دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شاسی بلند های محبوب بازار ایران


جهش از توسان به ix35 اتفاق خوبی بود، در واقع آخرین باقی مانده از نسل قدیم هیوندای نیز با مدلی جدید جایگزین شد. راندمان موتور بالا رفته و ارتقای گیرباکس از 4 دنده به 6 دنده در این بهبود بی تاثیر نبوده است.


ویدیو مرتبط :
پورشه کاین: محبوب ترین شاسی بلند ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودروهای شاسی‌بلند محبوب در ایران + جدول



در میان خودروهای شاسی بلند محبوب که در کشور عرضه شده اند، خودروی میتسوبیشی ASX و تویوتا لندکروزر VXR از محبوبیت بیشتری برخوردارند که ساخت کشور ژاپن هستند.

آنطور که مشخص است خودروسازان ژاپن، کره‌جنوبی، آلمان و... با عرضه خودروهای به‌روز و با کیفیت توانسته‌اند خود را قدرتمند نشان دهند و محبوبیت زیادی در میان عموم پیدا کنند. این خودروسازان توانسته‌اند در ایران نیز، محبوبیت زیادی پیدا کنند و پیداست که اکثر خودروهای شاسی‌بلند محبوب در میان ایرانیان، متعلق به این برندهاست.

 

البته در میان خودروهای محبوب شاسی بلند نام کشور چین نیز به چشم می‌خورد و با توجه به اینکه برخی مسوولان از بی‌کیفیتی خودروهای چینی می‌گویند و استفاده از آنها را برای جان آدم خطرناک می‌دانند ولی مشخص است که این خودروها توانسته‌اند با قیمت پایین‌تری که دارند، توجه مشتریان را به خود جلب کنند و جای خود را در تمامی عرصه‌ها باز کنند.

البته افراد بسیاری هستند که برند و کیفیت خودرو برایشان بسیار اهمیت دارد و به هیچ عنوان تن به استفاده از خودروهای چینی نمی‌دهند ولی در جامعه ایران با توجه به وضعیت اقتصادی، افراد اکثراً به دنبال خرید خودرویی با قیمت مناسب هستند که در میان خودروهای شاسی‌بلند ارزان‌ترین قیمت مختص خودروهای چینی است که با قیمتی حدود 60 میلیون تومان در این بازار عرضه شده‌اند. البته این امر که کیفیت خودروهای چینی در مقایسه با خودروهای با برندهای معروف هیچ است، کاملاً مشخص است و برای همگان ثابت شده است ولی مردم با توجه به وضعیت اقتصادی خود و همچنین برای استفاده از خودروهای جادار و شاسی‌بلند رو به خرید این خودروها آورده‌اند.

این در صورتی است که برخی افراد نیز عقیده دارند، کیفیت این خودروها نسبت به کیفیت خودروهای هم رده خود از لحاظ قیمت، بهتر است. با این حال خودروهایی که در جدول زیر آورده شده است از محبوب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در ایران محسوب می‌شوند که در رنج قیمتی 60 میلیون تومان تا یک میلیارد و 700 میلیون تومان گزارش شده‌اند. البته طبق آمار گرفته شده توسط برخی سایت‌های آنلاین، خودروی میتسوبیشی ASX و تویوتا لندکروزر VXR از محبوب ترین ها شناخته شده اند و همچنین خودروهای هیوندای سانتافه 2400، هیوندای توسان IX35 و تویوتا راو فور تیپ 3 هم از خودروهایی هستند که مورد پسند واقع شده‌اند و از خودروهایی هستند که در حال حاضر افراد زیادی از آن بهره می‌برند.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,خودروهای شاسی بلند

 

اخبار اقتصادی - اقتصادنیوز