دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

سرباز معلول انگلیسی قهرمان اسکیت سواری + تصاویر



اخبار علمی - سرباز معلول انگلیسی قهرمان اسکیت سواری + تصاویر

اسکیت سواری با پاهای فلزی کاری که این سرباز انگلیسی توانسته انجام دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یک گروهبان انگلیسی که در کشور افغانستان در ارتش انگلستان حضور داشته در جریان یک بمب گذاری در نزدیکی شهر قندهار در سال 2011 از هر دو پا از ناحیه زانو به پایین معلول شده است.

اخبار,اخبار علمی ,اسکیت سواری

 
گفتنی است، او تا به حال 24 عمل جراحی ترمیمی را پشت سر گذاشته و تا 2 سال فیزیوتراپی برای بازیابی توان خود انجام داده است، او که قبلا یک اسکیت سوار حرفه‌ای بود حال با استفاده از پروتزهای مخصوص دوباره سوار بر تخته اسکیت به انجام این ورزش می پردازد.

 

اخبار,اخبار علمی ,اسکیت سواری

 

اخبار,اخبار علمی ,اسکیت سواری

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دوربین کوچولوی sony bloggie live نصب شده به اسکیت! ضبط ویدئو از اسکیت سواری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسکیت سواری روی دست + تصاویر



این پسر آلمانی روی دستانش اسکیت می‌کند.

 میرکو هانبِن مدعی است که مُبدع ورزش اسکیت روی دست است و خود نیز تنها فرد و بهترین ورزشکار در این رشته است. او تمرین‌هایش را از اتاق‌خواب خود آغاز کرد و بعد از تسلط پیدا کردن به کار، در خیابان تمرین می‌کرد.

اسکیت روی دست نیازمند آمادگی جسمی بالاست و به گفته میرکو روزی 3 تا 4 ساعت برای سر فرم ماندن تمرین می‌کند. به‌علاوه او روی فنون و روش‌های جدید کار می‌کند تا اسکیت را با ورزش‌های دیگری مثل فوتبال ترکیب کند. این جوان 20 ساله قصد دارد ترک تحصیل‌کرده و از راه این ورزش عجیب امرارمعاش کند و اگر موفق نبود دوباره به دنبال درس برود.

 

اخبار,اخبار گوناگون , روش‌های جدید اسکیت سواری

 

اخبار,اخبار گوناگون , روش‌های جدید اسکیت سواری

 اخبار حوادث  -  باشگاه خبر نگاران