دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شاه کار کنسول بازی آیفون


تقریبا به فاصله‌ای اندک دوبازی بسیار معروف پلتفرم ios که از مدت ها قبل در انتظار عرضه آنان بودیم یعنی fifa 12 و ShadowGun از سوی دو شرکت الکترونیک آرتز و مدفینگر گیمز ارائه شدند و هر دوبازی اختصاصی ios بوده و برای سایر پلتفرمهای موبایل از جمله اندروید ارائه نخواهند شد.

تقریبا به فاصله‌ای اندک دوبازی بسیار معروف پلتفرم ios  که از مدت ها قبل در انتظار عرضه آنان بودیم یعنی fifa 12 و ShadowGun از سوی دو شرکت الکترونیک آرتز و مدفینگر گیمز ارائه شدند و هر دوبازی اختصاصی ios بوده و برای سایر پلتفرمهای موبایل از جمله اندروید ارائه نخواهند شد.

Fifa 12
بازی بسیار معروف فیفا که در نمایشگاه سرگرمی‌های امسال گوی سبقت را از pes 2012  ربود نسخه مخصوص پلتفرم ios خود را ارائه کرد.
از جمله خصوصیات این بازی می‌توان به:

۱-داشتن ۲۲ لیگ برتر فوتبال در جهان
۲-کلکسیونی از ۵۰۰ تیم معروف مانند بارسلون ،منچستر یونایتد و بایرن مونیخ
۳-تعداد ۳۲ استادیوم  فوتبال با مجوز کامل فیفا
۴- سیستم کنترل جدید و امکان حرکات ۳۶۰ درجه و…
اشاره کرد.

لینک خرید از آیتونز با قیمت ۸٫۲۹ دلار
حجم:۱٫۲ گیگابایت



ویدیو مرتبط :
استفاده از کنترل کنسول PS4 برای بازی در آیفون و آیپد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیفون 4، رکوردشکن کنسول‌های بازی دستی!


پایگاه اینترنتی اپل اینسایدر اعلام کرد، آیفون 4 با فروش بیش از یک میلیون و 500 هزار گوشی در روز نخست عرضه توانست لقب بهترین کنسول‌های دستی را از آن خود کند و نامش را در گینس به ثبت برساند.