دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شبکه اجتماعی Google Circles از سوی گوگل راه‌اندازی شد


گزارش‌های جدید حاكی است كه گوگل در ماه مه سال 2011 شبكه اجتماعی خود را راه‌اندازی می‌كند. گزارش‌های جدید حاكی است كه گوگل در ماه مه سال 2011 شبكه اجتماعی خود را راه‌اندازی می‌كند.
روزنامه دیلی میل گزارش داد گوگل قصد دارد در یك كنفرانس فن‌آوری در سانفرانسیسكو، شبكه اجتماعی خود به نام Google Circles را معرفی می‌كند.
گفته می‌شود این شبكه اجتماعی به كاربران خود اجازه می‌دهد تا مطالبی را كه دوست دارند به طور انتخابی با سایر افرادی كه عضو دایره‌های اجتماعی زندگی آن‌ها هستند، به اشتراك بگذارند.
كاربران قادر خواهند بود انتخاب كنند كه چه مطالبی برای چه گروهی به اشتراك گذاشته شود؛ از این نظر Google Circles دارای امكانات بیش‌تری نسبت به شبكه اجتماعی فیس بوك است.
مقامات گوگل هنوز به طور رسمی درباره برنامه‌های خود برای راه‌اندازی این شبكه اجتماعی اظهارنظر نكرده‌اند.

منبع : ایسنا


ویدیو مرتبط :
شبکه اجتماعی +Google برای اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه‌اندازی مجدد شبکه اجتماعی گوگل



اخبار,اخبار اجتماعی ,گوگل پلاس

به نظر می‌رسد گوگل پس از کنار گذاشتن شبکه اجتماعی گوگل پلاس، در حال راه اندازی مجدد آن با ظاهر جدید و تاکید روی روشهای عضویت در گروههای مورد علاقه و پیوستن به پست‌های گروهی موضوعی موسوم به "مجموعه‌ها" (collections) است.

به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، گوگل می‌گوید این شبکه جدید بسیار ساده‌تر بوده و قصد دارد به افراد همفکر در ارتباط با یکدیگر و پیدا کردن مطالب و محتوای مورد علاقه کمک کند.

لوک روبلوسکی - مدیر محصولات گوگل در گوگل پلاس - خود نوشت: کالکشن‌ها به کاربر این امکان را میدهند که در موضوعی خاص وارد کند. گروهها در این شبکه اجتماعی به جمعی از کاربران که علایق مشابهی دارند اجازه میدهد درباره هر موضوعی از بازی تاجها گرفته تا نقاشی صحبت کنند. 

 

اخبار اجتماعی - ایسنا