دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

سوخوی 34، صاعقه ای روسی بر سر داعش


چند هفته‌ایست که نیروی هوایی روسیه، حملات خود را علیه گروه‌های تروریستی در سوریه را آغاز کرده است. در میان همه‌ی هواپیماها و هلی‌کوپترهایی که به سوریه رفته، جنگنده-بمب‌افکن مدرنی وجود دارد به نام «سوخوی ۳۴ فول‌بک». این هواپیما، یکی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های روسیه است.

مجله دیجی کالا - مهدی مومن زاده: چند هفته‌ایست که نیروی هوایی روسیه، حملات خود را علیه گروه‌های تروریستی در سوریه را آغاز کرده است. در میان همه‌ی هواپیماها و هلی‌کوپترهایی که به سوریه رفته، جنگنده-بمب‌افکن مدرنی وجود دارد به نام «سوخوی ۳۴ فول‌بک». این هواپیما، یکی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های روسیه است.

سوخوی ۳۴ فول‌بک؛ جنگنده‌ی پیشرفته‌ی روسیه در سوریه

سوخوی ۳۴ برای حمله به اهداف زمینی دوردست که پدافند هوایی قدرتمندی دارند ساخته شده است. برد پرواز آن حدود ۴۰۰۰ کیلومتر است و دو خلبان آن، کنار یکدیگر می‌نشینند. تا به حال شش فروند سوخوی ۳۴ در پایگاه «لاذقیه» سوریه قرار گرفته‌اند و به همراه دیگر هواپیماها، اهداف خود را بمباران می‌کنند. این هواپیما در حقیقت مدل بعدی «سوخوی ۲۴» است که نیروی هوایی کشور ما نیز چند فروند از آن را در اختیار دارد. در ادامه می‌توانید تصویر اینفوگرافیکی از امکانات این هواپیما و فیلمی از آن را مشاهده کنید.

سوخوی ۳۴ فول‌بک؛ جنگنده‌ی پیشرفته‌ی روسیه در سوریه



ویدیو مرتبط :
لحظه کوتاهی از بمباران داعش توسط سوخوی 34 HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: داعش گروگان روسی را سر برید


گروه تروریستی داعش ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد در تلافی حملات کوبنده روس‌ها، سر یک گروگان روس را به دست یک داعشی روسی‌الاصل بریده می‌شود.

خبرگزاری فارس: گروه تروریستی داعش ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد در تلافی حملات کوبنده روس‌ها، سر یک گروگان روس را به دست یک داعشی روسی‌الاصل بریده می‌شود.

آنطور که گفته می‌شود، قربانی این اقدام تروریستی جدید داعش از اعضای سازمان اطلاعات روسیه است که در چچن فعال بوده؛ مقامات روسی هم هنوز این خبر را رد و یا تکذیب نکرده‌اند.

عکس: داعش گروگان روسی را سر برید