دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شارژر خورشیدی کوله‌ای + عکس



هیچ چیز بد تر از این نیست که در یک موقعیت اضطراری در بیابان یا کوه گیر افتاده باشید و شارژ تلفن همراهتان هم تمام شده باشد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید آخر هفته خود را با یک کوله بر دوش به کوه و بیابان بزنید این وسیله می‌تواند یکی از ابزارهای مفید همراهتان باشد.

شارژر خورشیدی ونگر صفحه‌ای تا شو از چهار پنل خورشیدی است که می‌تواند تا 4.5 وات انرژی تولید کند و با تنظیمات مختلف برای وسایلی نظیر جی پی اس، گوشی موبایل، پخش کننده های موسیقی همراه و ... یک منبع انرژی قابل حمل باشد.

این شارژر همراه 270 دلاری دارای بندهایی در اطراف خود است که به وسیله این بندها می‌توان آن را به کوله پشتی متصل کرد و با خیال راحت از این که وسیله الکترونیکی همراه شما در حال شارژ شدن است به گشت و گزار پرداخت.

شارژر خورشیدی , اخبار علمی و آموزشی

شارژر خورشیدی , اخبار علمی و آموزشی

منبع:farsnews.com


ویدیو مرتبط :
با این شارژر خورشیدی همه چیز را شارژ کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفرهای امن با فناوری‌های روز/ از کوله پشتی خورشیدی تا سینمای سفری(+عکس)



اخبار ,اخبار علمی ,سفرهای امن با فناوری‌های روز

 

اخبار علمی - سفرهای امن با فناوری‌های روز/ از کوله پشتی خورشیدی تا سینمای سفری

سال نو برای بسیاری از مردم با سفرهای طولانی آغاز می شود سفرهایی که معمولا بدون نگرانی نیستند؛ نگرانی از امنیت خانه و بدون آب نماندن گلدانها در زمان عدم حضور ساکنین اما فناوری در آینده سفرها را راحت تر و بدون نگرانی می کند.

به گزارش  مهر، این روزها فناوری، سفرها را اندکی ساده تر کرده است با اپلیکیشن هایی که خانه ها را امن می کند، به گلدانها آب می دهد، راه را به مسافر نشان می دهد، آب آشامیدنی فراهم می آورد و در نهایت سکونت در فضاهای باز و بدون تجهیزات آسان تر می کند.

در این گزارش به برخی از اپلیکیشن ها و گجت هایی که سفر نوروزی را راحت تر می کند می پردازیم:

** گجت های سفری
*‏ردیاب مسیر 2

 این گجت برای ثبت سفر شما روی گوگل ارث ساخته شده است. در این گجت یک GPS تعبیه شده که سفر را به طور کامل در خودش ثبت می کند.

 

اخبار ,اخبار علمی ,ردیاب مسیر 2


وقتی از سفر برگشتید می توانید آن را به رایانه متصل کرده و نقشه سفرتان را به صورت کامل روی گوگل ارث ببینید. این گجت مسیر، زمان توقف در مکان های مختلف و سرعت شما را ثبت می کند و به صورت نقشه های دو بعدی و سه بعدی در اختیارتان قرار می دهد. کافی است آن را به کمربندتان متصل کنید. ‏

‏‏ *چاقوی همه کاره
یکی از مهمترین چیزهایی که در سفر و گردش باید به همراه داشته باشید یک چاقوی همه کاره است.

 

اخبار ,اخبار علمی ,چاقوی همه کاره


اما این چاقو سویسی واقعا همه کاره است و ۸۵ ابزار مختلف را به همراه دارد. تنهل مشکل کوچک قیمت ۱۲۰۰ دلاری اش است. ‏

* کوله پشتی خورشیدی
در کوه و جنگل هیچ چیز بدتر از این نیست که باطری تمام کنید.

 

اخبار ,اخبار علمی , کوله پشتی خورشیدی


این کوله پشتی می تواند انواع گجت های شما را شارژ کند. ‏

‏‏‏*‏ صندل
یادتان نرود دمپایی در سفر به همراه داشته باشید. حالا اگر کف این دمپایی درب باز کن هم باشد چه بهتر.

 

اخبار ,اخبار علمی , صندل


*‏ سینمای سفری
اگر علاقمند به دیدن فیلم باشید در سفر هم حاضر به از دست دادن این لذت نیستید. یک تلفن همراه که به پروژکتور مجهز است سبب میشود همیشه یک سینمای کوچک به همراه داشته باشید. ‏‏‏

*تصفیه آب ماورا بنفش
 در نقاط دور دست ممکن است به آب سالم دسترسی نداشته باشید این ابزار کوچک برای سالم سازی آب از قرص های شیمیایی استفاده نمی کند بلکه مجهز به نور ماورای بنفش است.

 

اخبار ,اخبار علمی , تصفیه آب ماورا بنفش


کافی است آن را ۵۰ ثانیه درون یک لیوان آب نگه دارید تا با خیال راحت بتوانید آن را بنوشید. ‏

*‏ فلش مموری مچ بند
داشتن یک حافظه فلش همیشه به درد می خورد. اما آنها خیلی اوقات به راحتی گم می شوند.
 

اخبار ,اخبار علمی , فلش مموری مچ بند


 این مچ بند حافظه دار سبب میشود که هیچ وقت آن را گم نکنید.‏

*‏کمربند حمل پول
‏ در حالی که توصیه نمی شود در سفر پول نقد زیادی به همراه داشته باشید اما اگر مجبور هستید، باید آن را در جای مناسبی مخفی کنید تا به سرقت نرود. و چه جایی مطمئن تر از کمربند؟

 

اخبار ,اخبار علمی , ‏کمربند حمل پول


دور تا دور این یکی با زیپ باز می شود و می توانید مقادیر زیادی پول نقد در آن پنهان کنید. ‏

** امنیت خانه در زمان مسافرت
یکی از اصلی ترین مزیت های هوشمند سازی خانه ها در هنگام رفتن به مسافرت است چرا که در صورت نبود ساکنین ،  خانه هوشمند از خودش مراقبت می کند.

در این حالت افراد در موقع خروج از خانه گزینه مسافرت اپلیکیشن خانه را فعال را می کنند و خانه هوشمند بر اساس تنظیمات می تواند شیر اصلی آب و گاز را قطع کند، چراغها و سیستم تهویه را خاموش کند، پرده ها را ببندد، دوربینهای مدار بسته، دزدگیر و سیستم اعلام و اطفاء حریق را فعال کند و دربها را پشت سرتان قفل کند و حتی به گلدانها هم آب بدهد.

 

اخبار ,اخبار علمی , امنیت خانه در زمان مسافرت


این امکان وجود دارد که خانه هوشمند در نبود شما با روشن و خاموش کردن چراغ ها، باز و بسته کردن پرده ها و روشن کردن تلویزیون بودن شما را شبیه سازی کند تا توجه دزدان را جلب نکند  این امکان برای خانه هایی که به مدت طولانی خالی می مانند.
اخبار علمی - مهر