دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ساعت هوشمند ضد آب مخصوص گلف بازان را ببینید



اخبار علمی - ساعت هوشمند ضد آب مخصوص گلف بازان را ببینید

ساعت 200 پوندی که مشاهده می‌کنید مخصوص گلف بازان ساخته‌شده که مجهز به جی‌پی‌اس بوده و ردیاب مناسبی هنگام بازی محسوب می‌شود.

این ساعت ساخت کمپانی انگلیسی تام تام است که هم‌زمان با آغاز جام رایدر به‌عنوان یکی از جدیدترین فناوری‌های پوشیدنی برای ورزشکاران عرضه می‌شود.

اطلاعات بیش از 34 هزار دوره از مسابقات مختلف را در خود جای‌داده و ضمن نشان دادن مسیر مسابقه به گلف باز، اطلاعات لازم را در اختیار وی قرار داده تا بتواند به امتیاز بهتری دست یابد.

ساعت ضد آب با تعیین فاصله تا حفره، مقیاس چمن مسابقه و دادن پیشنهاد ضربه به گلف باز ابزار پشتیبان خوبی در این زمینه محسوب می‌شود. اطلاعات دقیق از مناطق سبز زمین با استفاده از جی‌پی‌اس نصب‌شده روی ساعت و اندازه‌گیری دقیق، شانس نوسان سازی را کاهش می‌دهد.

قیمت ساعت 200 پوند (حدود 325 دلار) است که با بند سفید و مشکی و سبز عرضه می‌شود.

اخبار,اخبار علمی ,ساعت هوشمند ضد آب

 

اخبار,اخبار علمی ,ساعت هوشمند ضد آب

 

اخبار,اخبار علمی ,ساعت هوشمند ضد آب

 اخبار علمی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
ساعت هوشمند مخصوص بازیکنان بسکتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب معرفی شد



نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب معرفی شد

نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب با قابلیت اتصال NFC و رابط کاربری برنامه آندروئید رونمایی شد.

 پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند موجود در جهان دارای قابلیت اعلان‌های پیام‌رسانی چندگانه، رابط کاربری برنامه آندروئید و کنترل از راه دور موسیقی و مقاوم در برابر آب است.

 

کمپانی سونی با معرفی این محصول تلفیقی از فناوری و تخصص با قابلیت اتصال تک لمسی و صفحه نمایش دوم برای تلفنهای هوشمند مبتنی بر آندروئید را به نمایش گذاشته است.

 

این ساعت هوشمند که در نمایشگاه موبایل آسیا شانگهای رونمایی شده عملکردهای یک ساعت چندکاره، نشان‌دهنده اعلان‌ها، رابط کاربری برنامه آندروئید و کنترل از راه دور تلفن را در یک دستگاه گرد هم می‌آورد.

 

قابلیت توسعه برنامه‌های کاربردی در این دستگاه باعث می‌شود کاربر به تناسب با نیازمندی‌هایش چه زمانی که در حال حرکت یا درحال ورزش است و یا در یک جلسه کاری یا در خانه خود است از طریق برنامه‌های اختصاصی بیشتر، بیش از هر ساعت هوشمند دیگری قابلیت شخصی‌سازی داشته باشد.

 

بسیاری از برنامه‌های این ساعت هوشمند حتی بدون نیاز به دسترسی به تلفن امکان دانلود دارد به نحوی که کاربر می تواند تماس‌های خود را تنها با یک لمس ساده روی مچ دستش مدیریت کند و با استفاده از یک برنامه کاربردی از طریق ساعت هوشمند از راه دور عکس بگیرد.

 

همچنین این محصول امکان این را به کاربر می دهد که زمانی که به تلفن متصل نیست بتواند ایمیل‌هایی را که پیش‌تر دانلود کرده بخواند و بدون اینکه تلفن خود را از جیب خارج کند، سریع و آسان آهنگ‌های پخش کننده موسیقی خود را انتخاب کرده و میزان بلندی صدای آنها را تنظیم کند.

 

SmartWatch 2 همچنین به دلیل طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، به طور اطمینان بخشی محکم بوده و در حال حرکت، هنگام بارش باران یا در هوای آفتابی مقاوم خواهد بود.

 

پیش از این در سال 2007 سونی نخستین ساعت دارای بلوتوث را در بازار ساعت‌های هوشمند عرضه کرد.

 

با تحقیق انجام شده از سوی تحلیلگران که فروش ۴۱ میلیون دستگاه ساعت هوشمند تا سال ۲۰۱۶ را پیش‌بینی کرده اند، آینده دستگا‌ه‌های پوشیدنی به طرزی باورنکردنی روشن ارزیابی می‌شود.

منبع:mehrnews.com