دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ساعت هوشمند اپل چه شکلی و به قیمتی است؟+تصاویر



اخبار تکنولوژی - ساعت هوشمند اپل چه شکلی و به قیمتی است؟+تصاویر

برخی منابع خبری اعلام کرده اند که مسولان اپل قیمت پایه 400 دلاری را برای ساعت هوشمند هود در نظر گرفته اند و مدل های مختلف آن قیمت های بیشتری نیز دارد.

بسیاری از منابع خبری با نزدیک شدن به مراسم روز 3 شنبه اپل برای معرفی آیفون جدید، معتقدند که اپل در این کنفرانس خبری جنجالی ساعت هوشمند خود را که شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد نیز معرفی خواهند کرد.

اما تا اوایل سال 2015 آن را روانه بازار نخواهد کرد. منابع خبری ادعا می‌کنند که مسئولان اپل برای اولین ابزار پوشیدنی این شرکت قیمتی معادل 400 دلار در نظر گرفته‌اند.

با وجود اینکه شرکت اپل هنوز در مورد زمان قطعی معرفی و ورود به بازار ساعت هوشمند و قیمت آن هیچ حرفی به میان نیاورده‌اند، شایعات زیادی در مورد عرضه مدل‌های مختلف این ساعت وجود دارد که گفته می‌شود قیمت پایه 400 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

در صورتی که ساعت هوشمند اپل با قیمت 400 دلار عرضه شود باید آن را در رده ابزارهای پوشیدنی لوکس و قیمت بالا در نظر گرفت. در حال حاضر دستبند ورزش نایکی 99 دلار ساعت‌های هوشمند سامسونگ و آل جی تقریباً 200 دلار قیمت دارند.

با این حال اپل در دسته لوکس‌ها و گران قیمت‌ها با 400 دلار تنها نخواهد بود. ساعت هوشمند Ironman One که حتی به اتصال به گوشی هم نیاز ندارد ماه آینده با قیمت 399 عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند اپل که هنوز اطلاعات کافی از آن در دست نیست به احتمال زیاد یک ساعت هوشمند لوکس از نظر ظاهری با قابلیت استفاده از سنسورهای دقیق برای محاسبه حرکت افراد خواهد بود.

به احتمال زیاد ساعت اپل از المان‌های آیفون و آیپد در کنار بهره گیری از سیستم عامل جدید iOS8 برای مانیتور بهتر سلامت و کاربری آسان‌تر بهره خواهد گرفت.

از آنجایی که خبرهایی در مورد سیستم جدید پرداخت‌های کاربر به کمک آیفون به گوش می‌رسد ممکن است ساعت هوشمند اپل نیز در همین راستا مورد استفاده قرار بگیرد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند اپل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند اپل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند اپل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند اپل

 

اخبار تکنولوژی - بازارخبر


ویدیو مرتبط :
مقایسه ساعت هوشمند سامسونگ gear s و ساعت هوشمند اپل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت هوشمند اپل با قابلیت دانلود



ساعت هوشمند,ساعت هوشمند اپل,اختراعات جدید

ساعت هوشمند اپل با قابلیت دانلود
بر اساس اخبار رسیده، شرکای اپل در حال ساخت یک ساعت هوشمند بطور پنهانی هستند که از یک صفحه لمسی برخوردار است.
سایتهای آنلاین چینی از همکاری این غول بزرگ رایانه با شرکت اینتل برای ساخت یک دستگاه مچی خبر داده‌اند که از یک نمایشگر 3.8 سانتیمتری برخوردار بوده و از بلوتوث برای برقراری ارتباط با دستگاههای دیگر مانند یک آیفون استفاده می‌کنند.
بر اساس این گزارشات، ساعت «iWatch» از سال آینده به فروش خواهد رسید.وب‌سایت Tech.163 چین مدعی شده که شرکت اینتل یک ساعت هوشمند را برای شرکت اپل تولید کرده است.
این ساعت از یک نمایشگر 1.5 OLED با شیشه پوششی اکسید ایندیوم قلع برخوردار بوده و از بلوتوث برای ارتباط با آیفون کاربر استفاده می‌کند.
باورها بر این است که iWatch از یک نسخه سیستم عامل آی‌اواس برخوردار بوده که دستگاههای آیفون و آی‌پد نیز با آنها کار کرده و باعث دانلود راحت‌تر برنامه‌ها برای تلفن همراه می‌شود.
پخش یک ساعت همچنین می‌تواند به رقابت این شرکت با گوگل کمک کند که مدعی شده در سال آینده عینک گوگل را که یک هدست با نمایشگر بوده، به بازار عرضه خواهد کرد.این شایعات در پی موفقیت تلاش مستقل برای ساخت یک ساعت هوشمند موسوم به «Pebble» است که در فضای آنلاین با پذیرش گسترده‌ای روبه‌رو شد.
مخترعان Pebble که به ادعای آنها اولین ساعت ساخته شده برای قرن 21 است، از سایت کیک‌استارتر برای جمع‌آوری یک کمک مالی 10 هزار دلاری برای ساخت این فناوری استفاده کردند اما در نهایت این کمک هزینه به 10 میلیون دلار رسید و قرار است تولید این ساعت از سال آینده آغاز شود.
از مزیتهای ساعت این بوده که می‌تواند تصاویر جالب ساعت و برنامه‌های مفید اینترنتی را با آن دانلود کرد. ارتباط با این ساعت نیز از طریق بلوتوث بوده و با لرزش به کاربران از دریافت یک پیامک هشدار می‌دهند.
این دستگاه برای موتورسواران به عنوان یک رایانه موتوری قابل استفاده بوده که با آن می‌توان به اطلاعات جی‌پی‌اس روی تلفن هوشمند برای نمایش سرعت، مسافت و اطلاعات مکانی دسترسی پیدا کرد.
همچنین دوندگان نیز می‌توانند از اطلاعات مشابه بر روی مچ خود برخوردار شوند و همچنین با آن، موسیقی پخش شده از هدست خود را تنظیم کنند.

منبع:konjkav.com