دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شاهکار یک ایرانی در طراحی خودرو +عکس




طراحان ایرانی همیشه در صحنه طراحی های ماشین ها حضور داشته اند. این بار نیز یکی دیگر از طراحان جوان کشور خودرویی را برای شرکت کیا طراحی کرده است.

 

طراحی خودرو ,طراحی جدیدترین خودرو

 

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، طرح های بسیار زیادی برای ماشین های دنیا وجود دارد و البته برخی از آن ها به بازار نیز می رسند ولی برخی دیگر همچنان بر روی کاغذ هستند.

طراحان ایرانی همیشه در صحنه طراحی هایی ماشین ها حضور داشته اند این بار نیز یکی دیگر از طراحان جوان کشور خودرویی را برای شرکت کیا طراحی کرده است.

محسن خرسندی متولد سال 1369 و دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه اصفهان می باشد و از بچگی با توجه به علاقه خاصی که به خودرو داشته است به دنبال طراخی ماشین بوده است. طرح او برای ماشین شرکت "کیا" حتی توانسته است برنده جایزه اول طراحی نیمه حرفه ای شود.

 

 

طراحی خودرو ,طراحی جدیدترین خودرو

 

 

طرح او برای شرکت "کیا" با "ام شیفت" شناخته می شود و یک ماشین سوپر اسپرت برای سال 2020 است. این ماشین  طرحی است از تلفیق ماشین های سوپر اسپرت دهه های 70 و 80 میلادی مانند پورشه 917 و 908 که از خودرو های خوب شرکت پورشه بوده اند.

 

 

طراحی خودرو ,طراحی جدیدترین خودرو

 

 

خودروی  "ام شیفت" همچنین قدرت آن را دارد که به ماشینی به سلیقه شما تبدیل شود چرا که بدنه آن قابل جابه جا شده است و می توان به راحتی بدنه آن را تغییر داد.


ویدیو مرتبط :
شاهکار یک ایرانی در طراحی خودروی"جانور"+اسلایدشو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین شاهکار خلبان ایرانی+عکس



 

خلبان هوشنگ شهبازی خلبان ,کاپیتان هوشنگ شهبازی

 

 

کاپیتان هوشنگ شهبازی خلبان حرفه‌ای ایرانی که حدود دو ماه پیش به رغم باز نشدن چرخ جلوی هواپیمایش، توانست با موفقیت هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۲۷ را فرود آورد و جان نزدیک صدها مسافر را نجات دهد، طی اقدامی جهانی در نظر دارد در جهت شکستن تحریم فـروش هواپیماهای مسافربری غیرنظـامی و قـطعـات آن در جهان، اقدام کند.

 

 

به گزارش افکارنیوز، وی در وبسایت خود، بیانیه‌ای به زبانهای فارسی و انگلیسی نوشته و از همه مردم دنیا دعوت کرده است در صورتی که مخالف ادامه تحریم فروش هواپیماهای غیرنظامی و تجهیزات آن در جهان هستند، این بیانیه را امضا نمایند.

کاپتان شهبازی در بیانیه خود آورده است:

در حمـایت از تقاضـای اینـجانب، در جـهت شکــستن تـحریم فـروش هواپیماهای مسافربری غیرنظـامی و قـطعـات آن، ضمن مـحکوم کردن تمـام بیانـیه‌ها و دستورات صادره از طرف مراجع و مقامات سیاسی در هر نقطه از جهان، دعـوت می‌نمایم با امضا، تائید و حمایت از این درخواست، کلیه تحریم‌های موجـود در فـروش هواپیماهای مسافـربری و قطـعات آن را محکوم نمایید.

وی در ادامه آورده است:

چه بسیار هواپیماهای مسافربری که در اثر فرسودگی و کـمبود قطـعات ضـروری، در پـهـنه آسمانها دچار نقص فنی شدند.

و چه بسیار انسان‌های بیگناه و به دور از سیاست که جان باختند،

و چه بسیار خانواده‌هایی که ناخواسته قربانی این بازی سیاست جهانی شوم شدند،

و چه بسیار ایرانیانی که هنوز هم داغدار این حوادث ناگوارند،

به امید روزهای شیرینی که پایان روزهای تلخ باشد.

کاپیتان شهبازی در پایان تصریح کرده است: بدینوسـیله صمـیـمانه و خاضـعانه از تمـام مردم دنیا خواستارم مـرا در راسـتای لـغو این تــحریم ناجوانمردانه در مورد هواپیمـاهای مسـافربـری یـاری دهــند که خــدای مهربان همواره حافظ و پشتیبان حق طلبان است.

مباد آنروز که چشم دنیا به روی انسانیت بسته بماند،

مباد آنروز که سیاست جان ستاند،

مباد آنروز که لشکر سواره بر مردم پیاده بتازد،

باشد که با شکستن این تحریم ناجوانمردانه بر لبان کودکان معصوم و منتظر، پدر و یا مادران نگران لبخندی بشکفد.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کاپیتان شهبازی نظر خود را در خصوص تحریم فروش هواپیمای مسافربری به کشورمان اعلام کنید.../افکارنیوز