera

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

پولاروید سال‌ها است در زمینه‌ی تولید دوربین‌های عکاسی جذاب و تجهیزات وابسته به آن فعالیت می‌کند. دوربین اکشن پولاروید کیوب یک محصول جمع‌وجور و جالب است که کاربری بسیار ساده‌ای دارد. سبک طراحی این دوربین به گونه‌ای است که تصور می‌کنید با یک اسباب‌بازی کودکانه روبرو هستید. ولی پولاروید کیوب به کمک لنزهای عریض خود می‌تواند تصاویر با رزولوشن ۶ مگاپیکسل را ثبت کرده و با کیفین فول‌اچ‌دی فیلمبرداری کند. این دوربین ضدخش و ضد شوک است و امکان نصب لوازم جانبی روی آن وجود دارد.



۲- Nikon COOLPIX AW130


۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

نیکون، نامی شناخته شده در میان برندهای تولیدکننده دوربین و ملزومات آن است. این برند ژاپنی تاکنون محصولات جذاب زیادی را معرفی کرده که طرفداران خاص خودش را دارد. یکی از جذاب‌ترین دوربین‌های نیکون مدل کول‌پیکس AW130 است که می‌تواند تا ۳۰ متر زیر آب دوام بیاورد. این دوربین یه یک سنسور 1/2.3 اینچی با وضوح ۱۶ مگاپیکسل مجهز شده که در پشت یک لنز NIKKOR 24-120mm با گشودگی دیافراگم f/2.8 قرار گرفته است. از دیگر امکانات کول‌پیکس اِی‌دبلیو ۱۳۰ می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای، تراشه‌ی NFC و GPS اشاره کرد. این دوربین در محدوده‌ی قیمتی خود یکی از بهترین گزینه‌ها است.



۳- Elivebuy Portable Waterproof Bluetooth Speaker

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

طرفداران موسیقی کم نیستند و از همین رو تولیدکنندگان مختلف نگاه ویژه‌ای به این بخش از کاربران دارند. برندهای زیادی هستند که در زمینه‌ی تولید تجهیزات صوتی فعالیت می‌کنند و محصولات متنوعی را روانه بازار کرده‌اند. یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین محصولاتی که در این بخش تولید شده را باید اسپیکرهای بلوتوث بدانیم. این نوع از اسپیکرها قابلیت حمل آسانی داشته و به راحتی با دیگر دستگاه‌های دیجیتال سازگار می‌شوند.

اسپیکر بلوتوث Elivebuy یک محصول قابل‌حمل، خوش‌قیمت و از همه مهمتر ضد آب است. نکته‌ی جالب اینجاست که شما می‌توانید از قلاب تعبیه شده بر روی این اسپیکر استفاده کنید و حتی هنگام دوش گرفتن از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.



۴- Microsoft Xbox One

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

بی‌تردید صنعت گیم و کنسول‌های بازی یکی از پرسودترین بخش‌های دنیای دیجیتال است که طیف وسیعی از کاربران را پوشش می‌دهد. در این بین دو کنسول مشهور پلی‌استیشن سونی و ایکس‌باکس مایکروسافت توانسته‌اند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند. ایکس‌باکس وان را باید پاسخ مایکروسافت در مقابل پلی‌استیشن ۴ سونی بدانیم.

تا کنون علاوه بر محتوای چندرسانه‌ای متنوع، عناوین اختصاصی زیادی چون هیلو و فورزا موتوراسپورت برای این کنسول منتشر شده است. یکی از نکات قابل توجه درباره‌ای ایکس‌باکس وان، بروزرسانی این کنسول به ویندوز ۱۰ است که علاوه بر پشتیبانی از دستیار صوتی کورتانا، به شما کمک می‌کند تا از این دستگاه در کنار دیگر محصولات ویندوزی خود لذت ببرید. بی‌تردید بازی‌خورهای عزیز همچون پلی‌استیشن ۴ سونی، از خرید ایکس‌باکس وان نیز راضی خواهند بود.



۵- Tory Burch for Fitbit Barcelet

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

فیت‌بیت از جمله برندهایی است که در زمینه‌ی تولید محصولات پوشیدنی از جمله ابزارهای پوشیدنی هوشمند شامل انواع دستبند سلامتی فعالیت می‌کند. این شرکت دستبند جذابی در زمینه‌ی مد ارائه کرده که از طلای ۱۶ عیار بهره برده و مانند ساعت‌های مچی از قسمت پایین باز و بسته می‌شود. این محصول جذاب به خوبی از دسبتند سلامتی شما محافظت می‌کند.



۶- Beats Powerbeats 2 Earbuds

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

بیتز از جمله کمپانی‌های مشهور در زمینه‌ی تجهیزات صوتی از جمله انواع هدفون‌ است که با شرکت‌های مشهوری چون اپل، اچ‌پی و اچ‌تی‌سی، همکاری نزدیکی دارد. این شرکت که در اختیار اپل قرار دارد توانسته با عرضه‌ی محصولات جذاب، زیبا و قدرتمند طرفداران زیادی را از بین افراد مشهور به سمت خود جلب کند.

پاوربیتز ۲ یکی از هدفون‌های بی‌سیم بیتز است که توسط افرادی چون لبرون جیمز (بسکتبالیست مشهور) و دیگر ورزشکاران معروف دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی رنگارنگ، جذاب و ضد آب بودن باعث می‌شود تا پاوربیتز ۲ با توجه به خروجی صدای بی‌نظیر خود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد حرفه‌ای باشد.



۷- Nook GlowLight Plus

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

با اینکه تبلت‌ها توانسته‌اند بخش قابل توجهی از کاربران را به سمت خود جذب کنند، ولی همچنان اهل مطالعه ترجیح می‌دهند از کتاب‌خوان‌های الکترونیکی استفاده کنند. Nook GlowLight Plus نام کتاب‌خوان کمپانی مشهور بارنز اند نوبل است که به یک نمایشگر ۶ اینچی جوهر الکترونیک با تراکم ۳۰۰ پیکسل در اینچ مجهز شده است. این دستگاه از شبکه‌ی وای‌فای، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و فضای ابری رایگان برای خرید کتاب‌ها از بارنز اند نوبل پشتیبانی می‌کند. این کتاب‌خوان همچون دیگر رقبای خود از فرمت‌ها معمول مانند PDF و ePUB پشتیبانی می‌کند؛ ولی شاید انعطاف‌پذیری آن در حد Kobo یا Kindle نباشد.



۸- Panasonic HC-V180K Camcorder

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

پاناسونیک نامی شناخته شده در دنیای محصولات الکترونیک است. این برند ژاپنی از دیرباز برای تولید و عرضه‌ی محصولات باکیفیت در بین خریداران شناخته شده است و توانسته تاکنون در بخش‌های مختلفی چون عرضه‌ی لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری، لوازم و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و دیگر محصولات دیجیتال موفقیت‌های زیادی را کسب کند. این کمپانی دوربین‌های فیلمبرداری یا هندی‌کم‌های بسیار خوبی دارد.

دوربین فیلمبرداری HC-V180K از جمله نمونه‌های خوش‌قیمتی است که ماه ژانویه در جریان نمایشگاه CES به طور رسمی معرفی شد. این دوربین از یک سنسور 1/5.8 اینچ BSI MOS همراه با لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد و می‌تواند کلیپ‌هایی را با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و وضوح فول‌اچ‌دی ضبط کند. ضمن اینکه دوربین جدید پاناسونیک قابلیت ثبت تصاویر ۱۰ مگاپیکسل را با زوم اپتیکال ۵۰ برابر دارا است. این دوربین به یک نمایشگر ۲.۷ اینچی، شیار کارت حافظه‌ی خارجی و باتری قابل شارژ مجهز شده است.



۹- Shure Motive MV5 USB Microphone


۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

میکروفون‌ها از جمله لوازم جانبی دستگاه‌های کامپیوتری هستند که بسته به نیاز کاربران مصارف زیادی دارند. میکروفون Shure Motive MV5 نه تنها از طریق پورت یو‌اس‌بی به دستگاه‌های کامپیوتری و مک متصل می‌شود، بلکه به کمک کابل میکرو‌یو‌اس‌بی و لایتنینگ که در بسته‌بندی آن قرار دارد، می‌تواند با دستگاه‌های اندرویدی و آی‌او‌اس ارتباط برقرار کند. این میکروفون از یک پایه‌ با قابلیت جداسازی، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و مانیتور لحظه‌ای وضعیت هدفون بهره می‌برد و فرکانس کاری آن از ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز تعریف شده است.

وزن هدفون Shure Motive بدون پایه ۸۵ گرم است که خیلی سبک به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد با توجه به سبک طراحی، کیفیت ساخت و امکانات منحصر به فرد تعریف شده برای این هدفون، با یک محصول جذاب در بازه‌ی قیمتی زیر ۱۰۰ دلار روبرو هستیم.



۱۰- GoPro HERO 4 Black

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

تجهیزات تصویربرداری GoPro شاید قیمت بالایی داشته باشند، ولی بی‌تردید در مقابل هزینه‌ی پرداختی، ارزش خرید بالایی را به شما ارائه می‌کنند. GoPro Hero 4 Black دوربین اکشن این کمپانی است که نه تنها جزو محصولات پرچمدار بازار قرار می‌گیرد، بلکه به جرات می‌توان گفت در کلاس خود بهترین محصول به شمار می‌رود.

این دوربین می‌تواند با نرخ ۳۰ فرم در ثانیه ویدیوهای 4K و با نرخ ۲۴۰ فریم در ثانیه صحنه‌های آهسته (اسلوموشن) را ضبط کند. همچنین امکان عکاسی ۳۰ فریم در ثانیه با وضوح ۱۲ مگاپیکسل وجود دارد. این دوربین تا ۴۰ متر زیر آب به راحتی کار می‌کند و به کمک وای‌فای و بلوتوث داخلی هیرو ۴ دیگر نباید نگران به اشتراک‌گذاری تصاویر خود باشید.



۱۱- Spigen F300W Wireless Charger

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

با توجه به فراگیر شدن فناوری شارژ بی‌سیم دستگاه‌های موبایل به ویژه‌ گوشی‌های هوشمند، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک همه به یک شارژر بی‌سیم عالی نیاز خواهند داشت. کمپانی اسپیژن با ارائه شارژ بی‌سیم مدل F300W تلاش کرده از پیشگامان این بخش باشد. محصول اسپیژن از سه سیم‌پیچ و چراغ نمایشگر نشان دهنده‌ی وضعیت شارژ بهره می‌برد. این دستگاه با توجه به برچسب قیمتی خود یکی از بهترین شارژر‌های بی‌سیم بازار است که علاوه بر طراحی هوشمندانه از امکانات منحصر به فردی بهره می‌برد.



۱۲- Grovemade Maple & Leather Case

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)


لوازم جانبی گوشی‌های موبایل به همان اندازه که طرفداران زیادی دارد، به همان اندازه بازاری سودآور است. یکی از مهمترین لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند را باید انواع کیف گوشی بدانیم که با طراحی و جنس‌های مختلف به فروش می‌رسد. کیف Maple & Leather که توسط شرکت Grovemade طراحی شده محصولی بسیار با کیفیت است.

فریم این کیف از جنس چوب درخت افرا و کاور آن از چرم دباغی‌شده تهیه شده است که نه تنها کیفیت بسیاری بالایی دارد، بلکه از ظاهری زیبا برخوردار است و باعث می‌شود حس بسیار خوبی به شما منتقل گردد. این کیف مخصوص گوشی‌های آیفون طراحی شده و علاوه بر رنگ روشن در رنگ قهوه‌ای تیره (گردویی) نیز به فروش می‌رسد. ضمن اینکه نسخه‌ی ارزان‌تر این کیف از چرم طبیعی بی‌بهره است.



۱۳- Nikon COOLPIX S9900

۵۲ محصول فناورانه که نمی‌دانید به آنها نیاز دارید (قسمت اول)

همانطور که در اوایل مطلب اشاره کردیم هر جا صحبت از محصولات عکاسی با کیفیت باشد، نام نیکون می‌درخشد! کول‌پیکس S9900 دومین دوربین نیکون در فهرست امروز ما است که از یک سنسور 1/2.3 اینچی CMOS با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، محدوده‌ی زوم ۳۰ برابر، نمایشگر قابل تنظیم و تنظیمات کنترل فیزیکی کامل روی دستگاه بهره می‌برد. این دوربین از ارتباط وای‌فای، NFC و GPS پشتیبانی می‌کند و امکان ضبط ویدیوهای فول‌اچ‌دی فراهم شده است. این دوربین را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های کامپکت سوپرزوم برای عکاسانی دانست که تمایل دارند بهترین تصاویر را در طول روز از طبیعت شکار کنند.