دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

سیگاری‌ها حداقل ده سال کمتر عمر می‌کنند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سیگاری‌ها حداقل ده سال کمتر عمر می‌کنند

اخبار - عدم استعمال دخانیات به ویژه در زنان باعث افزایش طول عمر می‌شود. به گزارش ایلنا، نتایج یک مطالعه طی ۲۳ سال روی ۷۰۰۰۰ شهروند هیروشیما و ناکازاکی نشان داده است که استفاده نکردن از سیگار و سایر دخانیات در حدود ۱۰ سال به عمر افراد می‌افزاید.

 براساس این گزارش محققان افزودند: ۷۲ درصد از مردان سیگاری موجود در این مطالعه که از ۲۰ سالگی اقدام به کشیدن سیگار کرده بودند تا ۷۰ سالگی عمر کردند که در این میان مردانی که هیچ‌گاه سیگار، مصرف نکردند تا ۸ سال بیشتر زندگی کردند. نتایج حاصل از این گزارش با بررسی زنان موجود در این مطالعه افزود ۷۹ درصد از زنانی که از ۲۰ سالگی سیگار کشیدن را آغاز کرده بودند تا ۷۰ سالگی عمر کردند که در بین زنان مورد مطالعه افرادی که هیچ‌گاه به سیگار کشیدن روی نیاوردند تا ۸۰ سالگی عمر کردند.

 یافته‌های دیگر این مطالعه با مشاهدات بیشتر همچنین افزود: در مقایسه با افراد سیگاری دیگر افرادی که قبل از ۳۵ سالگی مصرف سیگار را قطع کرده بودند توانستند بسیاری از مضرات و عوارض حاصل از استعمال دخانیات را در خود کاهش دهند و نیز باعث افزایش میزان عمر خود شوند./ایرنا


ویدیو مرتبط :
آبنیکی: بازگشت پذیری هسته ای حداقل 3 سال!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حداقل تا 12 سال دیگر ریاست را می‌خواهم!



حداقل تا 12 سال دیگر ریاست را می‌خواهم!

 

اهم مسائلی که کفاشیان در این برنامه رادیویی مطرح کرد، در ادامه می آید:برنا: برای پیاده کردن برنامه هایم در فدراسیون فوتبال حداقل 12 سال زمان می خواهم.

 

* من هم به مانند خیلی از همکارانم در فدراسیون فوتبال، اصفهانی هستم. بنده در یکی از روستاهای نائین به دنیا آمدم.

* فدراسیون فوتبال اریکسون را برای تیم فوتبال امید می خواست؛ نه بزرگسالان. او حتی برای آمدن به ایران کپی گذرنامه اش را نیز برای ما فرستاد.

* داوری های ضعیف در هفته های اخیر لیگ برتر سبب شد که از عنایت توضیح بخواهم. او هم اکنون در خارج از کشور است، اما به محض بازگشت در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

* بنده حامی داوران هستم؛ زیرا اعقاد دارم داوری های ما کاملا سالم است. در گذشته برخی داوران برای تیم های خاص سفارش می شدند، اما هم اکنون در کمیته داوران از این خبرها نیست و عنایت با استقلال کامل داورانش را انتخاب می کند.

* درست است که تیم امید در بازی های آسیایی گوانگجو نتوانست مدالی بدست آورد، اما من به صعود این تیم به بازی های المپیک بسیار امیدوار هستم.

* قطعا در پایان جام ملت های آسیا قطبی از تیم ملی می رود، حتی اگر قهرمانی را بدست آوریم. پس از جام ملت ها مذاکرات خود را برای آوردن یک مربی بزرگ خارجی آغاز خواهیم کرد.

* خیلی ها به خنده های من انتقاد می کنند، اما باید بگویم دیگر مثل سابق نمی خندم. استرس جام ملت های آسیا باعث شده دیگر خنده کمتر بر روی لبانم بیاید.../برنا